Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pozwolę sobie odświeżyć 30 stronicowy wątek o kolektorze ssącym i klapkach i zadać pytanie do wszytkich użytkowników 530D.

Ilu z Was jeździ z usuniętymi klapkami i czy macie doświadczenia po dłuższych przebiegach z usuniętymi klapkami? Sam już nie wiem czy usunąć czy wymieniać.

  • Odpowiedzi 120
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

usunac klapki, czyli oszukać inżynierów z Monachium ? Niby silnik chodzi... ale niektórzy mowia ze dól sie slaby robi... roznie... Jakie zadanie musza miec ;)

 

Ja kiedys usunalem te klapki w e46 3.0d 204KM i niby jezdzilo dalej... a co teraz to nie wiem bo nie mam juz tego auta...

Opublikowano
Jeździć bez łopatek się da mam kilku znajomych co w 3.0d jeżdżą bez klapek. Podstawowy problem to jak wyciąć łopatki bo podobno są gdzieś w środku kolektora, powoli gromadzę szczegóły dotyczące usunięcia klapek choć mam nowy kolektor :). Znajomy mechanik powiedział mi że dużo z tym jest roboty, co prawda po wycieciu łopatek jest już tych problemów dużo mnie.
Opublikowano
Ja jezdze bez lopatek od 15000. Zero roznicy w jezdzie- kosztowalo mnie to godzine roboty + kilka srubek + sylicon (warte w anglii £8) Sciagaj- po co ryzykwac! a jak poczytasz angielskie forum to zobaczysz ze srednio 2x na miesiac komus wpadaja :(
Opublikowano
Pozwolę sobie odświeżyć 30 stronicowy wątek o kolektorze ssącym i klapkach i zadać pytanie do wszytkich użytkowników 530D.

Ilu z Was jeździ z usuniętymi klapkami i czy macie doświadczenia po dłuższych przebiegach z usuniętymi klapkami? Sam już nie wiem czy usunąć czy wymieniać.

 

wywalic mozna, w sumie wsystko mozna; ciekawe jednak jak to wplynie np.na dpf....

poniżej mowia ze awaryjne te nasze e60

pozdrawiam Konrad
Opublikowano

Ja od przed chwilką , jak na razie na dole minimalnie gorzej a reszta ok , troszkę ciszej chodzi poza tym , co do dpf to go nie mam ( rury w dół )

Ale pod odłączeniu akumulatora mam ciekawostkę do rozwiązania ,

Ja swoje zaślepiłem gotowcami od angielskich fachowców

A co dalej to powiem ...

 

Pewnie dostanę lincz od niektórych ale co mi tam :)

Opublikowano
Ja od przed chwilką , jak na razie na dole minimalnie gorzej a reszta ok , troszkę ciszej chodzi poza tym , co do dpf to go nie mam ( rury w dół )

 

Ja swoje zaślepiłem gotowcami od angielskich fachowców

 

Pewnie dostanę lincz od niektórych ale co mi tam :)

 

 

kolego, mozna wiedziec gdzie kupiles te zaslepki dokladnie ??? Mozesz podac jakiegos linka ?

Opublikowano

Mówisz i masz :

http://cgi.ebay.co.uk/BMW-Swirl-Flap-replacements-/250639378903?cmd=ViewItem&pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3a5b4569d7

 

6 funtów za sztukę - i wychodzi cię nowy kolektor bez klapek za 36 funciaków :D

 

Tylko przed zakupem sprawdź które masz u siebie czy te duże które ja najpierw zamówiłem i się okazało że mam te malutkie więc musiałem ponownie wymieniać ,

Opublikowano
chyba są dwie szkoły usuwania... angielska z zaślepkami i polska z odkręceniem/urwaniem klapek i pozostawieniem całego systemu na miejscu...

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Opublikowano
Witam jeździłem ok 2 miesięcy bez klapek wyrwałem je nie odkręciłem ale to bez różnicy Też sie szczypalem z wydaniem takiej kwoty .Auto bardzo słabe na dole mimo 218 koni ,Po zamontowaniu nowego kolektora różnica jest bardzo odczuwalna nie ma co się oszukiwać Dlatego mogę z całą odpowiedzialnością powiedzieć że warto wydać te 1500 zł na nowy kolektor Ale decyzja należy do was Pozdrawiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a gdzie tak tanio kupiłeś, jakies 2 m-ce temu w ASO pytałem o cene - 1900 zł
Opublikowano

No to mnie zmartwiłeś umówiłem się na przyszłty tydzień na usunięcie klapek - a piszesz, że to nie ma sensu, że tak słabo z tym dołem... W ASO jeszcze mnie nastraszyli że większe zużycie paliwa będzie...

 

Sam już nie wiem czy odwoływać tą operację usuwania i płacić za kolektor...

 

Ma ktoś jeszcze jakieś doświadczenia z tym?

Opublikowano
No to mnie zmartwiłeś umówiłem się na przyszłty tydzień na usunięcie klapek - a piszesz, że to nie ma sensu, że tak słabo z tym dołem... W ASO jeszcze mnie nastraszyli że większe zużycie paliwa będzie...

 

Sam już nie wiem czy odwoływać tą operację usuwania i płacić za kolektor...

 

Ma ktoś jeszcze jakieś doświadczenia z tym?

 

Ja takze nad tym myslalem... Wymienialem ostatnio swiece zarowe i poogladalem te klapki ktore wypadaja! Po oczyszczeniu okazalo sie ze sa prawie jak nowe. Zadnych pekniec, luzow lub innych tam. Samochod ma 98 tys. nabite. Wiec zostawiam tak jak jest. A jak bedzie potrzeba to kupie nowy kolektor!

Opublikowano

hmmm...też już nie wiem jak to jest...ostatnio jak byłem u mechanika to powiedział mi ze niektórzy usuwaja i ,że podobno jest ciut mocniejszy.

jest jeszcze opcja aby kupić zaślepki na ebayu żeby nie zostawiać dziur ,może to ma wpływ

Opublikowano
kupisz zaślepki + robocizna zaoszczędzisz 1000zł a auto i tak nie będzie jechało jak powinno szkoda wydawać pieniądze. A ten kto ci opowiada głupoty ze auto jest mocniejsze to totalny id....a
Opublikowano
Wywalać te durne klapki.Usunąłem je już w 3 beemkach.W ostatniej miałem taką sytuację,że przy przebiegu 87 tys zdjąłem kolektor by go skontrolować .Wszystko było umyte i wyczyszczone na błysk, a klapki były w stanie idealnym (zero luzów ).Od razu wymieniłem olej i wszystkie filtry.Po pewnym czasie przyjechał do mnie znajomy swoją E46 3,0d i zaczął panikować bo właśnie dowiedział się o klapkach i mu silnikiem rzuca(u niego był to nieszczelny kolektor).Stwierdziliśmy że najlepiej będzie jak zweryfikujemy wszystko jak wrzucimy mój kolektor do niego i jakie było moje zdziwienie jak zdjąłem kolektor a tu jedna klapka stoi inaczej jak wszystkie. Okazało się że pękła ośka i w sumie klapka nie wpadła( zaklinowała się w kolektorze) ale jedna ze śrubek pewnie zwiedziła silnik od środka.A było to przy przebiegu 94 tys .Po tej sytuacji wolę wyrzucić klapki i spać spokojnie niż wymieniać kolektory i nie znać dnia ani godziny :cry2: .A co do słabszego dołu dla mnie to trochę bzdura którą to rzucił ktoś na forum i teraz każdy kto się pozbędzie klapek sprawdza dół, a jeśli nawet tak jest to wolę mieć min słabszy dół niż podziabaną klapkami "górę" :D
Opublikowano
To wcale nie bzdura z tym dołem tak samo myslalem pojeździłe chwile bez klapek i zobaczyłem różnice Ty tez do tego dojdziesz i gwarantuje że wymienisz kolektor na nowy
Opublikowano
Panowie ja pozbyłem się u mechanika klapek w ciągu godziny, a prześwit przez kanały w których są klapki był dosłownie średnicy 1 cm2 a oryginalnie ok. 3 cm2. Przejechałem już bez nich ok. 10 000 i nie widze żadnej ale to żadnej róznicy. Za granica na autostradach jechałem przez dłuższy czas z prędkością ok 200 km/h i też nic się nie stało. Polecam po wyjęciu już człowiek przestaje myśleć o tym pronblemie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.