Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Poza silnikiem i przednim spojlerem 318is od std 318i różni się:

 

- zawieszenie sprtowe

- skrzynia biegów o krótkich przełożeniach

- kierownica M

- inny wzór tapicerki - kratka zazwyczaj

- nakładka na rurę wydechową w kolorze czarnym

- mały spojler na klapie

- nowy design kołpaków 14, potem także w ostatnich kombi

 

To chyba tyle, częśc tych rzeczy moze też być w zwykłym 318i , ale w is były w std.

loco


'08 530iA touring xdrive; '05 118iA; '04 F650GS Dakar

['05 325i touring; '91 325i touring; '90 318iA; '01 320td; '01 530iA touring; '00 525i; '97 523i; '95 525i touring; '90 318is; '85 320i]

Opublikowano
no właśnie - jeszcze jedno - is ma 4 tarcze !

loco


'08 530iA touring xdrive; '05 118iA; '04 F650GS Dakar

['05 325i touring; '91 325i touring; '90 318iA; '01 320td; '01 530iA touring; '00 525i; '97 523i; '95 525i touring; '90 318is; '85 320i]

Opublikowano

- przypadkiem nie mialy IS'ki alufelg w standardzie ?

 

- od którego roku były produkowane ( 89-91 ? )

 

- wersje coupe miały uchylane tylnie szyby ?

Opublikowano
alu w std nie było, szyb uchyl. tez nie, a na lata prod. odpowiedziałeś sobie sam :)

loco


'08 530iA touring xdrive; '05 118iA; '04 F650GS Dakar

['05 325i touring; '91 325i touring; '90 318iA; '01 320td; '01 530iA touring; '00 525i; '97 523i; '95 525i touring; '90 318is; '85 320i]

Opublikowano
Aha jeszcze jedno, jak jest z tymi obramówkami chromowanymi ? od czego to zalezy ? bo ogladam wlasnie ogloszenia i niektore is'ki maja chromowane listewki przy drzwiach ?
Opublikowano
loco,wszystko zalezy od dyfra.zawsze wkladalem jak najkrotsze i dlatego mialem lepsze czasy od seri.ale niestety na dluzsze odcinki nie mialem szans.nadal popieram wybor is'a nad 2.0.lepsze czasy,mniejsze spalanie a niestety gorszy dzwiek silnika zagluszy sie muzyka w aucie :wink:
Opublikowano
Mam pytanie odnośnie pakietu M-technic'a - może ma ktoś jakieś fotki e30'tek w wersji M-technica I i II - wersje surowej bez zadnych tuningow, bo tylko takie znajduje.
Opublikowano

Też by się przydały jeszcze jakieś foty znanych tunerów e30'tek - tylko takie które można kupić ( typu : Schnizter, Alpina itd. )

 

Jakie wogole firmy zajmowalay sie naddwornym tuningiem ?

Opublikowano

Zapoznałem się z tunnerami na stronie, ale mam kilka pytań :

 

1) Jakie są jeszcze znane firmy tunierskie oprócz : Alpina, Hartage, Schnizter ?

2) Czy firmy tunierskie zajmowaly sie tylko tuningiem najmocniejszych motorow, czy mozna znalesc slabsze wersje ?

3) Czy ktoraś firma tunignowała 1.8 is - czy mozna spotkac w sprzedazy ?

4) Znacie moze jakies sklepy, strony odnosnie tuningu e30 ( pomijam www.e30.de )

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Zapoznałem się z tunnerami na stronie, ale mam kilka pytań :

 

1) Jakie są jeszcze znane firmy tunierskie oprócz : Alpina, Hartage, Schnizter ?

 

HAMANN

~~Oby nasze dzieci miały bogatych rodziców~~

Pozdrawia Elwis

E34 525tds '95 touring executive

http://stud.wsi.edu.pl/~elwis/e34bok.jpg

Opublikowano
m42 jest na łańcuchu, a co za tym idzie słychać taki dziwny dźwięk, średnio przyjemny dla ucha...

 

Ile ma przejechane ten IS ?? Spotkałem się z opinią i to z kilku w miarę pewnych źródeł, że po przebiegu 200tys trzeba pomyśleć o wymianie łańcucha i napinaczy w IS'ach. Koszty operacji to 1000-1300 PLN.

~~Oby nasze dzieci miały bogatych rodziców~~

Pozdrawia Elwis

E34 525tds '95 touring executive

http://stud.wsi.edu.pl/~elwis/e34bok.jpg

Opublikowano
Zapoznałem się z tunnerami na stronie, ale mam kilka pytań :

 

1) Jakie są jeszcze znane firmy tunierskie oprócz : Alpina, Hartage, Schnizter ?

2) Czy firmy tunierskie zajmowaly sie tylko tuningiem najmocniejszych motorow, czy mozna znalesc slabsze wersje ?

3) Czy ktoraś firma tunignowała 1.8 is - czy mozna spotkac w sprzedazy ?

4) Znacie moze jakies sklepy, strony odnosnie tuningu e30 ( pomijam www.e30.de )

 

tuningowano wszystkie wersje od 1,8 wzwyż... wszelkie info na

www.e30.de

Opublikowano

Mam pytanie do użytkowników starszych modeli BMW a dokładnie "trójek" e30. W najbliższym czasie planuje wyjazd do niemiec i kupno starej 325, która ma mi posłużyć jako baza do budowy samochodu przeznaczonego do driftu/wyścigów/zabawy itp. ze względu na prostote konstrukcji(poniekąd chyba najbardziej sportowa) i łatwy dostęp do częśći w stosunkowo atrakcyjnych cenach. Generalnie planuje kupno auta dość taniego ze zdrowymi blachami i w miare jako takim silnikiem (później chyba i tak doczeka się małęgo swapu),żeby można było go jeszcze poużywać. :twisted: .

Pod uwagę biorę jeszcze silniki 2,7 montowane w 30,ale czy ktoś wie jakimi parametrami się one legitymują (stosunekk mocy/osiągów/mocy i osiągów 325-171HP) :?: Czym róznią się od siebie silniczki 2,5 122HP i 170HP?? Czy te silniki mają już montowane łańcuszki rozrządu??

SPONSOREM MOJEJ NIEOBECNOŚCI SĄ BROWARY ŻYWIECKIE S.A. :)))



BMW-MADE BY WINNERS, MADE FOR FUN !!!!

Opublikowano

wszystkie dane proponuje sprawdzić sobie na:

www.e30.de

 

silniki 2,5 / 2,7 czyli M20 mają rozrząd napędzany paskiem - jak dla mnie zaleta... silnik 2,7 był produkowany w e30 przed modernizacją - na tzw."wąskiej lampie" - były dwa rodzaje tego silnika: ETA, SUPERETA ta druga jest podobno łatwiejsza do przeróbek jakie chcesz zrobic (czyli góra silnika z M20B25) - obydwie miały ok.129km...

tu już taki "zgrzebany" motorek - może warto się zainteresować...

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=70488031

Opublikowano

Z tego linka co podałeś to koleś albo ściemnia albo jest naprawde fachmistrzem a supereta bardzo mało wyżyłowana bo na samych przeróbkach mechanicznych silnika moc wzrosła ok 70% :jawdrop: .

Myślę, że jednak zostane przy 170 konnym motorze bo jest on już troszkę nowszej konstrukcji, napewno nieco lżejszy od 2,7 i mocniejszy przy zdecydowanie porownywalnych parametrach (pojemność,spalanie itp).

SPONSOREM MOJEJ NIEOBECNOŚCI SĄ BROWARY ŻYWIECKIE S.A. :)))



BMW-MADE BY WINNERS, MADE FOR FUN !!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.