Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam pytanie. Szukałem na forum ale konkretnie tego tematu nie ma. Pomału przymierzam się do zmiany auta i po tym jak wielu moich znajomych ma lpg w autach doszedłem do wniosku że kupie mocna benzynę i ją zagazuje, i będę za tyle samo jeździł co dieslem. Mam 2 autka na myśli. 328/325 lub clio sport. Ma ktoś coś ciekawego (i mądrego :!: ) do powiedzenia porównując te 2 auta? Pewnie BMW jest trwalsze, tańsze części... i chyba też lepiej gaz znosi, co? Dzięks za odpowiedzi :8)
Opublikowano
kolega ma Clio tyle ze w dieselu i jak rusza wszystko mu sie w srodku trzesie nie polecam :lol:
Opublikowano

Dziwne porównanie. BMW jest w całkiem innej klasie ma więcej miejsca, lepiej jest wykonane, za clio przemawia jedynie to, że można go łatwiej zaparkować, przeciskać się przez ciasne uliczki i korki. Największym plusem jest mała masa i spory silnik w mieście może zawstydzić znacznie mocniejsze auta. Ale i tak bym kupił 328 :mrgreen:

Daj znać co wybrałeś

Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)
Największym plusem jest mała masa i spory silnik w mieście może zawstydzić znacznie mocniejsze auta.

 

Prawda, ale tylko w mieście :) Mała masa przy mocnym silniku ma też swoje wady. Ciężki samochód ma większą bezwładność i co za tym idzie - lepiej trzyma się drogi [zwłaszcza przy większych prędkościach] ;)

 

O ile się nie mylę, Clio ma napęd przedni, tak? Weź też to pod uwagę. Jazda samochodem z tylnym napędem jest zupełnie innna :)

Edytowane przez Tomko
Opublikowano
Fajne porownanie jak by glodnego spytac czy chce stek czy konserwe :mrgreen:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano

kolego uwierz mi,że części do BMW będziesz miał dużo tańsze jak do Clio z tego względu iż tych aut nie wyszło za wiele i wszystko jest na zamówienie dostępne lub tylko serwis.Teraz kwestia zawieszenia a głownie tyłu.Bmw-wahacze a Clio belka.Kolejny problem to wnętrze i wygoda tutaj to komentować chyba nie ma co.

Bierz BMW i montuj tylko i wyłącznie sekwencje.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

kto sie zno kupuje reno....

 

 

a tak powaznie wykonanie wnetrza jakiejkolwiek renault-a kojazy mi sie z jajkiem niespodzianka tak badziewna plastiki jak nie ma nigdzie. jezdzilem talia a przeciez to to co clio i uwazam ze masakra wole swoje 316 .

 

ja proponowal bym bmw z dobrym silnikiem i sekwencja

 

pozdrawiam

Opublikowano

Witam

Do niedawna miałem Clio Sport 2.0,teraz mam e36 328.Tych aut nie da sie porownac.zupełnie inne przeznaczenie,wielkosc,rodzaj napedu itd

Moze napisze ci o Clio Sport bo o BMW to dowiesz sie wszystkiego z forum.To jest zayebisty mały popierdalacz!!!Rewelacyjny układ kierowniczy,fenomenalne hamulce(obie te rzeczy lepsze niz w BMW),bardzo fajny wysokoobrotowy silnik 172KM,osiągi na prostej clio ma podobne do 328,na krętej drodze BMW dostaje baty od Clio.wbrew obiegowej opini ceny czesc podobne jak do e36(większosc czesci oprocz zawiasu,silnika,hamulców i czesci karoseri pasuje z zwykłego Clio),i nie psuje sie tak jak mówia-ja przez 2 lata bardzo,bardzo intensywnej eksploatacji (30 tysi przejechalem,w tym wiele upalań,starty w superoesach,rallysprintach itd) robiłem z poważniejszych rzeczy tylko amory,oprocz tego pierdółki typu czujnik prędkosciomierza,amorki klapy,gumki na stabie itd.Jesli chodzi o jakosc materiałów,wykonczenie itd to oczywiscie Clio nie siega e36 do wentylków na kołach-po prostu inna klasa aut,podobnie jest z komfortem jazdy-Clio Sport jest raczej niewygodny na codzien

Co do gazu w Clio to niewiele osób to robiło(większosc osób stara się temu autu dodac koni niż odjąć :mrgreen:) ,ale panuje powszechne przekonanie ze te silniki nie lubią gazu

Podsumowując-jesli chcesz auto do szybkiej jazdy na codzien-bierz 325/328.Jesli chcesz auto do ścigania,startów w rallysprintach,upalania na torze bierz Clio Sport

Opublikowano
Tak, lepszy-w sensie bardziej czuły,bardziej bezpośredni,dający więcej czucia nawierzchni i tego co się dzieje z przednimi kołami.Pisze o CLIO SPORCIE ktore mocno sie różni od zwykłych wersji Clio.
Opublikowano
jak na autko o takiej małej masie i przednim napędzie osiągi ma bardzo przeciętne,moc max osiąga przy 6000obr a moment przy 5400 więc spalanie będzie jak w 328 tyle że przy dźwięku szlifierki.A na tor i tak są lepsze auta.
A little piece of heaven in my hands
Opublikowano
jak na autko o takiej małej masie i przednim napędzie osiągi ma bardzo przeciętne,moc max osiąga przy 6000obr a moment przy 5400 więc spalanie będzie jak w 328 tyle że przy dźwięku szlifierki.A na tor i tak są lepsze auta.

 

mylisz sie, osiągi są bardzo dobre,bez problemu schodzi ponizej 7s do 100km/h,zdrowa sztuka robi cwiare ok 14,5 sek.Silnik jak juz pisałem to wysokoobrotowy młynek,moc bierze sie w nim z obrotów a nie z pojemnosci jak w 328,Clio zaczyna porządnie jechac dopiero od 4500tys obr,ja bardzo lubie taką charakterystyke silnika,spalanie na codzień jest faktycznie niewiele mniejsze niz w 328.A na tor owszem są lepsze auta,lepsze zarówno od Clio jak i 328,tyle ze trzeba za nie duzo wiecej zapłacic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.