Skocz do zawartości

Jakie klocki i tarcze do E39?jakie firmy wybrac?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
-Zimmermann to tylko wytrzymuje podobno e 39 bynajmniej przed liftem nie maja tunelu chlodzacego tarcze i dlatego sie inne krzywią :?
  • Odpowiedzi 221
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
U mnie w kombi 97 takie tunele sa. Nie bardzo sobie wyobrazam zeby ktoras beemka nie miala. Kiedys mi mechanik opowiadal jak gosc w 3 dni pogial 3 komplety tarcz i w koncu przyjechal do niego. W otwory tuneli chlodzacych mial wstawione "halogeny" :D

pomyłka do skasowania

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Założyłem tarcze i klocki przód Zimmermana. Jestem bardzo zadowolony :D

Zero piszczenia itp.

No i kicha :x

Byłem na przeglądzie i Pan diagnosta stwierdził, że tarcze(Zimmermann wentylowana 296x22mm) wyglądają jakby miały przejechane ze 100 tys km :shock: klocki też nie wiele lepsze :(

Chyba to nie jest normalne? Tym bardziej, że dużo hamuję silnikiem, a i kilometrów wiele nie zrobiłem, bo może z 20.000 km

Albo tarcze są do d***y, ale ja mam coś schrzanione, chociaż diagnosta nie stwierdził jakiś większych oporów.

Opublikowano
Zimmerman tej firmy na własnej skórze nie testowałem, ale u siebie w lipcu zakładałem tarcze i klocki Brembo i jestem bardzo zadowolony. Do tej pory ok. Ale tą firmę Zimmerman też sobie ludzie chwalą. Może pechowo trafiłeś na jakieś lipne sztuki :?
Opublikowano
Założyłem tarcze i klocki przód Zimmermana. Jestem bardzo zadowolony :D

Zero piszczenia itp.

No i kicha :x

Byłem na przeglądzie i Pan diagnosta stwierdził, że tarcze(Zimmermann wentylowana 296x22mm) wyglądają jakby miały przejechane ze 100 tys km :shock: klocki też nie wiele lepsze :(

Chyba to nie jest normalne? Tym bardziej, że dużo hamuję silnikiem, a i kilometrów wiele nie zrobiłem, bo może z 20.000 km

Albo tarcze są do d***y, ale ja mam coś schrzanione, chociaż diagnosta nie stwierdził jakiś większych oporów.

A jakie klocki kolega zastosował przy tych Zimmermann-ach?

Opublikowano
Założyłem tarcze i klocki przód Zimmermana. Jestem bardzo zadowolony :D

Zero piszczenia itp.

No i kicha :x

Byłem na przeglądzie i Pan diagnosta stwierdził, że tarcze(Zimmermann wentylowana 296x22mm) wyglądają jakby miały przejechane ze 100 tys km :shock: klocki też nie wiele lepsze :(

Chyba to nie jest normalne? Tym bardziej, że dużo hamuję silnikiem, a i kilometrów wiele nie zrobiłem, bo może z 20.000 km

Albo tarcze są do d***y, ale ja mam coś schrzanione, chociaż diagnosta nie stwierdził jakiś większych oporów.

A jakie klocki kolega zastosował przy tych Zimmermann-ach?

Również Zimmerman

Opublikowano
Witam ja mam Zimermann sport nawiercane przód i tył a klocki Bosch . Mam już je dwa lata polecam potrafią wyhamować auto z 200km/h :wink:

siemka dla fanow BMW

HIGHLANDER 12

Opublikowano
ja kupiłem tarcze ate power disc + klocki TEXTAR + czujnik ate + płyn hamulcowy ate. jak przejadę kilka km to dam znać jak się sprawuje:)
Opublikowano
Ja tam bym sie nie sugerowal tym co diagnosta mowi, szczegolnie o e39. Jeszcze zaden mi nie potrafil dobrze zdiagnozowac zawieszenia, mimo ze o to prosilem i sugerowalem napiwek. Zawsze zwracali mi uwage na niesprawne amory z tylu- mimo ze mam nivo. Mowili ze swiatla slabe mam (zakodowalem sobie dzienne) itp glupoty. Niestety, auta bardziej zlozone niz golf 3 ich przerastaja. Wielu lubi sie pomadrzyc, inni zrobili uprawnienia 20 lat temu i do teraz odcinaja kupony a wogle sie nie rozwijaja...
Opublikowano

Witam , czytam wlasnie Wasze posty zeby sie wystrzec wlasnie problemow z hamulcami. Pewnie niedlugo tez mnie czeka wymiana tarcz, klockow itd. Ale ja myslalem o zestawie EBC, moze ktos ma doswiadczenie wlasnie z ta firma?

Firma jest dosc znana i polecanana na zachodzie.

Co myslicie o takim set-up'ie, moze juz ktos cos takiego przerabial ?

 

http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-540-4-4-E39-96-2003-EBC-REDSTUFF-REAR-PADS-DP31091C-/220853412381?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item336be3a21d#ht_3355wt_823

 

http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-540-EBC-USR1131-ULTIMAX-GROOVED-FRONT-BRAKE-DISCS-4-4-E39-00-03-/300616891921?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item45fe29be11

 

Prosze o opinie

Opublikowano
mam juz czwarta bmke 5tke,w tym druga e39,zawsze mialem wieksze lub mniejsze,problemy z hamulcami,zdarzalo sie ze pogialem tarcze kilka minut po wymianie,wiele osob roznie mowilo i szukalo przyczyn,ja zawsze obstawialem tarczw bo,kilka chwil po wymianie bylo ok,to byly chwile,dwa lata temu kupilem cztery zimermany ,i takiez klocki,docieralem lekkim hamowaniem ,podajze z jakies 300km,musze powiedziec ze sa to(w moim odczuciu)rewelacyjne tarcze,zadnych drgan,acha,wymienialem z tarcz z aso,fakt ze byly juz ztarte,i moze dlatego trzepaly kierownica,teraz mam tez x5,niemam problemow,z kierownica,ale jak bede wymienial to tylko na ziemermany,polecam :D
Opublikowano
Witam.

 

Ja do swojej Bm-ki założyłem tarcze i klocki z firmy TRW. Zakupiłem je niedrogo w sklepie internetowym http://motobajery.pl/tarcze-hamulcowe-firmy-trw-c-179_180.html. Podałem jaki mam samochód a oni podali mi ceny.

 

robisz w reklamie tego sklepu co podałeś??? jeden post i rejestracja raptem 2 godziny temu - zbieg okoliczności :?: :nienie:

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano

Mam swoje e39 juz 7 lat, jak kupilem, mialem zestaw ASO, zjezdzilem je, zalozylem znow ASO- rewelka, zadnego bicia, ale cena przeraza.

Potem był fedoro bodajze- do d*py. wichry po kilku km na autostradzie. wyrzuciłem te ferdki, juz mialem zamawiac zimmermany, juz czkaly w koszyku w sklepiku internetowym- ale jak zawsze, posluchalem swojego mechanika, dobry fachowiec, fakt, ale wszystkiego nie ogarnie nikt- no i kupilem bosche..... i o Boże.....

Katastrofa. Kataklizmu jeszcze nie ma, ale tarcze maja dopiero jakieś 5000km, docierałem przez 3 zbiorniki paliwa- czyli jakieś 1300-1500km.

i D*pa d*pa d*pa.

Polecam aso, odradzam ferdynandy i bosche.

Nastepnym razem kupuje zimmermany

BMW E9 2800CS 1970. Coming Soon :p
Opublikowano

Ja polecam Textar lub po prostu Ate. Może i trzeba więcej zostawić, ale to są jednak hamulce.

 

Textar szedł na pierwszy montaż głównie przed liftem, później Ate i tak do dziś w nowych Bmw.

 

Ten pierwszy na klockach znika szybciej, jednak jest nieco tańszy. Ate jest właściwie po prostu pewne, choć stosuje te firmy zamiennie i nie widzę problemu.

 

Zero wichrów, a zdarza się pozagniatać mocniej, a i na autostradach wiemy wszyscy jak wygląda czasem a lewym pasie....

 

Ale co jak co żadnych Remsów, Hartów, Boschów, czy innej paździerzy. To są hamulce ! Nie ma oszczędzania.

Świat na trzeźwo jest nie do przyjęcia.


Komponenty poliuretanowe do aut - zainteresowany ? pisz.

Opublikowano

Ja polecam Textar lub po prostu Ate. Może i trzeba więcej zostawić, ale to są jednak hamulce.

 

Textar szedł na pierwszy montaż głównie przed liftem, później Ate i tak do dziś w nowych Bmw.

 

Ten pierwszy na klockach znika szybciej, jednak jest nieco tańszy. Ate jest właściwie po prostu pewne, choć stosuje te firmy zamiennie i nie widzę problemu.

 

Zero wichrów, a zdarza się pozagniatać mocniej, a i na autostradach wiemy wszyscy jak wygląda czasem a lewym pasie....

 

Ale co jak co żadnych Remsów, Hartów, Boschów, czy innej paździerzy. To są hamulce ! Nie ma oszczędzania.

Świat na trzeźwo jest nie do przyjęcia.


Komponenty poliuretanowe do aut - zainteresowany ? pisz.

Opublikowano

Jeśli klocki- tylko Ate.

Fakt, są miekkie, szybko się zużywają, no i strasznie paskudzą felgi...

Ale hamowanie I liga :cool2:

Na pewno żadne kasztany po 50zł komplet, które bywają twardsze niż niektóre tarcze :P

BMW E9 2800CS 1970. Coming Soon :p
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Ja przerobiłem chyba wszystkie dobre marki i niezniszczalne są tylko zimmermany, oczywiście jak się trafi OE w dobrej cenie to również. Cena zimmermanów jest dokładnie taka sama jak innych znanych marek a kompletnie nic złego się z nimi nie dzieje, tym bardziej, że mam porównanie w kilku autach swoich znajomych. Ja mam teraz przód zimmerman, tył OE i potrafi włączyć ABS na suchym przy ostrym hamowaniu.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano
też mnie lada moment czeka zmiana tarcz,klocków przód i płynu..duzo czytałem w ostatnich dniach na ten temat,jedni zimmermany,kolejni Ate,mechanik mi mówi tylko Ori lub Bosche itd itd.. zdecyduje sie jednak na zwykłe Tarcze zimmermana z klockami Jurid J-AS....a kolega DarioKA ma zimmermany sport na przodzie czy zwykłe??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.