Skocz do zawartości

hendryk70

Zarejestrowani
  • Postów

    61
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O hendryk70

  • Urodziny 16.09.1970

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 530dA
  • Lokalizacja
    Lubuskie

Osiągnięcia hendryk70

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Oki zrobione,woda leciala po słupku -odpływ w szyberdachu nie drożny :)
  2. Witam jak w temacie,od nie dawna zauważyłem że leci woda od strony pasażera na wysokości schowka od strony drzwi,ale tylko w czasie deszczu,szukałem na forum ale z takim przypadkiem się nie spotkałem co tam może być przytkane,auto teraz stoi pada deszcz i sobie kapie do środka,matę w drzwiach wykluczam bo to leci jak juz wsponmiałem na wysokości schowka.Dzięki z gory za pomoc
  3. hendryk70

    Nagły spadek mocy

    Pompka wymieniona i autko cieszy się mocą i jak tu wierzyć SERVISOM?
  4. hendryk70

    Nagły spadek mocy

    Nic mi nie kopci,sprawdziłem cisnienie pompy podprogowej i jest tylko 1 bar,czekam na nową pompkę i zobaczymy co będzie :wink:
  5. hendryk70

    Nagły spadek mocy

    Na kompie byłem w servisie BMW to gościu powiedział że walnięte jest turbo i EGR trzeba przeczyścić,ale mi się nie chce w to wierzyć z tym turbem,auto mi nie reaguje na gaz wracając z servisu a mam ok.30 km auto mi zgasło pod domem i nie umialem już go odpalić,na drugi dzień odpaliło,ale nie jezdziłem nim,w ogóle wracając nim było tak słabe że ledwo ruszałem z pod świateł.
  6. hendryk70

    Nagły spadek mocy

    Widzę nikt więcej nie ma pomyslów.
  7. hendryk70

    Nagły spadek mocy

    Witam,autko nie wchodzi mi na obroty (530 d)prędkość jaką mozna osiągnąć to 120 km/h pokonałem dziś tym autkiem prawie 300 km,filtr paliwa wymieniłem ok.6 tys. km temu,na biegu jałowym obroty dochodzą do 3,5 tys. i falują (spadają jak trzymam pedał gazu na maxa)a w czasie jazdy są to obroty ok 2,2 tys czasami dojdą do 3 tys,ale ogólnie pedał gazu nie reaguje na obroty pow.2,2 tys.Mam pytanie czy to może być pompa podprogowa?Czy to coś innego mial ktoś z was już taką przypadłość.Dzięki z góry za odpowiedzi.Pozdrawiam
  8. hendryk70

    Głośny 530d

    Mi pokazuje w przedziale 91-94 St.C po wymianie termostatu,wcześniej miałem silnik nie dogrzany pokazywało mi 63 w czasie jazdy a teraz pokazuje już w prędzej wymienionym przedziale.
  9. Ta obudowa trzyma się jeszcze na czterech zatrzaskach w tej metalowej obudowie,chyba o to Ci chodziło.
  10. U mnie tak samo jest,a w tamtym roku nie zauważyłem tego napisu ani razu,a mrozy były też nie małe hmmm :wink:
  11. U mnie też skacze -48 +24 i nic innego się nie dzieje,tak samo jest na postoju i w czasie jazdy :D
  12. Witam mam pytanie czy wskazania z testów zegarów są wiarygodne tzn.wychodzi mi że pod pełnym obciążeniu alternatora (włączone światła,dmuchawa na full,radio) ładowanie jest 13,5 V,a bez obciążenia 13,7-13.8 V od pewnego czasu mam problem z akumulatorem,autko jak stoi to pięć dni i aku.rozładowany,elektryk jakiś czas temu sprawdzał ładowanie i stwierdził że ładowanie jest pow.14 V,wymieniłem już dwa akumulatory,wcześniej jeża(jeż też pożerał mi prąd),ale nie sprawdzałem ładowania na teście zegarów i to mnie zastanawia bo wedle tego testu to ładowanie jest za małe,jeśli ktoś sprawdzi u siebie to proszę dajcie jak to wygląda u was.Dzięki z góry :D
  13. Gdzieś to na forum już bylo i właśnie od M5 ,nie mogę tego teraz tak na szybko znalezć poszukaj ,a na pewno znajdziesz(nawet jak sobie przypominam to były fotki)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.