Skocz do zawartości

3xx Jakie przebiegi wytrzymują podzespoły e46


marco126

Rekomendowane odpowiedzi

Chciał bym Byście podzielili się swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi trwałości oryginalnych podzespołów. Te informacje mogły by pomóc oszacować prawdziwe przebiegi naszych aut.

 

U mnie:

1) Tylne amortyzatory wytrzymały 240tys!

2) Przednie wymienił poprzedni właściciel na pewno przed 200tyś. (Przy taki przebiegu kupiłem auto i amortyzatory były już wymienione)

3) Sprzęgło wymieniłem po 208tyś (nie mam pewności czy było oryginalne)

4) Mam obecnie 250tys i jeszcze mam oryginalne przednie wahacze.

5) Koło pasowe 220tyś

6) Oryginalne tłumiki do dziś!

 

Pozdrawiam Marek

Edytowane przez marco126
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 71
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

U mnie przy przebiegu 258tyś wymieniłem pompę wody,wiskozę,sterownik świec żarowych,zbiorniczek płynu chłodn. koło pasowe ,termostat głowny,termostat EGR ,olej w automacie oraz filt i jeszcze odmę turbinkę chyba wymienię nie długo i poduszki stabilizatora z przodu,reszta chyba orginał mam na myśli wtryski i zawieszenie tył, z przodu wahacze i amorki też, i mam chyba lekkie luzy na maglu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie wygląda to tak:

 

Amorki przód - 220 tyś (jeden wyciekł)

Amorki tył - jest 260 tyś i są OK

Wahacze przód - 220 tyś

Sprzęgło - jest 260 tyś i jest OK

Odma przewód - 200 tyś / 8 lat

Zawór odmy - 255 tyś / 10 lat

Koło pasowe - ciągle OK

Pompa wody - padła przy 220 tyś

Tuleja pływająca prawa tył - 250 tyś

Był: Nissan Almera 1.5, 2001

Był: VW Passat 1.8,1999

Jest: BMW 318 E46,2000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

330xi ..124 tys... nic nie padło przez trzy lata. Nie wydalem nawet zlotówki na części i naprawy.

 

to ładnego złoma musisz chować w garażu.

 

a później następny jak kupi..wybuli z 5tkę na wstępie i zrazi się do BMW :twisted: :twisted:

 

 

jak u mnie :/ kupiłem od Polaka. jako 2 właściel co było błędem a teraz za nie płacę ;] ale za bardzo polubiłem swoje auto, żeby kogoś innego wjebać na mine ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie wygląda jest tak:

 

Amorki przód - 220 tyś nadal OK

Amorki tył - 220 tyś nadal OK

Wahacze przód - 215 do wymiany

Sprzęgło - 220 nadal OK

Odma przewód - 200 tyś wymienione

Zawór odmy - 200 tyś wymieniony

Koło pasowe - 204 tyś wymienione

Pompa wody - 220 tyś nadal OK

Tuleja w progu tył 213 tyś

poduszki amortyzatora tył- 210 wymienione

odboje i osłona amortyzatora tył- 210 wymienione

termostat główny 217 tyś wymieniony

turbina 200 tyś- wymieniona (ciekawe czy auto tyle ma, że już mu turbina padła?? )

330xi ..124 tys... nic nie padło przez trzy lata. Nie wydalem nawet zlotówki na części i naprawy.

 

to ładnego złoma musisz chować w garażu.

 

a później następny jak kupi..wybuli z 5tkę na wstępie i zrazi się do BMW :twisted: :twisted:

 

 

jak u mnie :/ kupiłem od Polaka. jako 2 właściel co było błędem a teraz za nie płacę ;] ale za bardzo polubiłem swoje auto, żeby kogoś innego wjebać na mine ;)

 

 

powiem Ci, że też kupiłem od polaka I właściciel w Polsce. Łepek młody po dwudziestce. I jestem zadowolony, po 2 tygodniach pojechałem do Belgii, bałem się ale zrobiłem już ponad 20 tyś i nic poważniejszego się nie dzieje, mam nadziej, że tak zostanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

330xi ..124 tys... nic nie padło przez trzy lata. Nie wydalem nawet zlotówki na części i naprawy.

 

to ładnego złoma musisz chować w garażu.

 

 

W garażu trzymam dwa motocykle i Alfę GT z 1976... BMW to wóz dla pospolstwa dlatego w garażu miejsca nie ma...

A garaż mam ogrzewany i podwojny...leszczu informatyczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

140.000 (w 100% realne sprawdzone)

-110 000 odma silnika

-110 000 poduszki wahacza przód

10 lat...akumulator

reszta oki i nie wymaga interwencji.(czyli ewentualny nabywca nie zrazi się)....chociaż i tak nie oddam :lol:

Pozdro NOT.

P.S. sorki jeszcze przekaźniki po około 120 000 (moduł komfortu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie po przebiegu 210tyś :

-sprzęgło do wymiany

-amortyzatory tył i przód jednocześnie

-odma, ale to standart jak za dużo oleju nalane

-przepływomierz

-no i opony :D :D

-tuleje wachacza

-wszystkie filtry oczywiście

-wycieraczki :D :D

-łącznik wydechu(może żle to nazwałem)

-palniki ksenonowe

-akumulator po 10 latach, choć jeszcze dychał

-no i wszystko, jestem zadowolony ,że tylko tyle :D :D :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W garażu trzymam dwa motocykle i Alfę GT z 1976... BMW to wóz dla pospolstwa dlatego w garażu miejsca nie ma...

Jakie masz te motocykle ?? Bo jeśli nie są to Harley-e to pewnie Japońskie masówki lub włoski szajs z klasą, w którym przy 200km/h odpadają kierunkowskazy :mrgreen: :mrgreen:

Jeśli BMW to auto dla pospólstwa, to Ty jesteś prostym zjadaczem chleba próbującym dowartościować się kupnem tandetnej włoszczyzny z "duszą". W końcu jeździsz BMW, a fakt, że latasz X-em służy Ci tylko do wybicia się ponad ogół POSPÓLSTWA z forum BMW, bo mało kto ma napęd 4x4.

Otrząśnij się Jakubie, Twoje posty udowadniają jaki jesteś naprawdę. Alfa jest THE BEST, ale to Twoje pospolite BMW się nie popsuło przez czas użytkowania (124 tyś :cool2: ), kup sobie Alfę do codziennej jazdy. Pokaż klasę, i zacznij zbierać na serwis :mrgreen: :cool2:

A jak zrozumiesz swój błąd (Alfa), mimo sędziwego wieku, my MŁODE LESZCZE przyjmiemy Cie z powrotem na forum BMW, nawet jak kupisz DIESLA :cool2:

 

Co do przebiegów - u mnie przy 205tyś (chyba :norty: ) TURBINA, POMPA VP44, WTRYSKI, WAHACZE, AMORTYZATORY, SPRZĘGŁO, DWUMAS - FABRYKA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

e46 320d 2001' 136hp

-205tyś niby sprawdzałem w 4 modułach włącznie z kluczykiem się zgadzało.

 

-200tyś podpora wału tylna

-amorki SACHS oryginały

-termostat egr 200tyś

-gumy stabilizatora przód 195tyś

-podgrzewacz wody już dawno błąd wywala

-tuleje dyfra wyglądają ok ale lekko puka

-200tyś zaworki podciśnienia

-koło pasowe lekkie drgania -do zmiany

-poduszki silnika niby ok ale są drgania -do zmiany

.....BMW e46.....

OO==[][]==OO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W garażu trzymam dwa motocykle i Alfę GT z 1976... BMW to wóz dla pospolstwa dlatego w garażu miejsca nie ma...

Jakie masz te motocykle ?? Bo jeśli nie są to Harley-e to pewnie Japońskie masówki lub włoski szajs z klasą, w którym przy 200km/h odpadają kierunkowskazy :mrgreen: :mrgreen:

Jeśli BMW to auto dla pospólstwa, to Ty jesteś prostym zjadaczem chleba próbującym dowartościować się kupnem tandetnej włoszczyzny z "duszą". W końcu jeździsz BMW, a fakt, że latasz X-em służy Ci tylko do wybicia się ponad ogół POSPÓLSTWA z forum BMW, bo mało kto ma napęd 4x4.

Otrząśnij się Jakubie, Twoje posty udowadniają jaki jesteś naprawdę. Alfa jest THE BEST, ale to Twoje pospolite BMW się nie popsuło przez czas użytkowania (124 tyś :cool2: ), kup sobie Alfę do codziennej jazdy. Pokaż klasę, i zacznij zbierać na serwis :mrgreen: :cool2:

A jak zrozumiesz swój błąd (Alfa), mimo sędziwego wieku, my MŁODE LESZCZE przyjmiemy Cie z powrotem na forum BMW, nawet jak kupisz DIESLA :cool2:

 

Co do przebiegów - u mnie przy 205tyś (chyba :norty: ) TURBINA, POMPA VP44, WTRYSKI, WAHACZE, AMORTYZATORY, SPRZĘGŁO, DWUMAS - FABRYKA.

 

Jezu ....przecież ja mam trzy Alfy..

147 żonie kupiłem, GT wspomniane i 156, którą wykorzystuję jako służbówke.

 

Czego chcesz mnie nauczyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezu ....przecież ja mam trzy Alfy..

147 żonie kupiłem, GT wspomniane i 156, którą wykorzystuję jako służbówke.

 

nie dalej jak wczoraj miałem nieprzyjemność przejechać kilkadziesiąt kilometrów

alfą 156. i stwierdzam, że tłuczenie się fiatem jest nie dla mnie, za wygodny się

zrobiłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

320d 136Km 2001r

do 2009 serwisowany, w serwisie wymieniony na samym początku lewy przedni wahacz (prawdopodobnie wada fabryczna) oraz w 2008 przepływomierz.

u mnie od 225tys.

wymieniłem tylnie amorki przy 232tys km jeden wyciekł

Wymieniłem świece żarowe, wszystkie cztery spalone

obecnie 240tys

wymieniłem obydwa termostaty,

wywala błąd wtrysku sterującego, nie pokazuje rezystancji na wtyczce, ale rozpyla paliwo, więc na razie nie wymieniam

Wywala błąd podgrzewacza, ścieżka na płytce się nadpaliła. Oczywiście wymieniłem wszystkie filtry (poza odmą, ale muszę ją wymienić niedługo) oraz założyłem nowe klocki.

Dwumas, sprzęgło, poduszki nie ruszane jeszcze, ale pojawiły się już drgania na samochodzie.

Pozdrawiam,

Maciek

Sprzedaje swoją perełkę, jak ktoś zainteresowany to pw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
330xi ..124 tys... nic nie padło przez trzy lata. Nie wydalem nawet zlotówki na części i naprawy.

a jak kupowałeś 2 lata temu to miał 122tyś

Jak chcesz porównywać swoje przebiegi np. z moimi?? ja tygodniowo robię tysiąc. Ciekawe jak by ten X się spisywał, jak by go zacząć porządnie eksploatować??

co do alfy to myślałe że z nich wyrosłeś.

Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.