Skocz do zawartości

[E87] kontrolka kluczyka z bateryjką


kamil20011

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 miesiące temu...
  • Odpowiedzi 60
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Przepraszam za odświeżenie starego tematu - czy jeśli pomimo dłuższego trzymania kluczyka w stacyjce nie chce sie naładować (transpoder/imobilizer działa ale nie otwiera ani nie zamyka auta) to czy musze wymienić cały klucz czy da sie wymienić sam akumulator i jak najbezpieczniej otworzyć klucz?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...
  • Zasłużeni forumowicze

Siemka Panowie u mnie sytuacja wygladal tak wyskoczyla kontrolka ze baterai pdala ,a jezdzilem caly czas tym kluczykiem przejchalem kilka dlugich tras i juz kontroliki nie ma,ale za to nie moge otworzyc auta tym pilotem :mad2: co sie stalo?

w drugim kluczyku narazie wszystko ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hey!

Po tej dyskusji to widzę, że mało elektryków jest na forum:)

Ładowanie bateryjki w kluczyku odbywa się na zasadzie indukcji jak już ktoś wspominał. Na całkiem podobnej zasadzie działają immo w każdym że się tak wyrażę starym trupie - w kluczyku jest schowany malutki chip z ceweczką - po zbliżeniu do stacyjki, która wytwarzała zmienne pole magnetyczne w ceweczce indukuje się napięcie, które zasila chip i wtedy może się on "dogadać" z modułem immo w aucie. Podobnie działają bramki w markecie - można się przekonać jak się jakiś chip do buta przyklei :lol: Tak więc rozwiązanie stare jak świat :D

Mam do sprzedania 2 szt. felgi M-pakiet WZ 400 R18 9Jx18H2 IS 42
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hey!

Spotkałem sie z podobną sytuacją w audikach - też pilot nie chciał działać i wtedy wkładało się kluczyk do stacyjki, włączało zapłon i wciskało kilkukrotnie guziki na piloci i po chwili było OK. Możesz tak spróbować - nie mam żadnego doświadczenia z BMW (tylko skoda, volkswagen i audi) tak więc grzebię trochę po tym forum chcąc sie czegoś więcej dowiedzieć... ale jak na razie najczęstszym rozwiązaniem problemów to ASO i mechanik :roll:

Pozdrawiam!

Mam do sprzedania 2 szt. felgi M-pakiet WZ 400 R18 9Jx18H2 IS 42
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

ja mam podobny problem co "krzysiek555" na szczeście tylko w jednym pilocie. U mnie nie da się zamknąć auta z tego pilota pomimo że otwieranie działa. Pytałem kiedyś w aso i mówili że czasem zdarza się że kluczyk przestaje działać a na dodatek aso ich nie naprawia bo są nierozbieralne. Na podstawie dowodu rejestracyjnego mogą Ci zrobić nowy. Są oferty w internecie dotyczące naprawy tych kluczyków (koszt chyba ok 100 zł)

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Not o ja dodam od siebie parę groszy.

W każdym kluczyku da się wymienić baterię tylko w jednym mniej inwazyjnie a w drugich bardziej inwazyjnie.

Kluczyk ładuje się przez cewkę imo która jest dookoła stacyjki, ładowanie jest na zasadzie indukcji elektromagnetycznej.

Więcej info tutaj: http://bkd-fani.pl/forum/viewtopic.php?t=3805

i tutaj: http://www.bmwklub.jgora.pl/viewtopic.php?t=2491

 

Co do kluczyków które odpalają ale nie otwierają centralnego. Jeśli poziom naładowania baterii spada poniżej granicznej wartości pilot przestaje działać i może być tak do czasu aż nie zostanie wymieniony, po prostu poniżej pewnej wartości nie da rady nawet doładować bateryjki.

 

Można spróbować otwierać pilotem trzymając pilot przy tylnych słupkach auta tam są anteny od centralnego.

 

Dodatkowo można przyłożyć pilota do brody i wtedy czaszka działa jak świetna antena i wzmacnia sygnał ale to taki mój domowy sposób który kiedyś mi ktoś sprzedał :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...
  • Moderatorzy
Krzysiek, rozwiązałeś jakoś problem? Od jakiegoś czasu mam to samo w kluczyku, którego zawsze używałem. Nie chce zamykać auta (wszystko inne dział), czasami tylko coś mu się odwidzi i znowu zamyka ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli interesuje któregoś z kolegów doładowanie akumulatora w kluczyku to nie ma problemu.Można do mnie wysłać i bez inwazyjnie naładuję taki akumulator.Jeśli potrzeba wymienić akumulator to też oferuję taką usługę. Mogę też dorobić nowy klucz jeśli ktoś potrzebuje. Nawet jeśli ktoś zgubi wszystkie klucze to też dorobię.

www.autokluczyki.com.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witam wszystkich.

Wszedłem Tu przez przypadek szukając na google "silicon case" do kluczyka o.O...

Jestem świeżym użytkownikiem BMW i sprzedawca także mówił mi od ładowaniu kluczyka ALE wymieniając w pilocie BATERIĘ, zastanawiam się czy to nie bajka?

Może są dwa typy kluczyków? jedne z bateriami jedne z akumulatorami?

U mnie także wyskakiwał monit ze słabą baterią...wymieniłem ją i temat jest u mnie zamknięty.

 

Załączam zdjęcia z bateria do pilota.

 

http://s21.postimg.org/e07todhsn/12465623_1174606029235443_729668539_o.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Odgrzeje wam kotleta :)

W instrukcji E87 jest napisane, że są dwa rodzaje kluczyków.

1.Kluczyki do samochodów bez funkcji "dostęp komfortowy" - zasilane akumulatorkiem

2.Kluczyki do samochodów z ww. funkcją - zasilane BATERIĄ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...
  • Zasłużeni forumowicze

Kluczyk bez dostępu komfortowego czyli te całe Keyless-Go ( albo Ukradnij-Mnie ) ładują się indukcyjnie w gniezdzie gdzie siedzi pod czas jazdy . Rozbieałem to bo dzielna pani ... wyrwała klucz z tego miejsca zamiast lekko nacisnąć . Po włożeniu kluczyk jest wewnątrz całkiem sporej cewki ( mnóstwo cienkich zwojów ) . Pozwala to na komunikację jak i ładowanie indukcyjne . Tak jak szczoteczki do zębów czy smartfony . Już w e46 po lifcie ten kluczyk "diament" tak był ładowany . I w moim przypadku mam 2 kluczyki , jeden używany na bieżąco a drugi chyba z rok leżał i nie ma problemu .


Kluczyk z dostępem komfortowym posiada baterię . Ta nie jest ładowana i skoro mamy taki komunikat to należy ją wymienić . Nie patrzyłem tylko czy wymagane jest po tym jakieś ponowne programowanie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
  • 1 miesiąc temu...
Pół roku temu wymieniłam akumulatorek. Nie mam kluczyka typu keyless, więc codziennie jest w stacyjce. Dojeżdżam do pracy 25 km w jedną stronę. Dzisiaj po tak krótkim czasie znowu pojawiła mi się kontrolka, wskazująca na to, że bateria jest na wyczerpaniu. Co może być przyczyną? Czy jest opcja, że on się nie ładuje?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.