Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
"idzie, jak masło"

odkręcasz - zakręcasz i jedziesz dalej.

PS

tam jest cała piasta z łożyskiem.

 

Nie wiem ale ja dostalem same Lozysko, i w BMW ETK tez jest same Lozysko. Tez myslalem ze pojdzie mi tak szybko, ale gdy zobaczylem czesc, to mnie cofnelo, bo nei mam prasy.

http://www.teilesuche24.de/skf/radlagersatz-vkba6632?c=100579&at=15956

Opublikowano
miałem wymieniiane tylne łożysko i nie kojarze, zeby bylo zintegrowane z piasta tak jak z przodu. U mnie wymieniali tylko łożysko, półośke trzeba oczywiscie wypiąć, przy prawej stronie, przy wymianie lewej strony mechanik mój mówił, ze trzeba zdjac wydech

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Siemano, i co zrobiles?? Ja mam tez 325d i mieszkam w neuss praktycznie kolo Ciebie w dodatku mam wlasnie lozyska z tylu do roboty i nie wiem za bardzo gdzie najlepiej w okolicy to zrobic.
Opublikowano
Mozecie powiedziec przy jakim to przebiegu posypaly sie lozyska u Was?

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Opublikowano
Siemano, i co zrobiles?? Ja mam tez 325d i mieszkam w neuss praktycznie kolo Ciebie w dodatku mam wlasnie lozyska z tylu do roboty i nie wiem za bardzo gdzie najlepiej w okolicy to zrobic.

 

Jak chcesz moge ci to zrobic osobiscie. Sam zrobilem, troche tylko trwalo. A jak umiesz sam to ci moge pozyczyc nazedzia.

 

Btw co do drugiego pytania->

 

Pierwsze przy 189tkm lewa strona tyl, a drugie 208tkm prawa strona

 

Pozdrawiam

Tomek

Opublikowano
Mozecie powiedziec przy jakim to przebiegu posypaly sie lozyska u Was?

 

ok 130-140 kkm, nie pamiętam już

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

  • 1 rok później...
Opublikowano

Odkopie temat aby nowego nie zakładać

Panowie to jak to wkkońcu trzeba wymienić samo łożysko czy całą piaste?

 

możecie napisać jakie klucze będą potrzebne?

  • 1 rok później...
Opublikowano

odświeżę troche temat.

mi chyba pado łożysko kołoa przenidego lewego.

mianowicie powyżej 80 km/h buczy a szególnie wchodzą w prawe zakręty to głośniej.

łożysko z przodu jest razem z piatką.

tylko jest jeden problem: CENA w ASO to aż około 900 zł.

na aledrogo są jakieś zamienniki.

co polecacie? tak do połowy tej ceny :)

Sprzedam do e90: Nerka prawa przed lift, lekko uszkodzony błotnik przed lift, Zderzak po lift z otworami na spryski

do e46: mała szybka drzwi tylnych, klamka polift,

http://olx.pl/oferta/nerka-grill-bmw-e90-prawa-CID5-ID5ZuhN.html

Opublikowano

nanek, mam dla ciebie łożysko w komplecie z piastą, sprzedam za 350zl, kupiłem przednie a okazało się że to tylne było uszkodzone :evil:

niemiecki zamiennik OPTIMAL, wzięte z intercarsu.

http://img38.imageshack.us/img38/8832/hu9c.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja wymieniałem prawy przód ze 3 lata temu (lub nawet prawie 4). Kupiłem Ruville. Łożysko jest Fag (całość oczywiście zintegrowana: piasta+łożysko). Całość sprawia lepsze wrażenie niż oryginał (solidniejsza piasta), a łożysko identyczne z oryginałem (tylko wiadomo nowsza seria). Cena teraz to ok. 355zł za Ruville (Optimal 230zł, ale to raczej szału nie robi), w sklepie pewnie trochę drożej.

 

Z tyłu oczywiście łożysko jest do kupienia osobno - około 130zł Ruville. Z tyłu jeszcze nie wymieniałem.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
z tyłu żeby wymienić łożysko trzeba mieć ściągacze chyba że odkręcisz całą kolumne i wtedy na prase .Wymieniałem i jest troche roboty ale tak jak pisałem wcześniej trzeba mieć dwa ściągacze
  • 4 tygodnie później...
  • 8 miesięcy temu...
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
Panowie szybkie pytanie żeby nowego tematu nie zakładać. Kupiłem nową przednią piastę i nie widzę żeby na niej był pierścień do czujnika ABS. Czy tam jest pierścień magnetyczny wewnątrz piasty?
  • 5 lat później...
Opublikowano

Tak dla potomnych, bo widzę, że wpisy są nie do końca ścisłe:

1. łożysko z przodu - kupuje się z piastą jako całość, można odkręcić i przykręcić.

2. łożysko tylne - niestety jest wprasowane i wymiana to grubsza sprawa.

Łożysko można wymienić używając do tego specjalnych narzędzi i wystarczy wówczas zdemontować półoś, zacisk, tarczę, a następnie młotkiem kinetycznym zdemontować piastę, ściągaczem zdjąć rozkawałkowane łożysko z obudowy i z piasty. Założenie to procedura odwrotna.Tj łożysko w obudowę, piasta, półoś, tarcza, hamulec, koło. :)

Problemem jest stety-niestety ściągacz i młotek kinetyczny. Trzeba je mieć

W przeciwnym razie można targać całą piastę z obudową i na prasę. (prasę lub dobre duże imadło też trzeba mieć). No i demontaż całej obudowy to nie tylko odkręcenie zawieszenia wielowahaczowego (sprężyna) ale też czujnika ABS i mechanizmu ręcznego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.