Skocz do zawartości

chip tuning - wykres


niemirad

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

...nie, nie miałem przyjemności...i jak widzę jest to słabo rozeznany temat w Polsce jeśli chodzi o e60 i e90...myślę że jakaś hybtydka byłaby najprostszym rozwiązaniem, wtryski od 335d, wydech...i dałoby radę :8)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle, ze zainteresowanie taka troche wieksza modyfikacja niz sam soft byloby dosc duze. Sam bylbym chetny.

Czy wtryski od 335d pasuja plug&play? Turbina tez przydalaby sie jakas ori (moze ta od 330d?), gdyz z hybrydami roznie bywa. Jedne wytrzymuja duzo i dlugo a inne padaja szybko. Pozostaje tez kwestia sprzegla, bo ori z 320d zacznie sie zapewne slizgac. Chyba, ze ktos juz robil mocne mody i moze potwierdzic ze sprzeglo daje rade. W sumie widzialem tutaj na forum kilka podpisow z momentem 430Nm, wiec pytanie ile faktycznie sprzeglo przeniesie.

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

temat ciekawy , z tego co widze nikt specjalnie 2.0d nie wysila a np z 1.9 ARL robia po 220-230 koni ...czyzby w M47 sie nie dalo :whistle: :think:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie dlatego że ARL to swego czasu najmocniejsza jednostka w VAGu (nie licząc mega awaryjnego 2,5TDI)

W BMW są jeszcze 3 litry które są tańsze szybsze i przyjemniejsze od grubo zdłubanego 2 litrowca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem przekonany że na pewno się da. Choćby auto 123d pokazuje że silnik dwa litry bi turbo 204 konie w serii ma. Uważam tylko że kierowcy BMW robią chipa a jak im zaczyna brakować mocy to po prostu przesiadają się na 30d albo 35d. Moim zdaniem to lepsza ewolucja niż szukanie pojedynczych koni konkretnie z silnika 20d.

Każdy zrobi jak uważa, na pewno większy IC to pierwszy krok do takiego modu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie licząc mega awaryjnego 2,5TDI

 

jezdzilem tym "mega awaryjnym" 2.5 TDI przez 3 lata , ponad 100tys zrobilem z czego ponad 70tys na programie. O awaryjnosci B6 i 2.5TDI (BDG) powiem tylko tyle... To b.dobry silnik (trzeba wymieniac olej z glowa co 12-15tys a nie zabijac go longlifem i zmienic co 30 :mad2: :mad2: ) , za ktorym ciagnie sie fama... Awaryjnosc 2.5 minela w momencie wprowadzenia modeli z literka B (2002-2003 rok). Pomimo 250 tys samochod cykal (dzwiek V6 to nie R4 :cry: ) i jezdzil bez zajakniecia . Przy tym (mialem wersje bez Q) spalal naprawde rozsadne ilosci paliwa :D . Reszta to mity o ktorych nie lubie czytac... Tzw okazje... 2.5 w niemczech robily po 300-400tys potem ladowaly u Nas z przebiegiem 180 i przy 200 nagle cos do zrobienia niedowiary :D

taki maly OT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałeś szczęście.

jedyne rozsądne 2.5tdi ładowali do A6 Allroad (i to też od któregoś roku o ile dobrze pamiętam) :)

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałeś szczęście.

jedyne rozsądne 2.5tdi ładowali do A6 Allroad (i to też od któregoś roku o ile dobrze pamiętam) :)

nie ma jedynego rozsadnego :wink: Wszystko rozbija sie o kody silnikow ... widze ze cos wiesz tylko nie dokonca :wink: bez urazy :mrgreen: .

 

W allroadzie montowano dla 180 PS : AKE oraz BAU ,dla 163 PS : BCZ . Te same silniki montowano w zwyklym A6 oraz w A4...

 

To tyle jesli chodzi o silniki 2.5 . Zatem moge powiedziec ze mialem ten ... rozsadny 2.5 , ktory goscil w prawie kazdym A4 A6 od 2002 -2003 roku :wink: . Zreszta na jego bazie powstal BKN(204) i ASB (232) .

 

koniec offa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałeś szczęście.

jedyne rozsądne 2.5tdi ładowali do A6 Allroad (i to też od któregoś roku o ile dobrze pamiętam) :)

nie ma jedynego rozsadnego :wink: Wszystko rozbija sie o kody silnikow ... widze ze cos wiesz tylko nie dokonca :wink: bez urazy :mrgreen: .

 

W allroadzie montowano dla 180 PS : AKE oraz BAU ,dla 163 PS : BCZ . Te same silniki montowano w zwyklym A6 oraz w A4...

 

To tyle jesli chodzi o silniki 2.5 . Zatem moge powiedziec ze mialem ten ... rozsadny 2.5 , ktory goscil w prawie kazdym A4 A6 od 2002 -2003 roku :wink: . Zreszta na jego bazie powstal BKN(204) i ASB (232) .

 

koniec offa.

sorry ale wiem więcej niż Ci się mogło wydawać :mrgreen: Z tym allroadem pomyliło mi się i chodziło mi o a6 w wersji Q.

Jak dla mnie jedyny słuszny 2.5tdi z tego okresu to BAU: 2004 i początek 2005roku, bolączką Twojego BDG jest układ wtryskowy z pewnością słyszałeś o drgawkach których nie da się wyeliminowac nawet podnosząc delikatnie obroty biegu jałowego.. :)

Ale to jest inny temat wogóle i nie drążmy go w tym wątku.

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bolączką Twojego BDG jest układ wtryskowy z pewnością słyszałeś o drgawkach których nie da się wyeliminowac nawet podnosząc delikatnie obroty biegu jałowego..

Sorry za OT :duh: ale nie moglem przejsc obojetnie :(

podnoszenie obrotow biegu jalowego przy drgawkach to pomysl rodem z ... no comments :D . Dla 2fazowego wtrysku podnosic obroty podczas wypadania zaplonow :mad2: :mad2: :mad2: . Chyba zeby wydajniej wypalic wielka dziurke niekontrolowanym spalaniem paliwa :duh: .

 

Wyprowadze Cie z bledu ... nie ma rzeczy niemozliwych . O drgawkach nie tylko slyszalem ale ich doswiadczylem :D .

BAU zastapily BDG i BDH(2004-2005/2006 w B7)... z norma EURO4. Problemem BDG/BDH jest wlasnie jak madrze wspomniales uklad wtryskowy , i drgawki sa jego objawem(jednym z kilku). Sprawa jest do ogarniecia bez problemu(trzeba trafic do dobrego znachora) , 80tys km zrobilem od wyeliminowania calkowicie slynnego narywania na jalowym(zreszta ono ma miejsce w calym zakresie obrotow a nie tylko na jalowym :wink: ), wiem ze samochod(chociaz juz nie moj) nadal nie ma tych objawow :D .

 

mam nadzieje ze wyczerpalem temat i Twoje watpliwosci , reszte na pw :wink:

Edytowane przez mmcv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajnie-w temacie chiptuningu i wykresow na forum BMW,dyskutuja o Audi... :duh: :duh: :duh: :duh:

Panowie na P.W jak jestescie fanami marki...

 

 

sorry :oops: :oops: , ja jestem fanem motoryzacji :wink: w tym B M W :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem przekonany że na pewno się da. Choćby auto 123d pokazuje że silnik dwa litry bi turbo 204 konie w serii ma. Uważam tylko że kierowcy BMW robią chipa a jak im zaczyna brakować mocy to po prostu przesiadają się na 30d albo 35d. Moim zdaniem to lepsza ewolucja niż szukanie pojedynczych koni konkretnie z silnika 20d.

Każdy zrobi jak uważa, na pewno większy IC to pierwszy krok do takiego modu.

 

Wiekszy IC przy wiekszych modach jaknajbardziej tak, ale przy zwyklej modyfikacji softem to ten ori daje rade. W VW bylo inaczej bo tam siedzial malutki i jeszcze na dokladke w bardzo nieszczesliwym miejscu.

Swoja droga, ktos z tunerow moglby zerknac jak wyglada sprawa przekladki sprzegla czy tez turbin z tego silnika 2.0 bi turbo do 163 konnej czy tez 177 konnej jednostki napedowej. Moze to jest wlasciwa droga grubszych modyfikacji?

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dobra Panowie, ze względu na małe zmiany w życiu chyba nie będe mógł na wiosne kupić nowego autka... :(

Więc potrzebuje delikatnego chipa do 335i:D interesuje mnie 320hp, 450 NM max, aby za bardzo nie zajechać autka

Kogo w Warszawie polecacie i jakich cen można się spodziewać ze program "indywidualny"?

Interesowała by mnie jeszcze wymiana dolotu, z tym że tutaj potrzebował bym opinii jakiegoś specjalisty, gdyż napaliłem się na aFe stage 2 in take

(http://www.335ishop.com/335i/aFe-Cold-Air-Intake-Stage-2-BMW-335i-335Xi-07-08-p-82.html)

aallle poczytałem na forach, że to tylko ładnie wygląda i zamiast przyrostu występuje spadek(!) mocy (gorące powietrze nie jest dobrze izolowane...)

Chłopaki na forum e90Post polecają Gruppe M... ale ile to kosztuje! (2k usd dolot!! - do 335i) ciut dużo:D

 

Czy zrobienie tak minimalnego programu odbije się jakoś zauważalnie na trwałości autka?

Help;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...320KM ??...to nawet żal ruszać :duh: ...360KM to standardzik...a 380 daje radę na ori gratach (o ile pompa nie jest wadliwa) :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...no a jak wyobrażasz sobie program do T-beny...gotowy??...to chyba jasne że dłubie się na bieżąco robiąc diagnozę dynamiczną na hamowni z pomiarami AFR itd :wink:

..tu masz taki dość mocny z przesunięciem odcinki i zdjętym limiterem prędkości

 

http://img268.imageshack.us/img268/3545/bmwwwwww.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do aFe Stage 2 to juz to zamontowałem, jeszcze nie byłem na hamowni ale wg mnie w połączeniu ze MFD Scoops bedzie ok.

od dołu filtry są izolowane przez blachę od góry przez wygłuszenie pokrywy silnika oraz uszczelki.

Dodatkowe wloty powietrza (MFD) w nerkach będą dużo intensywniej sasysać i tłoczyć zimne powietrze podczas jadzy więc myślę, że efekt będzie bdb.

Można by zrobić test - wpakować czujnik temperatury obok filtrów i przejechać się autem zobaczyć jaka będzie faktycznie temperatura powietrza tam gdzie będzie ono zasysane przez filtr. Jeśłi jesteś zainteresowany takim testem mogę w przyszłości zrobić ale na razie mam problem z zakodowaniem przednich lamp LCI do non LCI....

W poniedziałek walczymy dalej, W sumie z modyfikacji został wydech potem śmigam na hamownię.

mam nadzieje ze w końcu wyjadę bo już mnie jasna cholera bierze ze tak to się wszystko przeciąga.

 

Ale tak to jest jak się robi tyle modów na raz :))

 

Jeśli chcesz zmienić cooler polecam z wagner tuning - jest mega wielki i wydajny - instalacja zajmuje godzine - plug&play minimalna modyfikacja to podcięcie przedniego pasa 55cm x 1,5cm. cena nie jest wygórowana, transport z niemiec wyslali mi w piatek a w poniedzialek bylo u mnie.

Crejzus :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@G-CS, na prawdę fajny program... jednak dla mojego staruszka to za dużo ja to tak spokojnie:) Ale odcięcie limitera by się też przydało, te 250 osiąga się b.szybko.. dziś z panamerą 4s jechałem, do 250 byłem lekko z przodu potem mi odjechał:/

 

@Crejzus, no ja to czekam aż zrobisz swoje 335i :) może się pokusze o przyjazd do poznania (bo stamtąd jesteś jak mniemam :P) Ten test z mierzeniem temperatury wydaje się dobrym pomysłem, poza tym, co innego zasysanie powierza na hamowni a co innego w trakcie jazdy.... Z ciekawości ile taki cooler o którym piszesz? Przydał by się przy chipie... im chłodniej tym lepiej:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam czekam i czekam i chyba w końcu już się doczekam...

 

Cooler od Wagnera z kosztami przesyłki 691 € netto - bo dostałem fakturę bez vatu, jeszcze podatek do przodu bo brałem na firmę.

Kupowałem przy kursie chyba 3,9 wiec bez tragedii w porównnaniu z innymi.

No i nie trzeba było czekać aż przyleci z US, ogólnie ciężko z bebechami w europie...

Crejzus :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jeżeli zwiększymy dawkę paliwa względem serii np. w dolnym zakresie obrotów zostawiamy serie a podlewamy tylko od średnich w górę tak żeby dostawał kopa np. po przekroczeniu 2500tyś obrotów . Dawka paliwa jaka będzie dozowana zależna jest od stopnia wciśnięcie pedału gazu a nie od obrotów silnika ,tak dobrze myślę ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.