Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam !

 

Mam prośbę może któryś z doświadczonych kolegów podpowie czy warto interesować się tą ofertą :

 

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=71989892

 

Noszę się z zamianą mojego E34 na coś dużego i wygodnego :D Myślałem o modelu 740 I lub 735 I z rocznika 1993 bo to chyba ostatni rocznik w tej budzie a nowsze poza moim zasięgiem finansowym :jawdrop:

 

(a tak na marginesie o ile cm 7 w wersji LONG dłuższa jest od normalnej 7 :?: )

 

pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc :modlitwa:

  • Odpowiedzi 103
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Różnica jest 11 cm. ..........

 

no wlasnie , a czy te 11cm rzeczywiscie cos zmienia ? czy to 11cm jest "dołozone" za przednimi siedzeniami ? zeby bylo wiecej miejsca z tylu ? czy jak to jest ? , pytam z ciekawosci , a jak ktos kiedys bedzie mial podobne pytanie to wtedy bede mogl zablysnać :mrgreen:

BMW nie dla idiotów :naughty: :diabel_smiech: , LPG :naughty:
Opublikowano

nie zastanawiaj sie czy long czy nie - tylko patrz na stan techniczny :!:

 

zdjecie nr1 - zderzak nie lezy najlepiej + zdjecie nr2 - maska nie lezy wogole :duh: - miała konkretne przejscia ....... ja bym wziął ja pod lupe - a jesli bym stwierdził ze jest po powarzynym wypadku to dał sobie spokój ........

 

nie wiem - ale cos mi sie w niej nie podoba - wydaje sie ze ktos chce ja wypchnac na siłe - coś możę byc nie tak

Opublikowano

hehehe pełna wersja o to dobre :D :D :D :D :D :D :D

Moja nie jest pełna a wygląda tak :

 

http://img368.imageshack.us/img368/9522/nowyobrazmapabitowa7ow.png

Jeszcze musisz sobie odpowiedzieć czy wyrobisz z kasą na benzynę bo taka 750 pali dużo więcej niż 735

No i tak jak już było mówione auto ma światła od modelu z 1988 roku.

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
a, no i oczywiście też koszty serwisu takiego silnika sa wyższe, że nie wspomnę o wymianie świec... Do tego o gazie zapomnij, bo nie ma jeszcze instalacji do V12. Myślę, że najlepszym wyjściem jest 4.0 V8...
Opublikowano

Dzięki wszystkim !!!

 

Teraz to już nawet nie jade go oglądać :evil: sprzedawca zapewniał jak do niego dzwoniłem, że auto jest bezwypadkowe i ma tylko tylny błotnik malowany z powodu jakiegoś otarcia.

A tu lampy wymienione i nie sądzę aby je wymienił z powodu złego świecenia bo gdyby był taki dokładny to by założył stosowne do tego modelu.

A ja się zastanawiałem dlaczego tak chętnie chciał zamienić się za mojego wypieszczonego dieselka :wink:

A już nie wspomnę o tym, że nie wiedziałem, że V12 nie da się zagazować :modlitwa:

 

Jeszcze raz dziękuję bo przy moim zauroczeniu 7-ką na pewno by mi ją wcisnęli :doh:

Opublikowano
A już nie wspomnę o tym, że nie wiedziałem, że V12 nie da się zagazować

 

Da się zagazować, do 750 zakłada się 2 oddzielne instalacje gazowe na jedną stronę i na drugą. Ciężko to wszystko zestroić.

Opublikowano
Dzięki wszystkim !!!A ja się zastanawiałem dlaczego tak chętnie chciał zamienić się za mojego wypieszczonego dieselka :wink:

 

bo dieselka jest 1000 razy łatwiej sprzedać niż jakiekolwiek E32 a zwłaszcza 750

kiedyś


E32 730

E36 318

Opublikowano

A już nie wspomnę o tym, że nie wiedziałem, że V12 nie da się zagazować :modlitwa:

 

Da sie zagazować V12 jak pisali inni. Można to zrobić przez zastosowanie instalacji 2 gen. (koszt ok. 3tys. zł). Moc spadnie podobno do osiągów 735 bez gazu ( zasłyszane na tym forum :mrgreen: ). Taki gaz moze ci strzelic i rozwalic przepływomierze (a są dwa). Komplet kabli zamienników to ok. 1000zł (oryginał droższy). Na bicie to bym patrzył tak aby nie była cięta i spawana i zeby szpachla nie pękała. Bezwypadkowej 750 nie kupisz (bardzo mało prawdopodobne abyś takową dostał).

Co do droższych instalacji gazowych to możesz zagazować sekwencyjnym wtryskiem gazu. Koszt normalnie ok. 8-10tys. zł chyba, że masz znajomego co zakłada gaz to już pytaj sam.

 

 

Najgorsze w takich beemkach jest nierówna praca silnika. W V12 nierówną prace przez jeden cylinder wyczuje ktoś kumaty od silników, ale naprawe czegoś takiego to tylko naprawde kumaty spec wykona dobrze. Sprawdz automat w takim aucie bo remont moze wynieść 1/3 ceny auta.

Opublikowano
Nie jest aż tak żle z tą instalacją gazwą do 750, ja mam instalkę dwu parownikową (bo z taką ją kupiłem). Fakt sekwencja tak jak piszą koledzy to wydatek ok 8tyś zł i to jest najlepsze rozwiązanie, ale my polacy nie jesteśmy zamożni. Osobiści sam wacham się czy nie zdiąć tej instalacji. Auto jeździ ok.(do 160km/h a przepływomierz ciężko uszkodzić bo jest oparty na technice tzw. "gorącego, drutu" czyli nie dławi przepływu kolektora ssącego, więc nawet jak strzeli to rozerwie filtr powietrza a reszta powinna wytrzymać, z resztą mam zamontowane klapy które mają ochronić cały układ przed uszkodzeniem)nie stety dość mocno ograniczają moc silnika( nic za darmo).Osobiście doradzam instalację gazową sekwencyjną (aby nie tracić na parametrach-chyba nie kupujesz 750 aby rozwozić po sąsiadach ziemniaki). Ale jedno jest pewne, zagazowane 750 i tak jest mocniejsze od zagazowanego 730. Gaz jest dobrą aternatywą przy tych pojemnościach i masach.Pamiętaj o tym ,że E32 to ostanie BMW serji 7 z tzw. charakterem. Pozdrawiam Radek! :clap:
Opublikowano
Pamiętaj o tym ,że E32 to ostanie BMW serji 7 z tzw. charakterem. Pozdrawiam Radek! :clap:

 

dokładnie- przy E32 - zadbanym i gustownym :8) wiekszosc E38 wyglada jak znudzony prezes - choc oczywiscie urody i elegancji odmowic im nie mozna :cool2:

Opublikowano (edytowane)
wiekszosc E38 wyglada jak znudzony prezes - choc oczywiscie urody i elegancji odmowic im nie mozna

 

Jak patrze na E38 to mi się płakać chce, że nie poczekałem trochę. Gdy w w czerwcu ub. roku płaciłem za swoje E32 19 tyś to była okazyjna cena, przez rok wpakowałem w niego ponad 3 tyś a dziś okazuje się, że jest to auto niesprzedawalne nawet za 15 tyś.

Edytowane przez akrystian

kiedyś


E32 730

E36 318

Opublikowano
webasto to nie farelka przy kierownicy , nie wiesz czy jest czy nie , na podstawie tych zdjec

 

No a to nie jest tak, że OBC jest jeszcze bardziej rozbudowane kiedy auto jest wyposażone w Webasto?

Opublikowano
nie , na duzym OBC za uruchamianie WEBASTO odpowiada przycisk ZEIT , ktory w wersjach bez Standheizung/ luftung włącza stoper. Była jeszcze wersja OBC tzw mała z obsługą webasto.

 

 

AAAaaaaa, to taaaaaki myk! :mrgreen:

 

BTW, ta e32 ma chyba jedno z brzydszych wnętrz które widziałem, kolor skóry jest do bani, jakby taki plastikowy...

Opublikowano

c1iwan czy ja dobrze zrozumiałem ze twoje auto jeździ do 160km/h?? :shock: :shock:

Piotr_Ł nie widzę problemu z kupnem bezwypadkowej 750 tylko trzeba trochę cierpliwości i szukać szukać

Co do E38 to ja bym na byle jaką swojego auta nie zamienił :P Jak już coś tylko 750 i z podobnym wyposażeniem do mojego.. Zresztą twierdzę że E32 ma ładniejszy tył od E38

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano

Gdy w w czerwcu ub. roku płaciłem za swoje E32 19 tyś to była okazyjna cena, przez rok wpakowałem w niego ponad 3 tyś a dziś okazuje się, że jest to auto niesprzedawalne nawet za 15 tyś.

 

Wiem coś o tym, moim nikt się nie zainteresował, choć warte obejżenia i za rozsądne pieniądze :cry2:

tylko zamieniać chcieli na jakiegoś voyagera, golfa cabrio i calibrę :mad2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.