Skocz do zawartości

Gazik do M3


M-Technik

Rekomendowane odpowiedzi

Pułkowniku Zuber jesteś w mniejszości. od kiedy weszła sekwencja nawet najbardziej zagożała benzyno-konserwa przekonała się do gazu i zaczęli zakładać go do swoich ukochanych beemek.sam kiedyś się do nich zaliczałem.oczywiście jakbym miał wózek o takim silniku jak ty to raczej bym nie zakładał ale to tylko z tego powodu, że zmieniam częściej samochody niż zdołałbym odjeździć gaz.

 

Możliwe ale to że jest w mniejszości nie oznacza że nie ma racji .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 126
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

podobno bez gazzu nie ma jazzu :D ale ja na razie nie zakładam, poza tym lepiej kupic drugie , oszczedne auto i cieszyc sie M3 na benzynie :8) ( albo 740 :D )

 

Boogie - moze jak bedziesz miał czas to wrzuc na forum filmik z przyspieszeniem Twojego autka - ciekawe czy zbiera sie od 200 lepiej niz 850i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pułkowniku Zuber jesteś w mniejszości. od kiedy weszła sekwencja nawet najbardziej zagożała benzyno-konserwa przekonała się do gazu i zaczęli zakładać go do swoich ukochanych beemek

 

Ja rozumiem, że ludzie zakładają LPG nie z powodu jakiegoś ich "widzimi się", ale ze względów ekonomicznych i to jest zrozumiałe!

Ja natomiast gdy widzę BMW tankujące LPG to robi mi się niedobrze, tak samo jak robi mi się niedobrze jak widzę BMW z kogutem TAXI..

 

Ogólnie LPG jak najbardziej, ale do każdego innego samochodu niż BMW.

 

Możliwe ale to że jest w mniejszości nie oznacza że nie ma racji .

 

Po Twoim poście wnioskuję iż mimo tego, że jestem w mniejszości, to nie jestem sam jeżeli chodzi o moje poglądy na temat BMW i LPG

Tak trzymać

:cool2:


Pozdrawiam

Pułkownik Zuber

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no własnie - wzgledy ekonomiczne . zatem jaki sens jest w kupowaniu np Porsche 928 S4 i przerabianiu go na gaz ?? albo M3 ?

albo ...i tak mozna wymieniac bez konca ...to nie są auta do oszczedzania - nikt mi nie powie - zeby utrzymywac takie auto w świetnym stanie technicznym potrzeba kupe kasy . Wiem bo sam mam nie najtańsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no własnie - wzgledy ekonomiczne . zatem jaki sens jest w kupowaniu np Porsche 928 S4 i przerabianiu go na gaz ?? albo M3 ?

 

Nie trzeba daleko szukać.. Miałem juz kilka rozmów ze znajomymi (nie posadaczami BMW) której schemat zazwyczaj wyglądał mniej więcej tak:

 

[z]- Ty a ile benzyny Ci ona pali?

[ja]- Przy spokojniej jeździe ok 10-11, jak latam bokami i się wściekam to ok 15..

[z]- o k.... :shock: No to kiedy zakładasz Gaz?

[ja]- :naughty: Nie zakładam..

[z]- :shock: no co Ty? Załóż gaz za 1000zł, bo jazda na Pb się nie opłaca!

[ja]- jak bym chciał jeździć ekonomicznie to bym Tico sobie kupił..


Pozdrawiam

Pułkownik Zuber

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i kolejny topic, ktory sie przeradza w wojne o gazie .. szkoda tylko ze jeszcz NIGDY zaden przeciwnik gazu, nie wysunal chociazby JEDNEGO sensownego argumentu przeciwko wtryskowi sekwencyjnemu .. w tej chwili moze byc jedynie to przeciw ze gaz ciagle drozeje (ale i tak jest o 2 zeta tanszy od benzyny) oraz to, ze zajmuje miejsce w bagazniku ...

 

zygac ci sie chce jak widzisz BMW tankujace gaz ?? moglbys mi to wytlumaczyc dlaczego ?? co w tym zlego ?? to taki sam proces jak tankowanie benzyny ?? nie masz przypadkiem odruchow wymiotnych jak widzisz tankujace tico Pb95 ?? nie bardzo rozumiem to ..

jeszcze bol biedy gdybys zobaczyl mnie tankujacego gaz do zwyklej E36 .. ale co dopiero gdyby to byl Sebast tankujacydo E38 ?? super mega belt ??

 

ludzie przejrzyjcie na oczy, BMW to samochod jak kazdy inny produkowany w tysiacach egzemplarzy, owszem zdarzaja sie rarytasy ktorych nie powinno sie przerabiac w ten czy inny sposob, ale wiekszosc BMW (w tym takze E36 M3) to samochody produkowane w wielkich seriach i zaden z nich nie jest jakis szczegolnie wyjatkowy (no moze tylko dla wlasciciela) i to nie moze byc powod zeby go nie gazowac !!

 

a moze to was boli, ze taka M3 na gazie przejedzie taniej 100km niz nedzne 318is czy 320i na benzynie ??

 

rozumiem ze taka M3 mozna miec tylko i wylacznie dla frajdy jezdzenia raz na jakis czas, a na codzien chociazby zagazowanego IS-a, i wtedy faktycznie nie byloby potrzeby gazowac tej M3 ..

 

ale kolega pytal o co innego : znacie jakis, chociazby JEDEN powod dla ktorego nie mozna zagazowac M3 ?? bo jak narazie sensownej odpowiedzi nie dostal ..

 

wg mnie jedyne przeciwskazanie temu to : ciezar (butla wazy) i cena instalki (przy dzisiejszych cenach zwroci sie pewnie dopiero po 30-35kkm)

 

z mojej strony EOT

kupie szerokie 17" do E36 - najchetniej 9" przod i 10" tyl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zygac ci sie chce jak widzisz BMW tankujace gaz ?? moglbys mi to wytlumaczyc dlaczego ?? co w tym zlego ?? to taki sam proces jak tankowanie benzyny ?? nie masz przypadkiem odruchow wymiotnych jak widzisz tankujace tico Pb95 ?? nie bardzo rozumiem to ..

 

A ja Ci wytłumaczę.. Pracowałem swego czasu na stacji STATOIL i miałem niewątpliwą przyjemność tankować gaz do BMW 2002 (nawiasem mówiąc super utrzymanego).. i samym faktem LPG w takim aucie byłem nieco zniesmaczony.. po dłuższej rozmowie gość mi powiedział, że jest to zwykła instalka założona za 1000zł chyba.. nie gadałem z nim już..

 

ludzie przejrzyjcie na oczy, BMW to samochod jak kazdy...

 

Hmm... może jestem jakiś dziwny, ale tylko ładne BMW potrafi wzbudzić we mnie jakieś emocje (np. podziwu) na inne marki jestem nieczuły, wręcz obojętny.. więc dla mnie BMW jest autem wyjątkowym!

 

a moze to was boli, ze taka M3 na gazie przejedzie taniej 100km niz nedzne 318is czy 320i na benzynie ??

 

:duh: Powiem tylko tak: nie boli mnie to :)

 

znacie jakis, chociazby JEDEN powod dla ktorego nie mozna zagazowac M3 ?? bo jak narazie sensownej odpowiedzi nie dostal ..

 

Stary a ty znasz chociażby JEDEN powód dlaczego w M3 nie wypada jeździć w kaloszach prosto z pola? :)

Rozumowanie podobne, wniosek wyciągnij sam..

 

 

P.S. O ile jestem w stanie przemilczeć sekwencję w "zwykłym" BMW to jeżeli jakimś dziwnym zbiegiem okoliczności stałbym się posiadaczem M3 zaopatrzonego w sekwencyjną instalację LPG, to pierwszą rzeczą jaką bym zrobił to właśnie pozbył bym się tej instalacji i karmił swoje BMW M3 benzyną.. ;)


Pozdrawiam

Pułkownik Zuber

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ferrari tez są produkowane w tysiacach , jak i Porsche . A jednak nie kupiłbym nigdy 911 Turbo ani 550 Maranello zeby oszczedzac jezdzac nimi na szambie LPG .

Ekonomia swoją drogą a przegiecia swoją - M3 to nie auto do oszczedzania tylko do czerpania przyjemnosci z jazdy a nie wiercenia dziur i kombinowania gdzie by tu schowac ten syfny wlew gazu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawą indywidualną każdego użytkownika jest czy założy gaz czy nie .Nie ma sensu bić piany w tym temacie. Wyrażamy tutaj swoje opinie .Ja staram się uszanować wypowiedzi innych użytkowników co nie oznacza że nie mogę wyrazić swojego poglądu w danym temacie. Może dla niektórych ///M-ka to zwykłe auto ale we mnie wywołuje jakieś emocje mimo że wartość tego samochodu jest zbliżona do nowego Punto .Posiadanie takiego auta sprawia dużą frajdę gdybym to jednak ja posiadał M powera instalacja Lpg mój zapał by nieco ostudziła.

Nie słyszałem żeby w PL jeździła jakaś ///M3ka na profesjonalnie założonym gazie np. z wtryskiem.(Jeśli ktoś może przybliżyć temat niech pisze tutaj). Nie jestem specjalistą od gazu ale założenie lpg w PL do ///M3 napawało by mnie lekką obawą . Kto by się tego mógł podjąć ??(nie chodzi o spróbowanie na zasadzie uda się to się uda)Jaka cena takiej instalacji ?? Jak silnik ///M power zniósł by dłuższe użytkowanie na suchym paliwie przy dość sporym przebiegu 190tyś i więcej ?? Ile więcej potrafił by spalić ??Mowa o jeździe dynamicznej .

Ciekawi mnie też sprawa butli na bank musiała by być duża żeby nie tankować co chwile. A jak wiadomo ta zajmuje pół bagażnika. Ciekawe jak się to ma do zasięgu ??

Podsumowując ///M3 będzie jeździć na gazie tylko jak i czy np. tak długo jak na benzynie ??

Zwłaszcza że do tych silników(3.0,3.2) zalecane jest paliwo 98 oktanów. Uprzedzając pytanie napisze że można lać 95 ale producent nakazuje inaczej. Świadczą o tym nalepki ,jedna z nich znajduje się przy wskazówce która pokazuje poziom paliwa .Odnosząc się jeszcze do samej ekonomii. Czy się opłaci ?? Czy w ogóle się opłaci posiadać Bmw ?? Najlepiej było by chodzić na pieszo też można dotrzeć na miejsce wychodząc z domu odpowiednio wcześniej :wink:

Jeśli ktoś naprawdę dużo jeździ albo używa Bmw jak auto do pracy to może i tak .Ale kupowanie ///M3 i testowanie na niej lepszej czy gorszej instalacji gazowej potwierdza zasadę. Postaw się a zastaw się .Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moze to was boli, ze taka M3 na gazie przejedzie taniej 100km niz nedzne 318is czy 320i na benzynie ??

 

Hmm...samo stwierdzenie że 318Is czy 320i-to nędzne samochody jest...niesmaczne.To po 1.Po 2-ktoś kto myśli od razu po kupnie M3 o założeniu gazu (co by jeździło mu sie taniej) jest totalnym nieporozumieniem.Z założenia (tak jak napisał tu któryś z kolegów) takie M3 jest samochodem do czerpania frajdy z jazdy a nie do oszczędnego poruszania się.Rozumiem że ceny paliw są astronomiczne jak na polskie realia ale skoro kogoś nie stać na utrzymanie samochodu (takie np M3) to niech kupi inny model BMW (naprzykład "nędzne 318Is").

Co do tego że BMW nie jest jakies wyjątkowe.Kolego to co Ty tu robisz??Każdy kto jest tu zarejestrowany kocha BMW.Chyba koledzy się ze mną zgodzą?

Poziom poczucia humoru jest wprost proporcjonalny do Twojego IQ.

http://img407.imageshack.us/img407/5961/roxbury9je.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobra wiec po kolei:

 

1. to nie jest tak ze nie kocham betek ;) .. nastepnym moim samochodem napewno nie bedzie golf na dizlu tylko BMW

 

2. moim skromnym zdaniem 318is czy 320i jest nedzne przy M3 ;)

 

3. owszem zgadzam sie z Artiv-em - kupic M3 jako druga bete dajaca satysfakcje z jazdy, natomiast jako pierwsza miec nawet zagazowane E30, no chyba ze ktos jezdzi od swieta lub nie zbankrutuje na Pb98

 

4. ja sam przy nastepnej becie, przy obecnych cenach (Pb95-4,25 LPG 2,30 cena instalki 5800zeta(porzadine zalozony Prins)) gazu zakladal nie bede - zwrociloby sie to wszystko pewnie po 2 latach .. bede wolal jadac gdzies dalej pozyczyc od ojca dizla .. no chyba ze bedzie to E30 to wtedy dokladnie przemysle zalozenie instalki ..

 

5. panowie, chodzilo mi o to, ze nikt nie stwierdzil : "tak, mialem kiedys E36 M3, zalozylem gaz, i przez ten gaz silnik sie rozsypal po 20kkm"

 

6. poza tym to sie zastanawiam, czy ktos pytajacy sie od razu o gaz, przy kupnie M3 bedzie mial kase zeby cokolwiek innego tam porobic .. czy poprostu zalozy gaz, pojezdzi z rok i bedzie probowal na sile pchnac M3 z rozwalonym zawiasem i hamulcami, ew bedzie kombinowal: "a to moze podejdzie od zwyklej E36"

 

7. a cala burze u mnie wywalo stwierdzenie: "rzygac mi sie chce jak widze tankujace LPG BMW", owszem w takim klasyku jakim jest 2002 instalka za 1000 zeta to jakies nieporozumienie, ale w "normalnym" (nie napisze zwyklym co by was nie urazic) BMW dobra instalka ma u ciebie wywolywac odruchy wymiotne ?? wybac, ale cos tu jest poprostu nie tak .. i to nie bynajmniej z tymi zagazowanymi BMW ..

kupie szerokie 17" do E36 - najchetniej 9" przod i 10" tyl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7. a cala burze u mnie wywalo stwierdzenie: "rzygac mi sie chce jak widze tankujace LPG BMW"

 

 

Hmm... w polemikę z Tobą wchodzić nie będę, bo napisałem już wszystko co miałem Ci do powiedzenia w tym temacie, ale jeśli już cytujesz ("") to cytuj dokładnie- bo chyba tak wypada, tak samo jak wypada umieć czytać to co jest napisane, a nie to co dawać się ponieść swojej fantazji i wyobraźni...

 

Ja natomiast gdy widzę BMW tankujące LPG to robi mi się niedobrze, tak samo jak robi mi się niedobrze jak widzę BMW z kogutem TAXI..


Pozdrawiam

Pułkownik Zuber

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

okej, przepraszam, dokladnie nie zacytowalem, jednakze IMHO sens wypowiedzi nie zostal zmieniony, inne sa jedynie slowa,

 

jednoczesnie dodaje, ze nie zrobilem tego specjalnie, zeby cos przejaskrawic czy ubarwic, poprostu po przeczytaniu calego watku gdzies "zagubilem" dokladna wypowiedz,

 

poprostu kolejna dyskusja zamienila sie w wojne o gaz, ktora NIGDY jeszcze nie doprowadzila do jakis sensownych wnioskow

 

ja sie kiedys pytalem gazownika jakby to bylo wlasnie z zagazowaniem M3 (tez mi kiedys taki pomysl w glowie zawital), i w tym zakladzie gdzie ja zakladalem moja instalke odpowiedzano mi, ze oni by sie tego nie podjeli (pomimo tego ze gazowali kiedys 850i na zwyklych dwoch instalkach 2 generacji, a we wtryskach maja naprawde duze doswiadczenie), poprostu powiedzial mi, ze o ile z zalozeniem instalki nie byloby zadnych wiekszych problemow, to pozniej z zestrojeniem tego, aby chodzilo to chociazby podobnie jak na benzynie bylyby ogromne problemy .. gazownik ten (swoja droga brat kumpla) powiedzial mi wtedy zebym sobie zadzwonil do kraka do goduli i z nim pogadal .. ale ja juz dalej tego wtedy nie ciagnalem ..

kupie szerokie 17" do E36 - najchetniej 9" przod i 10" tyl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tak Kilofff, pierdu pierdu .....

Miałeś M3 z gazem i bez ? Jeździłeś nimi ?

Ja tylko widzę że spomniani tu kolesie z Radomia wywalają gazy z eMek.

No, ale będzie prościej zrozumieć jakby sie okazało że te Mki do Polski przyjechały tak rop.....ne że niektórzy blacharze nie chcieli się podjąć naprawy. To chyba wyjaśnia skąd się potem bierze gaz w M3 czy M5.

Po prostu kupiony wrak za 1000 Euro, pospawany i zagazowany.

 

A każdy silnik, każdy, w dłuższym rozrachunku dostanie w tyłek od gazu. Zwyczajnie.

 

Ale już pisałem - o ile w M5 gaz moge zrozumiec bo to auto wp...prza wache jak opętane i najbardzie anemiczna jazda zaowocuje wynikiem 16l/100km, o tyle w M3 nie moge. Bo to auto pali tyle co zwykłe 330, czy 325 przy normalnej jezdzie. Więć po kiego [bAD] zaprzeproszeniem ktoś to robi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie wy się strasznie zapiekliście a nie możecie sobie odpowiedzieć na pytanie co to jest M-3.jest to tak zwana ubożutka emka.trzy litrowy silniczek i ledwo 286 koni.to jest jak zwykła 540V8.i o co tu sie kłucić.rozumiem ,że można rozmawiać o prawdziwych emkach tj. M-5 i wtedy może wyjść temat gazu ale nie przy M-3.już nawet nie piszę o wielkości samochodu a o mocy.jak zauważyłem większość 540 w polsce jest na gazie i to na dobrych sekwencyinych instalacjach a są to samochody klasy wyższej średniej dlaczego więć nie można założyć gazu do ubożutkiej emeczki, która nie jest w stanie dorównać tym modelom ani klasą ani prestiżem.nie wszystko złoto co się świeci i nie wszystko co ma napisane M jest emką.co do zbiornika to w e-39 można włożyć 70 litrowy zbiornik, który mieści 65 litrów gazu co jak widać nie bardzo zmniejsza zasię samochodu.niezrozumiały jest także dla mnie przesąd gaz do beemki.właśnie w tym samochodzie on nieźle się sprawdza.nie sprawdza się w starych porszawkach 928 czy podobnych ze względu na brak możliwości założenia sekwencji.
czasami się mylę
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ojjjj chyba zaraz sie zacznie.

Obrońcy M3 sie odezwą, i chyba nie bez przyczyny.

No tradycja się toczy,a raczej trwa e30 M3 - e36 M3 (3.0 i 3.2) - e46 (3.2) - jest to jakaś tradycja rozpoczęta przez auto nieomal typowo torowe, a która przy e46 urosła do niezłego potwora 363 KM.

 

No nie wiem, ciekawy jestem linii obrony M3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie wy się strasznie zapiekliście a nie możecie sobie odpowiedzieć na pytanie co to jest M-3.jest to tak zwana ubożutka emka.trzy litrowy silniczek i ledwo 286 koni.to jest jak zwykła 540V8.i o co tu sie kłucić.rozumiem ,że można rozmawiać o prawdziwych emkach tj. M-5 i wtedy może wyjść temat gazu ale nie przy M-3.już nawet nie piszę o wielkości samochodu a o mocy.

 

No stary tu zes dowalil. Wnioskuje ze nie powoziles sie nigdy M3. Te "ledwie 286 koni" objezdza bez najmniejszych problemow twoje e39 540, a jezdzilem jednym i drugim i mimo ze 540 jest cholernie szybkim autem, to M3 zjada go na sniadanie.

A co do gazu w M3 to jestem pewien ze w dluzszej perspektywie czasu nie wyjdzie on na dobre silnikowi /tak jak nie wyszedl na dobre w zadnym samochodzie ktore zrobilo wiecej niz 100 tys km na gazie - a w M3 w szczegolnosci/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja juz nie biore udziału w tej dyskusji.Są przeciwnicy gazu w M3 i zwolennicy.To co miałem do napisania ,napisałem.Kłocić się nie ma o co...wyraziliśmy wszyscy tylko swój pogląd na tą sprawę i wsio.Mam nadzieję że się nie pozabijacie :lol: PZDR

Poziom poczucia humoru jest wprost proporcjonalny do Twojego IQ.

http://img407.imageshack.us/img407/5961/roxbury9je.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam sie z przedmowca.Powiem krotko co mysle.Jesli ktos chce kupic M3 no to moim zdaniem stac go na utrzymanie takiego auta(nie tylko paliwo ale i czesci zamienne itp) wiec troche mnie smieszy wstawianie gazu.M3 czy np L7 z gazem hmmm bez komentarza dalszego.Mam nadzieje,ze nikogo nie urazilem.

Rekin Król Szos!

Gaz do kuchenki nie do samochodu a na prąd to odkurzacz!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Instalacja gazowa w oparciu o zwykła zwężkę, czyli mikserze całkowicie odpada.

Co do sekwencji to już chyba pisałem.

Regulacja takiej instalacji gazowej polega na zmianie czasu pracy wtrysków, zmieniając soft w module od gazu, a to przy tych silnikach nie zda egzaminu. Co prawda będzie on pracował, ale przy obciążeniu gwałtownym i wyższych obrotach będzie jak spowalniacz.

Wyjście z sytuacji jest jedno - zastosowac wtryski gazu o odpowiedniej przepustowości, albo z regulowanymi dyszami przelotu tak aby w takim samie czasie pracy wtrysku benzyny dawał odpowiednią dawkę gazu dla utrzymania tych samych obrotów silnika co na benzynie.

I to by był pomysł na piątke. Wtedy sam osobiście taki gaz bym założył do silnika M-Power.

Nigdy nie byłem zwolennikiem gazu, lecz ceny paliwa pchają nas wszystkich do tego. Każdy z nas ma przykre wizje w związku z instalacjami pierwszych generacji. Sekwencja jest lepszym wyjściem, ale droższym i również do końca nie doskonałym. Ale rozwiązanie wtrysków o regulacyjnej przepustowości dawki gazu moze te niedoskonałości rozwiązać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podepne sie do tematu : przeczytałem ten topic dwa razy i nasuwa mi sie refleksja:

1. m3 jest autem nietuzinkowym ale nie jest rarytasem typu 911 carrera

2. 540 4.4 v8 nawet nie co porownywac osiagami do m3 gdyz w m-ce jazda jest fajniejsza i o wiele szybsza

3. gaz w m3 ?? jest to mozliwe i bardzo realistyczne w przypadku instalacji V gen . jest w polsce auto zasilane gazem na tej instalacji . przejechało juz około 30tys km i jak narazie nie ma zadnych sladow wiekszego zuzycia silnika niz w przypadku zasilania tego auta paliwem pb98 oraz problemów z ta instalacja ( gdyz tą instalacją i pracą wtryskiwaczy steruje komputer silnika i nie ingeruje sie w regulacje pracy instalacji). panowie obudzcie sie paliwo lpg rozwija sie coraz bardziej. a wiaze sie z tym postep technologiczny w produkcji instalacji gazowych przykładem jest tu V generacja.

4.zwolennicy lpg niech inwestuja w dobre instalacje gazowe i niech przestana sie obawiac zabobonów typu " stary nie zakładaj gazu bo ci sie silnik zaraz rozleci..." . panowie ktorym nie przeszkadza cena paliwa (ciagle rosnaca wzwyż) zawsze moga zatankowac sobie do pełna i posmiac sie z uzytkownikow gazu.

5 . podsumuwujac gaz w przypadku m3 czy m5 a nawet m6 jest mozliwy i mozna miec bardzo szybkie auto i przy okazji ekonomiczne ,

ps: ciekawostka dla zwolennikow "latania bokiem" , "palenia gumy" na gazie tez sie da poszalec i to całkiem przyjemnie .

jak ja kocham m-powery !!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.