Skocz do zawartości

goblinp

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    ...

Osiągnięcia goblinp

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. dziekuje za rzetelna odpowiedz i pozdrawiam :)
  2. autem bedzie jezdzila kobieta i raczej nie na taxi. Zastanawiam sie czy do wersji 231KM mozna wgrac program z 235KM i uzyskac te same parametry (np. spalanie). Czy raczej silnik 235KM ma inne wtryski. Jak wyglada sytuacja z czesciami do obu silnikow czy sa to te same czesci, czy raczej nie.
  3. Mam do wyboru dwa auta z bardzo podobnym wyposazeniem (oprocz nawigacji). e60 530d M Sport (231KM) 2006 104kkm brak navi, jasna skora e61 530d M Sport (235KM) 2007 148kkm z navi, czarna skora Bardziej sklaniam sie do kupna e61 model po lifcie. Oba auta serwisowane u dealera. Mam obawy co do automatu (najprawdopodobniej olej nie byl wymieniany w obu przypadkach) i samopoziomujacego zawieszenia w kombi (trwalosc na polskich drogach). Zastanawiam sie co po kupnie powinienem wymienic ( koletor dolotowy na pewno wymienie). Bede wdzieczny za wszelkie sugestie.
  4. posta pisalem w pospiechu i popelnilem gafe :oops: post poprawiony dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam
  5. Witam serdecznie. Mam zamiar kupic E61 z polowy 2007 roku. Auto ma silnik 30d 235KM i przebieg 150tys. Na co szczegolnie zwrocic uwage przy zakupie tego auta z tym przebiegiem. Co sie zmieniono w silniku 235KM w stosunku do wersji 231KM. Czy wystepuja te same problemy z pekaniem kolektora wydechowego i urywaniem sie klapek w kolektorze dolotowym w wersji 235KM ? Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedz.
  6. Firma w UK http://www.pmwltd.co.uk/ a tu instrukcja http://www.pmwltd.co.uk/swirl_flaps.pdf
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.