Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam,autko nie wchodzi mi na obroty (530 d)prędkość jaką mozna osiągnąć to 120 km/h pokonałem dziś tym autkiem prawie 300 km,filtr paliwa wymieniłem ok.6 tys. km temu,na biegu jałowym obroty dochodzą do 3,5 tys. i falują (spadają jak trzymam pedał gazu na maxa)a w czasie jazdy są to obroty ok 2,2 tys czasami dojdą do 3 tys,ale ogólnie pedał gazu nie reaguje na obroty pow.2,2 tys.Mam pytanie czy to może być pompa podprogowa?Czy to coś innego mial ktoś z was już taką przypadłość.Dzięki z góry za odpowiedzi.Pozdrawiam
Opublikowano
U mnie jak padała pompa to najpierw byla bardzo glosna, najlepiej slychac przy otwartych drzwiach. Potem auto nie mialo mocy jak u Ciebie, ale to byla kwestia 100km i juz nalej nie pojechalem. Ogolnie zawinela mi sie na odcinku 350km, wczesniej chodzila ok, moze niska temperatura jej powolne umieranie przyspieszyla (-12/-17).
Opublikowano
Być może sam pedał gazu jest walnięty. Jedź na kompa.
Wszyscy wiedzieli że tego nie da się zrobić. Aż pojawił się jeden co nie wiedział...i zrobił.
Opublikowano
Na kompie byłem w servisie BMW to gościu powiedział że walnięte jest turbo i EGR trzeba przeczyścić,ale mi się nie chce w to wierzyć z tym turbem,auto mi nie reaguje na gaz wracając z servisu a mam ok.30 km auto mi zgasło pod domem i nie umialem już go odpalić,na drugi dzień odpaliło,ale nie jezdziłem nim,w ogóle wracając nim było tak słabe że ledwo ruszałem z pod świateł.
Opublikowano
skoro Ci podlaczyl pod kompa i powiedział ze turbo to tak jest pewnie. U mnie w ML 400cdi takie same objawy sie pojawiają czasami. Nastawiacz turbiny walniety. Czasami sie przytnie i jest tak jak u Ciebie. Nastawiacz turbiny to jest taka klapka ktory steruje dolotem powietrza do turbiny. Turbina jest napedzana spalinami wiec na tej klapce zbiera sie nagar ze spalin i mogła Ci sie przyciac. Tak mi to tlumaczyl mechanik.
Opublikowano

Dokładnie. Typowy objaw niedomagania pompy podprogowej. U mnie wczoraj to samo. Auto się wkręca tylko do 3500obr/min a potem przerywa jak na odcięciu. No i słychać pompę przy włączonym kluczyku spod podłogi kierowcy. U mnie jeszcze robi ciśnienie ok. 2Bary.

Ja zakupiłem pompę w InterCars (500zł zamiennik JC Auto).

Opublikowano
Dokładnie. Typowy objaw niedomagania pompy podprogowej. U mnie wczoraj to samo. Auto się wkręca tylko do 3500obr/min a potem przerywa jak na odcięciu. No i słychać pompę przy włączonym kluczyku spod podłogi kierowcy. U mnie jeszcze robi ciśnienie ok. 2Bary.

Ja zakupiłem pompę w InterCars (500zł zamiennik JC Auto).

Nie wiem jakiej klasy jest ten konkretny zamiennik ale generalnie słyszałem, że zamienniki nie są zbyt udanym rozwiązaniem jeśli chodzi o progówki. Nie lepiej było Ci w podobnej cenie nabyć przez internet TI Automotive / Pierburg? W przypadku TI/Pierburg masz pewność, że montujesz i masz spokój na kilka lat a takie JC Auto to kij wie gdzie to rzeźbione - oby nie w Chinach bo za parę miechów znów będziesz musiał wracać do tego tematu.

Pzdr.

Opublikowano
Zobaczę jak mi będzie chodził ten zamiennik. Jak będzie coś nie tak to oddam i wezmę Pierburg'a. Ale jest ok. 200zł droższy.
Opublikowano
Pompka wymieniona i autko cieszy się mocą i jak tu wierzyć SERVISOM?

Dlatego warto się posiłkować wiedzą na różnych forach i najpierw sprawdzać te najbardziej częste przypadłości danego modelu zamiast od startu zaczynać z grubej rury w stylu "uszkodzone turbo", "uszkodzony EGR", itp, itd...

Pzdr.

Opublikowano
Jednak wziąłem oryginał Pierburg. Auto śmiga jak dawniej. Sprawdzę wieczorem jakie ciśnienie daje nówka pompka bo na starej jak jeszcze pracowala miałem 3.7bar na wolnych obrotach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.