Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Od niedawna zapala mi się przy starcie kontrolka od hamulców :(

 

Wiem , że tarcze i klocki mam już cieńkie i niestety wymieniać musze wszystko naraz :mad2: (przód i tył).

- Wiecie może jaka jest minimalna grubość tarcz?? bo moje mają ok 1cm, a wyczytałem że minimum to 3mm, z tym że pewnie chodzi o samą powieżchnię ścierną, a nie grubośc całej wentylowanej przecież tarczy.

- czy jak ta kontrolka się świeci to trzeba jechać natychmiast, czy tylko informuje ze należałoby już coś zrobić??

 

- no i ostatnie moje pytanie jak z cenami tarcz i klocków i jakie warto kupować żeby się nie pokrzywiły :wink:

 

już się boję :jawdrop: :jawdrop: :mad2: :duh:

 

aha .... to znalazłem na allegro - ale mam wątpliwości czy to dobry pomysł, bo w końcu życie moje i pasażerów jest więcej warte :twisted2:

 

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=70960031

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=70752396

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=69538176

 

jeszcze nie wiem jak w skepach więc pytam :roll2:

Teraz mam tylko wspomnienia..... http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=19333
Opublikowano

polecam ATE albo oryginały BMW , nie są kosmicznie drogie. Jak kontrolka sie pali to czujnik juz oberwał ,ale jeszcze mozna troche jezdzic. ja kiedys byłem w trasie i na alarmie o klockach zrobiłem 1200 km - jeszcze sie nie zrobiły przezroczyste :)

 

tarcze- 3mm??? chyba pisano o klockach - jak Twoje tarcze mają dosc głebokie rowki to je zmien , nie sugeruj sie pismakami :cool2:

Opublikowano

a co znaczy kosmicznie drogie :| możesz coś przybliżyć?? czeka mnie wymiana 4 tarcz, klocków i cholera wie co jeszcze :doh:

 

1cm to grubość całej tarczy (wentylowanej) takiej:

http://photos.allegro.pl/photos/oryginal/70/7016/701602/70160271

 

czyli powieżchni "użytkowej" jest dużo dużo mniej - oby 3mm!!!! a tyle mam napisane na wydruku z ostatniej inspektion by BMW jako minimum dla tarcz, dla klocków to 1,5 mm.

Teraz mam tylko wspomnienia..... http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=19333
Opublikowano

No 1,5 mm to wydaje mi sie nieco za malo. Jest duze prawdopodobienstwo ze hamowanie z taka tarcza i wiechanie w kaluze moze sie skonczyc jej peknieciem.

 

Ogolnie nie mierzcie tarcz. Jezeli na oko widac ze jest zuzyta, krzywa lub cos jeszcze z nimi nie tak to je wymiencie. Bo szkoda zdrowia.

 

Pozdro

Opublikowano

Twoje tarcze z przodu jesli są wentylowane to mają 22 mm. Tylne faktycznie mają 1cm grubosci ale nie są wentylowane !! :nienie:

 

Ceny - jesli obawiasz sie kosztów mozesz kupic tansze klocki, np Delphi ( całkiem niezłe) i komplet na obie osie to koszt ok 150 zł . Na tarczach lepiej nie oszczedzac , bo jak kupisz badziewie , to sie mogą szybko skonczyc. . Oryginały BMW- ASO Poznan- tarcze przod - 428 zł (dwie) , tył - tak samo.

Klocki - przod 255zł , tył - 208 zł

Opublikowano

niedawno zrbiłem wymiane przodu u siebie jak piszesz. Tarcze brembo (choc zdania na ich temat sa podzielone) wentylowane 145 zeta sztuka, klocki remsa 94 zeta. uwazam, ze te klocki sa lepsze do agresywnej jazdy od oryginasłu.

pozdro.

e39 3.0D
Opublikowano
Tylne faktycznie mają 1cm grubosci ale nie są wentylowane !! Mad

czyli może wystarczy zmienić przód, bo mają ok 1cm, czyli jeszcze mogą jeździć :D

 

thx za pomoc:)

 

musze podjechać do mojego fachmana, zobaczymy co mi powie.

 

hamulce to ostatnia rzecz na której można oszczędzać :wink:

Teraz mam tylko wspomnienia..... http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=19333
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Waldku jak ci sie spisuja te tarcze brembo :?: :?: :?: Musze wymienic i nie wiem jakie kupic a orginały kosztuja ho ho ho Pozdrawiam
images?q=tbn:ANd9GcTmIl0TjfLac0DKzvrvVkW5vbYa-L8NnaKQ6MwRmjiNpsCR58FF
Opublikowano
sprawdz tu http://www.sklepmoto.pl koleś jest z sosnowca ja u niego kupowałem tarcze wentylowane ate sportowe nacinane do tego klocki ate i za komplet zapłaciłem coś koło 400 poczas gdy w sklepach oferowano mi zwykłe ate zo ok. 550zł także warto spróbować bo ceny ma naprawde dobre.
Opublikowano

Witam,

 

Ja w mojej poprzedniej e34 wymieniałem tarcze przód na Brembo. Jeździłem na nich ponad rok i zrobiłem około 40 tys. km, nie mogę na nie powiedzieć złego słowa. Jeżeli nawet Ci się pokrzywią, to przecież masz gwarancję. Ważne jest tylko, żebyś miał jakiś papier z zakładu montującego. Jeżeli wymieniasz sam - zapomnij o gwarancji.

 

Pzdr,

 

Piotrek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.