Skocz do zawartości

chip tuning - wykres


niemirad

Rekomendowane odpowiedzi

Obecnie produkowany jako 125d

 

Wydawało mi się ze jest biturbo, że 25d to zmodernizowana jednosta 23d

 

właśnie otworzyłem książkę reklamową bmw i o silniku 25d napisane jest tak:

 

"....nowy dwulitrowy silnik BMW TwinPower Turbo o mocy 160 kw (218 KM)

łączy wtrysk bezpośredni CommonRail z dwustopniowym turbodoładowaniem

o zmiennej geometrii turbiny...."

 

:think: to ja już sam nie wiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

kolejny wykres edc17 z hamowni stacjonarnej w Warszawie tym razem flotowa wersja E60 520d ( seria 159 KM i 340 Nm ) :

http://img38.imageshack.us/img38/5876/8lov.jpg

Edytowane przez TC

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie produkowany jako 125d

 

Wydawało mi się ze jest biturbo, że 25d to zmodernizowana jednosta 23d

 

właśnie otworzyłem książkę reklamową bmw i o silniku 25d napisane jest tak:

 

"....nowy dwulitrowy silnik BMW TwinPower Turbo o mocy 160 kw (218 KM)

łączy wtrysk bezpośredni CommonRail z dwustopniowym turbodoładowaniem

o zmiennej geometrii turbiny...."

 

:think: to ja już sam nie wiem

To jest sprezarka twinscroll, ale jedna, a nie dwie. W słabszych modelach obecnie tez jest tego typu turbo.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Czy miales okazje robic 123d i możesz podzielić sie jakie były wyniki ?

miałem taką, delikatny mod na +40KM...z resztą z 2-litrówki robienie 270KM to raczej gruby hardcore :)

 

 

http://imageshack.us/a/img593/1557/4g2i.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Czy miales okazje robic 123d i możesz podzielić sie jakie były wyniki ?

miałem taką, delikatny mod na +40KM...z resztą z 2-litrówki robienie 270KM to raczej gruby hardcore :)

]

A co powiesz na 384 KM fabrycznie z trzylitrowki ?

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...to 3l. seryjnie wybudowane pod taką moc...no i to ma trochę więcej niż bi-turbo :D

...w zeszłym tyg. wypuściłem 1.9tdi zdłubane na 240KM...ale to inna bajka, inna cena pojazdu, inne ceny wymiany silnika itd :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...to 3l. seryjnie wybudowane pod taką moc...no i to ma trochę więcej niż bi-turbo :D

...w zeszłym tyg. wypuściłem 1.9tdi zdłubane na 240KM...ale to inna bajka, inna cena pojazdu, inne ceny wymiany silnika itd :mrgreen:

Tyle, że obecnie te 2,0 z jedna turbina czipuja się na okolice 250 KM. Te 20 KM więcej to taki problem? Szczególnie jeśli moment zostaje na poziomie fabrycznym silników z tego okresu?

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

t. diesel do uzyskania mocy potrzebuje wystarczająco dużo powietrza (jeśli suszarka jest wydajna, nie bedzie gotować dolotu, niema problema)...i co właściwie najważniejsze, dużą dawkę paliwa...jeśli układ dolotowy, a w szczególności wydechowy nie stanowi granicy w napełnianiu, w pewnym zakresie można ładować koksu, granicą jest nacisk na denko tłoka i korby, oraz temp. EGT (temp. spalin) jeśli jakiś tuner z ambicjami przegnie pałe, tylko po to żeby pokazać cyferki, jego problem (albo klienta) reszta to sprawa szczęścia i sposobu eksploatacji...zrobić wynik to naprawdę nie problem :norty:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

t. diesel do uzyskania mocy potrzebuje wystarczająco dużo powietrza (jeśli suszarka jest wydajna, nie bedzie gotować dolotu, niema problema)...i co właściwie najważniejsze, dużą dawkę paliwa...jeśli układ dolotowy, a w szczególności wydechowy nie stanowi granicy w napełnianiu, w pewnym zakresie można ładować koksu, granicą jest nacisk na denko tłoka i korby, oraz temp. EGT (temp. spalin) jeśli jakiś tuner z ambicjami przegnie pałe, tylko po to żeby pokazać cyferki, jego problem (albo klienta) reszta to sprawa szczęścia i sposobu eksploatacji...zrobić wynik to naprawdę nie problem :norty:

Tylko wiesz, ów maksymalny nacisk na denko tłoka i korby w przypadku takiego chipa na 270KM może być na poziomie fabrycznego silnika 2,0 218 KM i niższy niż przy typowym chipie na 240 KM. Natomiast w kwestii termiki, to wystarczy auta używać z głową. Jest oczywiste że to się nie nadaje do jazdy po torze Ani za..nia autostradą non stop z v-Max.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hey,

 

Ale o co chodzi ? Bo jakos tak nie zakumałem :)

chodzi o to że te silniczki bardzo ładnie trzymają moc do 4400 obr ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie przy 4300 rpm jest jeszcze 200km ale i tak rzadko kręcę go powyżej 4000 rpm

To sa niuanse jesli idzie o dynamike, ale świadczą o jakosci chipa

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W DNIACH 8-16 LIPIEC ODBĘDZIE SIĘ GRUPOWY CHIPTUNING W RZESZOWIE WRAZ Z POMIARAMI NA HAMOWNI , WSZYSTKICH CHĘTNY PROSZE O WPISANIE SIE NA LISTE I KONIECZNIE ZOSTAWIENIE NUMERU TELEFONU

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a jak jest z Alpina D3 e90 2006r. Da rade cos jeszcze programem podciagnac ? Z tego co wiem to jest tam sporo rzeczy z osprzetu zmienione wzgledem 320d ( wtryski z 535d , intercooler wiekszy , tłoki z 535d , turbo z 330d itp .

Poczytaj sobie ten wątek

viewtopic.php?f=158&t=146142

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

o to wykres z mojej bunki, robiona byla gdy miala przejechane 700km w Mastersie

https://www.dropbox.com/s/o93sl581wju86jl/Wykres%20E92%20325D%20cenzura.jpg

Wyres przed 1 wymiana oleju itp, 325d 09/2007 rok (seria 197km, hamownia fabrka 211km i finalnie 243km i 504 Nm.

Ostatni tydzien doskwiera jej awaria DPF , malo jezdze w trasach zreszta ma dopiero 70 000 przejechane glownie po miescie i co radzicie robic dalej ?

Usuwać, przepalać ?

I mało tego , chciałbym coś więcej mocy... wiec chyba zdecyduje sie na usuniecie DPF i remap... tylko gdzie tym razem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.