Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Rok produkcji to 2000, a model to 2001. Ja mam ten sam rocznik 530d, od kilku lat mało co nim jeżdżę ( mam inne auta ) i przebieg 295 kkm, a ten 198 kkm, coś tu nie halo, auto niezłe, ale ja bym szukał raczej z fotelami komfort ( pamięci, sterowane elektrycznie, łamane, pompowane), z takimi zwykłymi fotelami nigdy bym nie kupił.
Opublikowano
Przebieg wsadź między bajki od razu, jak dla mnie to jest wyj..b kupiony za marna grosze i trochę podszykowany, spójrz na uszczelki przy drzwiach kierowcy. Ja mam 400 tysi na szafie i mam w lepszym stanie. Jak dla mnie szkoda czasu na to "auto" Z resztą zobacz po ile takie wózki chodzą u hitlerowców, a sam zrozumiesz, że coś tu jest nie teges. A co do elektryki w fotelach to kwestia gustu, ja np. nigdy bym nie kupił elektryki.
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Elektryka jest dobra jeżeli ciągle zmieniają się kierowcy.

A jeżeli cały czas jeździ jedna osoba to się tego nie używa. Sam wiem po sobie ustawiłem raz i nie tykam tego wcale tak samo pamięć ustawienia fotela.

To są tylko gadżety głównie żeby pochwalić się przed kimś-to zawsze fajnie brzmi jak mówisz mam...............itd. :wink:

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
Oczywiście macie rację, bo przecież szyby na korbkę też są lepsze od sterowanych elektrycznie, a fotel komfortowy dopasowujący się do sylwetki jest gorszy od zwykłego, który nie ma takiej możliwości, el. sterowanie foteli to nie gadżet, tylko wygoda i komfort, przeważnie jak masz tę opcję to posiadasz też lusterka fotochromowe, podnoszenie kierownicy przy wsiadaniu i pamięć ustawień lusterek i kierownicy. Pewnie, lepiej kupić golasa niż auto dobrze wyposażone.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeżeli golas jest w dobrym stanie i będzie jeździł bezawaryjnie- to reszta nie ma znaczenia.

Poza tym ten wypas jest dobry dopóki jest sprawny, elektryka siedzeń to gadżet potrzebny raz do roku no chyba że chce się pobawić i pojeździć sobie siedzeniem, z elektryczną regulacją kierownicy są same problemy,fotochromowe lusterka się wylewają,są drogie i chętnie kradzione.Nawet te korbki na szybę-a czemu nie,w tylu autach miałem i wcale sobie nie krzywdowałem,ba nawet w E39 z tyłu miałem korby.

Rozumiem, że musisz się wywyższyć i taki zwykły golas to wstyd przed Ryśkiem, ale nie wszyscy tego potrzebują żeby żyć i jeździć.

A tak szczerze to z perspektywy czasu nie kupił bym już więcej E39 nie jest to wcale jakieś cudo jak to niektórzy się wynoszą-ot zwykły samochód.

Może jest to nie do uwierzenia, ale w E36 czuję się lepiej.Jest lepsze w prowadzeniu, bardzo zwinne i fajnie zap.......ala :mrgreen:

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

Miałem kiedyś e36 ( ze 20 lat temu ), też z takimi zwykłymi fotelami, to nie dało się tym jeździć, po 3 godz. jazdy plecy tak bolały, że nie można było dalej jechać, ogólnie porażka. Ja wolałbym kupić np. e39 dobrze wyposażone w dobrym stanie technicznym, niż golasa tylko w dobrym stanie technicznym. Mam starego e39, trudno mi się z nim rozstać, bo jest dobrze wyposażony, w dobrym stanie technicznym, gdyby było inaczej dawno bym go już bez skrupułów sprzedał , jak to zrobili niektórzy z tego forum, a dodam jeszcze, że fotele, lusterka i kierownica działają u mnie bez zarzutu i nie było z nimi żadnych problemów, to nie jeep.

A fotele komfortowe to nie tylko el. regulacja, ale też: pompowanie podparcia pod kręgosłup. elektrycznie łamane oparcie ( oparcie lepiej się dostosowuje do kształtu pleców) i zapamiętywanie tych różnych położeń dla 3 kierowców. Z drugiej strony jak autem jeździ się tylko w koło komina, krótkie trasy, nie spędza się w nim wiele czasu, to wiele udogodnień w nim jest niepotrzebne, wystarczy podstawowe wyposażenie.

Opublikowano
nie wiem, może, chociaż wolałbym coś większego :) podaj jakiś link czy coś

 

nikt się już nie wypowie w temacie tego auta: http://otomoto.pl/bmw-530-3-0i-gaz-231km-indywidual-lift-C30550613.html

 

Kolego, Pruszcz Gdański to zagłębie importowanych na lawetach i picowanych w lokalnych warsztatach rozbitków (mniejszych lub większych). Dodatkowo ten samochód jest trochę tani jak na 3.0i i w dodatku nie jest tragicznie wyposażony, więc coś innego musi tłumaczyć tak niską cenę. W cudowny przebieg akurat 198 000 też bym nie wierzył.

Musisz sam podjąć decyzję, czy takiego auta szukasz. Dla mnie np. jakiekolwiek szemrane egzemplarze odpadają i tym bym się nawet nie zainteresował, ale być może błędnie.

Straight six in the front, manual gearbox in the middle and drive goes to the back - that's the chapter one, page one of the petro-sexual handbook :D
Opublikowano
A tak szczerze to z perspektywy czasu nie kupił bym już więcej E39 nie jest to wcale jakieś cudo jak to niektórzy się wynoszą-ot zwykły samochód.

 

CICHY nie bluźnij!!! :mrgreen:

E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A tak szczerze to z perspektywy czasu nie kupił bym już więcej E39 nie jest to wcale jakieś cudo jak to niektórzy się wynoszą-ot zwykły samochód.

 

CICHY nie bluźnij!!! :mrgreen:

 

:cry2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
CICHY nie bluźnij!!! :mrgreen:
:cry2:

No cóż takie moje zdanie i nie każdy musi się z nim zgadzać.

Po przejściu na inny model i to w sumie całkiem przypadkowo stwierdzam fakt, że każde BMW jest fajne, ale niekoniecznie każdy model każdemu w danym momencie odpowiada.

Uwielbiałem swoją lalkę, było to moje pierwsze BMW.Zresztą dość długo ją miałem (5 lat 2 m-ce i 28 dni) pomimo, że był to tzw. golas to zawsze zostanie w mojej pamięci, ale człowiek musi spróbować wszystkiego.Po prostu odpowiada mi mały szybki i zwinny samochodzik, a niestety stwierdzam fakt, że E39 jest to wielka, droga w utrzymaniu i ciasna krowa, ale o tym można przekonać się dopiero po dokonaniu pewnych zmian. Nigdy nie przepadałem za samochodami małego gabarytu, ale potrzeby się zmieniają i dla relaksu ta mi w zupełności wystarcza chociaż ostatnio pochłania mój luźny budżet w całości nie jeżdżąc wcale.Od momentu sprowadzenia pokonała po Polsce(o ile można to tak nazwać 540km :D )

Bad Girl ma się dobrze- dziś ją widziałem i jej właściciela też.Zaskoczył mnie tym co powiedział. Otóż dowiedziałem się , że naklejka "CICHY" która jest pod tylną lampą tam zostanie bo to cytuję "taka pamiątka".

Ale po nowym roku bo na razie nie obejdę się bez niej :D

Tylko zasugerowałem, że masz/będziesz miał na zbyciu :cool2:

Dla mnie samo posiadanie tego BMW to priorytet hehe :D

Błąd.

Nie jaraj się tak.Samochód jak samochód.

Po obyciu z nim zmienisz trochę poglądy, a takie podejście to pierwszy krok do........kupna pierwszego lepszego auta.

Samochodu można długo szukać lub kupić pierwszy oglądany i jaki by nie był zawsze, ale to zawsze coś do zrobienia jest.

To wszystko zależy od indywidualnych oczekiwań-dla jednych to lalka dla innych złom.

Jednak to auta używane rzekłbym nawet stare i to nie salon jest.

Dużo osób nie zdaje sobie sprawy ile kosztuje wysiłku,pracy no i pieniędzy takie stare BMW(co nie krys :wink: )

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
Po prostu odpowiada mi mały szybki i zwinny samochodzik

 

no cóż, może gdybyś miał E39 z mocniejszym silnikiem (2.8, 4.4) inaczej byś mówił...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie prawda.Mam drugie auto słusznych gabarytów z silnikiem V8 4,7 litra :wink:
ec2Wze6.jpg
Opublikowano
Nie prawda.Mam drugie auto słusznych gabarytów z silnikiem V8 4,7 litra :wink:

to akurat wiem :) no ale własnie mi chodziło o to, że jakbyś miał tego Jeepa z silnikiem 2.0 to też byś mówił że to krowa itp. :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
to też byś mówił że to krowa itp. :cool2:

To nie krowa, to "Czarna Locha" :mrgreen:

Do tego trzeba powiedzieć szczerze-nie prowadzi się on w ogóle :wink: Jeżdżę nim stosunkowo wolno i z reguły nie przekraczam 120, tylko czasami jest ciut szybciej, ale w zimę jest niezastąpiony :norty: .

Nie kieruje się tu akurat pojemnością silnika bo akurat Tds mi odpowiadał i nie miałem z nim żadnych kłopotów.

Z perspektywy czasu mam takie odczucia, a nie inne i nie dziwię się że bronicie swego. Ale po paru latach i przy zmianie samochodu jak traficie w swój gust to też powiecie "to taki zwykły samochód był".

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

Ja tylko żałuję, że e38 nie było produkowane dłużej. Ja nie mogę sobie pozwolić na 2 auta i muszę mieć jedno uniwersalne. Na dzień dzisiejszy to jeśli BMW to e90 bo wcale nie jest dużo mniejsze niż e39 albo e60.

e36 coupe jeździłem i mi nie podpasowało. Samo wykończenie wnętrza jest z całkowicie innych materiałów i to bardzo dużo daje. Nie powiesz Paweł, że e36 przy e39 pod tym względem nie jest tandetne :) Zreszta... Coupe i wielka 5 to całkiem dwa inne auta.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Samo wykończenie wnętrza jest z całkowicie innych materiałów i to bardzo dużo daje. Nie powiesz Paweł, że e36 przy e39 pod tym względem nie jest tandetne

Jak najbardziej- jest.

Zreszta... Coupe i wielka 5 to całkiem dwa inne auta.

Oooo. I właśnie o to chodzi :cool2:

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

Polemizowałbym, że e39 to drogie w utrzymaniu auto :wink: no chyba, że w ASO :wink: Drogie w utrzymaniu to jest e60 albo f10 :shock:

A co do 530i za 16 tys. zł. :mrgreen: : od miesiąca jestem szczęśliwym posiadaczem czarnej 520i w całkiem przyzwoitym wyposażeniu, którą na pewno zaprezentuję wiosną na forum (na stalówkach z zimówkami tego nie zrobię :wink: ) i zanim ją kupiłem na bieżąco śledziłem (i nadal śledzę) mobile.de autoscout24.pl i tam ceny 530i w przyzwoitym stanie zaczynają się od 5 tys. EU, co wg obecnego kursu daje jakieś 21 tys. zł., do tego koszty przywiezienia (500-1000zł.), opłaty i akcyza (uczciwie, bez machlojek 4000, z pewnymi kombinacjami 2500zł.) do tego marża handlarza (2000-3000zł. minimum), a to wychodzi ok. 28 tys. zł. :mrgreen: Więc zakup takiego auta za 15-16 tys. zł. jak z ogłoszenia powyżej jest jak zabawa w "rosyjską ruletkę"... pistoletem :norty:

Opublikowano

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.