Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Obecnie produkowany jako 125d

 

Wydawało mi się ze jest biturbo, że 25d to zmodernizowana jednosta 23d

 

właśnie otworzyłem książkę reklamową bmw i o silniku 25d napisane jest tak:

 

"....nowy dwulitrowy silnik BMW TwinPower Turbo o mocy 160 kw (218 KM)

łączy wtrysk bezpośredni CommonRail z dwustopniowym turbodoładowaniem

o zmiennej geometrii turbiny...."

 

:think: to ja już sam nie wiem

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

kolejny wykres edc17 z hamowni stacjonarnej w Warszawie tym razem flotowa wersja E60 520d ( seria 159 KM i 340 Nm ) :

http://img38.imageshack.us/img38/5876/8lov.jpg

Edytowane przez TC

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Obecnie produkowany jako 125d

 

Wydawało mi się ze jest biturbo, że 25d to zmodernizowana jednosta 23d

 

właśnie otworzyłem książkę reklamową bmw i o silniku 25d napisane jest tak:

 

"....nowy dwulitrowy silnik BMW TwinPower Turbo o mocy 160 kw (218 KM)

łączy wtrysk bezpośredni CommonRail z dwustopniowym turbodoładowaniem

o zmiennej geometrii turbiny...."

 

:think: to ja już sam nie wiem

To jest sprezarka twinscroll, ale jedna, a nie dwie. W słabszych modelach obecnie tez jest tego typu turbo.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

 

Czy miales okazje robic 123d i możesz podzielić sie jakie były wyniki ?

miałem taką, delikatny mod na +40KM...z resztą z 2-litrówki robienie 270KM to raczej gruby hardcore :)

 

 

http://imageshack.us/a/img593/1557/4g2i.jpg

Opublikowano

 

Czy miales okazje robic 123d i możesz podzielić sie jakie były wyniki ?

miałem taką, delikatny mod na +40KM...z resztą z 2-litrówki robienie 270KM to raczej gruby hardcore :)

]

A co powiesz na 384 KM fabrycznie z trzylitrowki ?

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

...to 3l. seryjnie wybudowane pod taką moc...no i to ma trochę więcej niż bi-turbo :D

...w zeszłym tyg. wypuściłem 1.9tdi zdłubane na 240KM...ale to inna bajka, inna cena pojazdu, inne ceny wymiany silnika itd :mrgreen:

Opublikowano
...to 3l. seryjnie wybudowane pod taką moc...no i to ma trochę więcej niż bi-turbo :D

...w zeszłym tyg. wypuściłem 1.9tdi zdłubane na 240KM...ale to inna bajka, inna cena pojazdu, inne ceny wymiany silnika itd :mrgreen:

Tyle, że obecnie te 2,0 z jedna turbina czipuja się na okolice 250 KM. Te 20 KM więcej to taki problem? Szczególnie jeśli moment zostaje na poziomie fabrycznym silników z tego okresu?

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
t. diesel do uzyskania mocy potrzebuje wystarczająco dużo powietrza (jeśli suszarka jest wydajna, nie bedzie gotować dolotu, niema problema)...i co właściwie najważniejsze, dużą dawkę paliwa...jeśli układ dolotowy, a w szczególności wydechowy nie stanowi granicy w napełnianiu, w pewnym zakresie można ładować koksu, granicą jest nacisk na denko tłoka i korby, oraz temp. EGT (temp. spalin) jeśli jakiś tuner z ambicjami przegnie pałe, tylko po to żeby pokazać cyferki, jego problem (albo klienta) reszta to sprawa szczęścia i sposobu eksploatacji...zrobić wynik to naprawdę nie problem :norty:
Opublikowano
t. diesel do uzyskania mocy potrzebuje wystarczająco dużo powietrza (jeśli suszarka jest wydajna, nie bedzie gotować dolotu, niema problema)...i co właściwie najważniejsze, dużą dawkę paliwa...jeśli układ dolotowy, a w szczególności wydechowy nie stanowi granicy w napełnianiu, w pewnym zakresie można ładować koksu, granicą jest nacisk na denko tłoka i korby, oraz temp. EGT (temp. spalin) jeśli jakiś tuner z ambicjami przegnie pałe, tylko po to żeby pokazać cyferki, jego problem (albo klienta) reszta to sprawa szczęścia i sposobu eksploatacji...zrobić wynik to naprawdę nie problem :norty:

Tylko wiesz, ów maksymalny nacisk na denko tłoka i korby w przypadku takiego chipa na 270KM może być na poziomie fabrycznego silnika 2,0 218 KM i niższy niż przy typowym chipie na 240 KM. Natomiast w kwestii termiki, to wystarczy auta używać z głową. Jest oczywiste że to się nie nadaje do jazdy po torze Ani za..nia autostradą non stop z v-Max.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
W DNIACH 8-16 LIPIEC ODBĘDZIE SIĘ GRUPOWY CHIPTUNING W RZESZOWIE WRAZ Z POMIARAMI NA HAMOWNI , WSZYSTKICH CHĘTNY PROSZE O WPISANIE SIE NA LISTE I KONIECZNIE ZOSTAWIENIE NUMERU TELEFONU

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Panowie a jak jest z Alpina D3 e90 2006r. Da rade cos jeszcze programem podciagnac ? Z tego co wiem to jest tam sporo rzeczy z osprzetu zmienione wzgledem 320d ( wtryski z 535d , intercooler wiekszy , tłoki z 535d , turbo z 330d itp .
Opublikowano

Witajcie,

o to wykres z mojej bunki, robiona byla gdy miala przejechane 700km w Mastersie

https://www.dropbox.com/s/o93sl581wju86jl/Wykres%20E92%20325D%20cenzura.jpg

Wyres przed 1 wymiana oleju itp, 325d 09/2007 rok (seria 197km, hamownia fabrka 211km i finalnie 243km i 504 Nm.

Ostatni tydzien doskwiera jej awaria DPF , malo jezdze w trasach zreszta ma dopiero 70 000 przejechane glownie po miescie i co radzicie robic dalej ?

Usuwać, przepalać ?

I mało tego , chciałbym coś więcej mocy... wiec chyba zdecyduje sie na usuniecie DPF i remap... tylko gdzie tym razem ?

Opublikowano

Dobry DPF to Wycięty DPF, jest fajnie dopóki działa, jak nie działa, pewnie, że można przepalić pytanie na jak długo ??, na poł roku potem na 4 miesiące i i tak skończy się rżnięciem :)

 

pzdr. Łukasz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.