Skocz do zawartości

parę pytań: kupno, zrobienie głowicy, ubogie wersje


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

lubie mocne brake'i i dlatego pytam :D

wlasnie dlatego 1.8 bo do miasta :norty:

E30 Touring 88' sprzedane

E30 Coupe 90' winterauto

Z3 Roadster 97' funcar

  • Odpowiedzi 82
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Zapewniam Cię, że seryjne hamulce w E30 są całkiem niezłe. :norty:

Jak pierwsz raz wsiadłem do E30 to byłem mile zaskoczony skutecznością hamowania układu z bębnami z tyłu.

:norty:

BMW E30 316i 1.8 M10B18 coupe

BMW E30 318i M40 coupe

BMW E34 525td touring

Opublikowano

next question

 

wspomagania

dzis jezdzilem walsnie ze wspoma - bajka

czy w takim lekkim motorku mozna sie bez tego obejsc??

E30 Touring 88' sprzedane

E30 Coupe 90' winterauto

Z3 Roadster 97' funcar

Opublikowano
Ja nie mam wspomy w 320 i nie ma dramatu. Oczywiscie wolałbym żeby było ale coż......
Opublikowano
next question

 

wspomagania

dzis jezdzilem walsnie ze wspoma - bajka

czy w takim lekkim motorku mozna sie bez tego obejsc??

Witam

Mozna :D Tylko po co sie meczyc?

pozdrawiam

Opublikowano

jestem bardzo milo zaskoczony

 

z tego wszystkiego wyglada ze auto nie ma wad praktycznie

ale ze raczej w gruszki na wierzbie nie wierze

to poprosze o minusy:

co Was posiadacze najbardziej denerwuje w tym autku :?:

E30 Touring 88' sprzedane

E30 Coupe 90' winterauto

Z3 Roadster 97' funcar

Opublikowano
ha i OT co do lanosow i innych takich wynalazkow - nie ma to mocy wcale i slabo idzie po zakretach - do objechania zwyklym golfem wiec prosze nie wyskakiwac tu z takimi tekstami ze was lanosy objezdzaja

 

wiadomo ze lanos nic specjalnego i nie ma porownania do bmw ale nie przesadzajcie, golf2 przy lanosie to śmieć jezdzilem niejednym golfem a lanosa ma ojciec to wiem. Zreszta golfy to najwieksze dresowozy jakie znam :mrgreen:

http://img412.imageshack.us/img412/7442/niskamala0udjt7.jpg
Opublikowano
ceny czesci byly poruszane.sa takie same jak w polonezach,oplach kadetach,fordach eskortach itd itd.wiec na to nie ma co patrzec.wszystkie ceny czesci tych aut zblizonych rocznikowo sa podobne...ale wiadomo ze bmw jest najmocniejsze :twisted:
Opublikowano
Zapewniam Cię, że seryjne hamulce w E30 są całkiem niezłe. :norty:

Jak pierwsz raz wsiadłem do E30 to byłem mile zaskoczony skutecznością hamowania układu z bębnami z tyłu.

:norty:

 

To czym ty wczesniej jezdziles - przeciez hamulce w E30 1.6 i 1.8 (wersja z litymi tarczami z przodu i bebnami z tylu) to dramat, pomaga wymiana przednich tarcz na wentylowane ale dobre hamulce to dopiero 4ry tarcze - chociaz i tak to nic specjalnego.(Koszt zalozenia tarcz do tylu to ok 400 pln).

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano
Racja!Tylko 4 tarcze-dokładniej 2 i 2tarczobębny.318i to nienajgorsze autko-w moim przypadku m 40 pali 11 przy dojazdach do pracy(18 km wjedną str),dodam,że to automat.Hamulce są całkiem niezłe. :cool2:
Opublikowano
Zreszta golfy to najwieksze dresowozy jakie znam

 

:cool2: :cool2:

Tu sie podpisze obydwoma rekami :D

Jeszcze do tego trzeba dodac Calibre :twisted2:

Opublikowano
ha i OT co do lanosow i innych takich wynalazkow - nie ma to mocy wcale i slabo idzie po zakretach - do objechania zwyklym golfem wiec prosze nie wyskakiwac tu z takimi tekstami ze was lanosy objezdzaja

 

wiadomo ze lanos nic specjalnego i nie ma porownania do bmw ale nie przesadzajcie, golf2 przy lanosie to śmieć jezdzilem niejednym golfem a lanosa ma ojciec to wiem. Zreszta golfy to najwieksze dresowozy jakie znam :mrgreen:

 

jasne koles jasne :roll: :roll:

golfy to najwieksze dresowozy? idz sie leczyc

:evil:

 

wkurzam mnie bardzo takie twierdzenie

ciekawe jak wy sie czujecie jak was uzytkownikow bawar nazywaja dresami co?

poznalem mase ludzi jezdzacych vw i zaden z nich nie byl ani nie jest dresem

to naprawde glupie mowic ze jakas marka jest dresiarska

tzn ze mam rozumiec ze lanosami nie jezdza dresiarze tak? czemu?

E30 Touring 88' sprzedane

E30 Coupe 90' winterauto

Z3 Roadster 97' funcar

Opublikowano
Zapewniam Cię, że seryjne hamulce w E30 są całkiem niezłe. :norty:

Jak pierwsz raz wsiadłem do E30 to byłem mile zaskoczony skutecznością hamowania układu z bębnami z tyłu.

:norty:

 

To czym ty wczesniej jezdziles - przeciez hamulce w E30 1.6 i 1.8 (wersja z litymi tarczami z przodu i bebnami z tylu) to dramat, pomaga wymiana przednich tarcz na wentylowane ale dobre hamulce to dopiero 4ry tarcze - chociaz i tak to nic specjalnego.(Koszt zalozenia tarcz do tylu to ok 400 pln).

 

no wlasnie moje wczesniejsze auto mialo 4tarcze i bylo duzo lepiej

przekaldasz tylko tyl i pompa zostaje ta sama?

E30 Touring 88' sprzedane

E30 Coupe 90' winterauto

Z3 Roadster 97' funcar

Opublikowano

Witam

Odnosnie golfa2 ,to nie ma co porownywac z lanosem.Lanos to nowsz kostrukcja ,ale ja byma golfa nie zamienil na dwa lanosy.Dla mnie lanos to taki koreanski polonez czyli autko przedpotopowe.Gdy produkowano golfy to koreannczycy jezdzili rikszami :D Mialem golfa 2 i bylem z niego bardzo zadowolony/wszystko zalezy od pojemnosci silnika a w golfach byly rozne/.

przeciez lanos to skladak z roznych podzespolow /najczesciej opla/,ktore producenci bali sie wkldac do swoich wozow. :D Mam nadzieje,ze nikogo nie uraze ,ale lanos to dla mnie taqczka,tyleze na 4 kolach.

pozdrawiam

Opublikowano
Zapewniam Cię, że seryjne hamulce w E30 są całkiem niezłe. :norty:

Jak pierwsz raz wsiadłem do E30 to byłem mile zaskoczony skutecznością hamowania układu z bębnami z tyłu.

:norty:

 

To czym ty wczesniej jezdziles - przeciez hamulce w E30 1.6 i 1.8 (wersja z litymi tarczami z przodu i bebnami z tylu) to dramat, pomaga wymiana przednich tarcz na wentylowane ale dobre hamulce to dopiero 4ry tarcze - chociaz i tak to nic specjalnego.(Koszt zalozenia tarcz do tylu to ok 400 pln).

 

no wlasnie moje wczesniejsze auto mialo 4tarcze i bylo duzo lepiej

przekaldasz tylko tyl i pompa zostaje ta sama?

 

Venom przecież Ty jesteś w fazie kupowania auta, więc po co te pytania -szukaj auta z interesującym się silnikiem, które będzie miało wspomaganie kierownicy... jak kupisz golucha, to potem będziesz się zastanawiał, co dokładać...

W e30 na szerokiej lampie(a takie Cię interesuje)z silnikami M40, stosowane były 2 typy hamulców:

standard, czyli lite tarcze z przodu i bębny z tyłu (miałem takie i nie narzekałem);

wersja z ABS (wbrew pozorom nietrudno o takie) - wentylowane tarcze z przodu, tarczobębny z tyłu...

 

Zastanawia mnie Twoja opinia (zła opinia!!!) o kierowcach BMW E30...

Skoro tak myślisz i uważasz, że środowisko użytkowników aut z Wolfsburga jest takie wspaniałe, to po jaką cholerę chcesz kupić BMW...

 

:naughty:

Opublikowano
no ja rozmawialem z wlascicielem M3 - jednego z dwoch ktore jezdza w mojej miescinie (bylem szczerze zainteresowany zakupem tej perelki) i mowil szczerze ze w miescie przy jezdzie szybkiej ciagnie od 15-17 a na trasie jak jedziesz dynamicznie 11 - wiec nie wiem czy to malo - no chyba ze twoje 325 chla wiecej ;d

 

tak, chla ile mu się wleje :twisted:

w Słupsku są 2 M3 - no,no :shock:

dwa przykłady:

test porówn M3&325i AUTO MOTOR und SPORT

 

%5B621%3A480%5Dhttp%3A//img401.imageshack.us/img401/6675/049uq.jpg

 

byłem kiedyś u Pana Koraszewskiego (kto miał coś wspólnego z Audi i wyścigami samochodowymi, będzie wiedział kto to jest) - posiadał pare lat temu M3e30 - i mówił, że ciężko było tym autem jeżdżąc w zwykłym ruchu ulicznym wyjść ponad 10l... dodam, że okolica w której mieszka obfituje we wspaniałe, nowo wyremontowane drogi wśród pól - jest tam gdzie pocisnąć :twisted2:

Opublikowano

jaka opinia?

 

a co hamulcow pytam bo po pierwsze chce wiedziec czy warto kupic z bebnami czy lepiej szukac z tarczami z tylu

a skoro to tylko 400zl to mozna kupic bebny i potem najwyzej dolozyc :mrgreen:

E30 Touring 88' sprzedane

E30 Coupe 90' winterauto

Z3 Roadster 97' funcar

Opublikowano
to czy beda bebny czy tarcze to chyba zalezy od silnika (?) i IMHO jakies zmiany nie maja sensu skoro wsadzili bebny to znaczy ze inne nie sa potrzebne a bawic sie w przekladki i wydawac dodatkowo kase to chyba nie ma sensu , lepiej zatankowac i wypolerowac za te 400zl
BMW nie dla idiotów :naughty: :diabel_smiech: , LPG :naughty:
Opublikowano

Jeździłeś E30 z bębnami z tyłu ??

Ja tak i z pewnością taki układ hamulcowy wystarcza do codziennej dynamicznej jazdy.

 

To czym ty wczesniej jezdziles - przeciez hamulce w E30 1.6 i 1.8 (wersja z litymi tarczami z przodu i bebnami z tylu) to dramat

Jeździłem różnymi autami, także wspominanym Lanosem i z pewnością ma on słabsze hamulce.

Wiadomo, że jak się przesiądziesz z auta, które ma cztery potężne tarcze, to pomyślisz "przecież to auto nie ma hamulców", zresztą tak samo jest z mocą, jednak nie popadajmy w skrajności.

Możesz śmiało kupić 318 z bębnami, wątpie czy będziesz żałował.

 

Co do wspomagania to kwestia gustu, poza tym dziwi mnie, że tacy fani sportowej jazdy myślą o wspomaganiu.

Auto bez wspomagania o wiele lepiej,pewniej prowadzi się :arrow: takie moje zdanie. :norty:

BMW E30 316i 1.8 M10B18 coupe

BMW E30 318i M40 coupe

BMW E34 525td touring

Opublikowano

Venom pytałeś o wady BMw, a więc......Mnie najbardziej denerwowało twarde zawieszenie, które wespół z niskoprofilowanymi oponami dawało mi się dobrze we znaki.(ale to poniekąd wina polskich dróg :mad2: )Kolejna wada to mało miejsca na tylnej kanapie :mrgreen: Co do silnika i spalania to nie było żle moja brała śr.10l lpg (głównie miasto).Koniecznie kup auto bezwypadkowe, bo inaczej strasznie kwitnie.Pozdro.

PS.Golf II to autko niedozajezdzenia szczególnie 1.6D :norty:

Pozdrawiam Grzesiek
Opublikowano
to czy beda bebny czy tarcze to chyba zalezy od silnika (?) i IMHO jakies zmiany nie maja sensu skoro wsadzili bebny to znaczy ze inne nie sa potrzebne a bawic sie w przekladki i wydawac dodatkowo kase to chyba nie ma sensu , lepiej zatankowac i wypolerowac za te 400zl

 

oczywiście, że zależy od silnika!!!!

jakie były hamulce przy M40 - tłumaczyłem powyżej...

2 rodzaje...

Opublikowano
Venom pytałeś o wady BMw, a więc......Mnie najbardziej denerwowało twarde zawieszenie, które wespół z niskoprofilowanymi oponami dawało mi się dobrze we znaki.(ale to poniekąd wina polskich dróg :mad2: )Kolejna wada to mało miejsca na tylnej kanapie :mrgreen: Co do silnika i spalania to nie było żle moja brała śr.10l lpg (głównie miasto).Koniecznie kup auto bezwypadkowe, bo inaczej strasznie kwitnie.Pozdro.

PS.Golf II to autko niedozajezdzenia szczególnie 1.6D :norty:

 

no coz sportowe zawieszenie to juz nie to co serja wiec nie ma sie co dziwic :cool2:

tak na ta tylna kanape zwrocilem uwage - ale tez mam to wkalkulowane bo najczesciej jezdze w dwie osoby wiec mysle ze to da sie przezyc (a ztylu napewno nie pojade :mrgreen: )

tak z ta bezwypadkowoscia to trudno golfa mam bezwypadku i jest czysciutki dlatego jak widze gdzies zaprawki to juz 90% auto walone (nawet takie stare)

 

dzieki za wypowiedzi :clap:

E30 Touring 88' sprzedane

E30 Coupe 90' winterauto

Z3 Roadster 97' funcar

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.