Skocz do zawartości

loco

Zarejestrowani
  • Postów

    174
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O loco

  • Urodziny 07.01.1976

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    '08 530i touring xdrive, '05 325i touring, '91 325i touring, '05 MG TF
  • Lokalizacja
    Gdynia

Osiągnięcia loco

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Dzień dobry, Wiem,ze temat był wałkowany, jednak nie znalazłem satysfakcjonującej odpowiedzi. 245/40/18, napęd na 4 koła, 1810 kg - mam teraz zimowe runflaty i czas myśleć o letnich. Na zimówkach w mieście słabo, jednak prowadzenie w trasie super. Czy ktoś z szanownych forumowiczów dysponuje doświadczeniem uzyskanym przy porównaniu 18-calowych runfaltów i tradycyjnych opon w e60/61 ?
  2. Maskownica - oryginalna ramka dookoła wewnętrznej strony szyby do wersji z sysytemem hi-fi, nabędziesz w serwisie za sto kilkadziesiąt PLN za sztukę. Wzmacniacz u mnie siedzie w lewym boczku bagażnika.
  3. W benzynowym E90 filtr paliwa jest "lifetime" - nie wymienia się go jeżeli nie ma awarii.
  4. Powyższe info dotyczy EDGE 5W30. Jeżeli chodzi o EDGE SPORT 0W40 to już tego paragrafu nie ma - ma LL04 bez uwag. http://datasheets.bp.com/bpglis/FusionPDS.nsf/0/2B308BCC76892A7A802577ED004809BF/$file/BPXE-85KN32_0.pdf
  5. Castrol Edge - producent podaje, że ma LL04, ale dalej napisane jest coś takiego: BMW LL04 - (nie używać w benzynowych silnikach BMW poza Europą) żródło: http://datasheets.bp.com/bpglis/FusionPDS.nsf/0/0B6851BAB219F920802577ED004809FB/$file/BPXE-85KN6Y_0.pdf Więc nie wiem co o tym sądzić.
  6. Spełniający normę LONGLIFE-04, najpopularniejsze to BMW 5W30 i 0W40 i Castrol SLX 0W30.
  7. Podstawowa różnica na korzyść AS to wymiana subwooferów na dużo lepsze w stosunku do serii. Alpine nie dotyka tego tematu, w związku tym brzmienie jest adekwatne do różnicy w kosztach.
  8. Wiązka kabli z kostkami kosztuje tyle, bo to pomysł Blaupunkta Plug'n'Play. Nie wiem, może można to posztukować samemu i zoptymalizować koszty. Trza by zadzwonić do Bafometu. Kosztów montażu nie poniosłem, bo robiłem to sam. Ten Blaupunkt to ma. Nic mi się nie pomyliło, mam na fakturze 1370, ale sytuacja rynkowo-marketingowa dotycząca sprzedaży poniżej ceny katalogowej w tej firmie najwidoczniej się zmieniła.
  9. Z kablami i wzmacniaczem pomogła mi firma a bafomet.pl, osoba to Sławek - przetarłem Wam ścieżkę i temat bmw mają już opanowany :) "Ramki" - miałem na myśli wewnętrzny plastik dookoła drzwi z maskownicą na tweetera. To jest wersja do nagłośnienia "hifi". Kupiłem w ASO. Montowałem sam. Z subami nie ma najmniejszego problemu - odkręcasz fotel, odsuwasz do tyłu nie rozłączając kabli do maty, odkręcasz maskownice, odkręcasz głośnik - nowy jest zrobiony na wymiar i pasuje idealnie, co ciekawe pierwotny głośnik zamontowany jest magnesem do góry , a audiosystem odwrotnie. pozdrawiam
  10. Wreszcie to złożyłem do kupy i gra wyśmienicie, lepiej niż fabrczne naglośnienie "hifi", które też miałem okazje słuchać . Reasumując: Wzmacniacz Blaupunkt THA 475 - 750 pln Dedykowane do bmw okablowanie - 500 pln Głośniki AudioSystem - ok. 1400 pln ramki do drzwi - 180 pln Razem ok. 2800 pln. Wydaje się to rozsądną alternatywą dla retrofitu Alpine za ok. 1700, który nie dotyka tematu subwooferów, wiec stanowi inną ligę brzmieniową. Montaż bezproblemowy, żadnego cięcia kabli, przeróbek. Można łatwo wrócić do stanu pierwotnego. Pozdrawiam.
  11. Muszę to zrobić w celu przeciągniecia kabli do radia. Pozdrawaiam.
  12. Sądziłem, że osoba, której próbuje pomóc nie ma problemów ze zrozumieniem czytanego tekstu. Jednakże myliłem się. Zauważyłem także bardzo dziwną postawę, jak na kogoś, kto chce, żeby mu pomóc.
  13. Nawigacja po więcej niż 256 utworach była by i tak wielce męcząca. Nikt w BMW chyba nie wpadł, że ktoś by mógł mieć taką potrzebę. Podziel na katalogi i po kłopocie. U mnie działa.
  14. Tak to się właśnie robi. Pozdrawiam realistów. Straty moralne tez muszą zostać zrekompensowane :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.