Skocz do zawartości

chip tuning - wykres


niemirad

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Mam Sachs Performance na 540+Nm , jest trochę twardo ale wytrzymuje , myślę że przy mądrej jezdzie wytrzyma do 600Nm :D

 

SachsPerformance przy mądrej jeździe przyjmie i 650Nm

mi trzymał 700Nm (ale diesel), a u mnie przejeździło 19tys km bez problemu (poprzednik który je zakładał zrobił jakieś 20tys km) i zmieniło właściciela

życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swego czasu na forum a-3club.net dużo dobrego pisali o compsport - bynajmniej o ich głównej siedzibie ,bodajże w bielsku białej. bez sensu gadka, ja robiłem program przy ok.230 000 i tuner (jetronik-wrocław) mówił jasno,że jeżeli dpf jest ok to nie ma co wycinać.

 

pewnie że bez sensu, nie sprawdzają na miejscu nic tylko robią program biorą kasę i gotowe, przy założeniu że trzyma serii i wyjdzie około 150km na ile przyrostu mogę liczyć przy tym silniku ? jakieś opinie na temat tune up w Gdańsku ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

smialo mozesz jechac do Robka Tune-Up

 

dzieki, umówiłem się najpierw na sprawdzenie i hamowanie,w tune up przynajmniej sprawdzą przed programem w jakim stanie jest auto, mam nadzieje na okolice 190km :)

Edytowane przez Marina_Club
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja się zastanawiam nad tym jak działa system wtrysku CR po chipie. Normalnie system CR wtryskuje kilka dawek paliwa - cytuje:

 

Najpierw odbywa się tzw. "przedwtrysk", podawana jest dawka pilotująca tuż przed osiągnięciem górnego maksymalnego położenia tłoka. To dzięki niej praca silnika jest bardziej miękka, łagodna. Wcześniejsze odparowanie i zapłon tej dawki umożliwia spokojniejsze spalenie się głównej dawki. Ciśnienie w cylindrze nie narasta tak gwałtownie jak ma to miejsce w tradycyjnych dieslach. Następnie inicjowana jest dawka właściwa. Po niej następuje dawka dopalająca. Ta akurat korzystnie wpływa na ekologię silnika. Podnosi temperaturę spalin dzięki czemu katalizator nagrzewa się szybciej, a praca filtra cząstek stałych jest bardziej wydajna. Zależnie od zastosowanej generacji układu Common Rail, wtrysk może odbywać się nawet w 7 etapach. Liczba ta nie musi być stała i zmienia się zależnie od obciążenia silników, obrotów i innych warunków pracy.

(http://autokult.pl/13245,kulturalne-diesle-czyli-jak-dziala-common-rail)

 

czy tuner stosuje taki sam sposób podawania paliwa, czy jest to rozwiązywane jakoś inaczej np. podawana jest tylko 1 / 2 dawki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro jadę do TC, jak wszystko dobrze pójdzie to po południu będzie 190/400nm :D

Zapodam wyniki ile udało się wyciągnąć 2.0d 163 ps.

 

Czy uda ci sie wyciągnąć 190 czy 200 to nadal będzie bida w porównaniu do R6 (nie tylko pod względem osiągów ale choćby dźwięku silnika ) taka prawda :duh:

nie czaje po co ktoś kupuje ekonomiczne 2.0 i chipuje jak i tak to jeździ potem jak kloc-klekot.

Chcesz osiągów kupuj duży silnik ,chcesz ekonomii żeby 1-1,5l mniej Ci palił niż 330/335d- kupuj 320d proste i po co sie oszukiwać :nienie:

nie mówiąc już o benzynowych silnikach bo to inna bajka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc po co kupowałeś 330d i podnosiłeś moc skoro mogłeś kupić 335d z większą mocą i potencjałem ;)

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo w PL nie szło kupić dobrego 335d a niemal identyczne jak moje auto tyle że w wersji 335d kosztowałoby mnie jeszcze 15tys wiecej :D

Ale 335d jest w planach, miałem 320d ,teraz 330d wiec spokojnie i tak mam duży przeskok (prawie 2krotny przyrost mocy)

Wszystko po kolei to co mam na razie wystarcza, potem będzie 335d hybrydowe turbiny i okolice 400KM tzw. porschekiller :cool2:

Edytowane przez Vapor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzisz to samo moze powiedziec kolega wyzej ;) kazdy lubi to co ma ... ja wciaz jezdze E46 320d bo ciezko mi kupic F10 z fajnym wyposazeniem , i coraz bardziej sie sklaniam ku F01 740d ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no racja racja ale między 330d a 335d są mniejsze różnice niż miedzy 320d/330d bo 320d ma 4 cylindry a 330d i 335d -6 a to sporo zmienia :)

szkoda że tego silnika z 3 turbinami z x6M nie wstawią do trójki ale to by była za duża konkurencja dla M3, firma dba o politykę sprzedaży

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

320d po chipie jest jeszcze bardziej ekonomiczny,a przyjemność z jazdy jest jeszcze większa mając więcej momentu i koni pod maską. nie czaję jak ktoś może tego nie czaić :)

poza tym nie każdego stać na auto o większej pojemności (szczególnie przy tej złodziejskiej akcyzie), a jeżeli kogoś stać to dobrze dla niego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro jadę do TC, jak wszystko dobrze pójdzie to po południu będzie 190/400nm :D

Zapodam wyniki ile udało się wyciągnąć 2.0d 163 ps.

 

Czy uda ci sie wyciągnąć 190 czy 200 to nadal będzie bida w porównaniu do R6 (nie tylko pod względem osiągów ale choćby dźwięku silnika ) taka prawda :duh:

nie czaje po co ktoś kupuje ekonomiczne 2.0 i chipuje jak i tak to jeździ potem jak kloc-klekot.

Chcesz osiągów kupuj duży silnik ,chcesz ekonomii żeby 1-1,5l mniej Ci palił niż 330/335d- kupuj 320d proste i po co sie oszukiwać :nienie:

nie mówiąc już o benzynowych silnikach bo to inna bajka

 

 

A gdzie kolega wyżej napisał że chce osiągów? Napisał tylko jaki będzie przyrost ale nie pisze nigdzie że to poprawi niesamowicie osiągi bo on koniecznie chce dużych osiągów. Nie każdy robi program dla osiągów bo chce z 2.0 diesla zrobić Ferrari, autem po programi zwyczajnie przyjemniej się jeździ i właśnie może o to koledze Blade1984 chodzi więc po co takie komentarze że tylko R6 i koniec!

Nie branzluj się tą mocą nie każdemu to potrzebne, szanuj zdanie innych.

 

 

Trzymaj się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro jadę do TC, jak wszystko dobrze pójdzie to po południu będzie 190/400nm :D

Zapodam wyniki ile udało się wyciągnąć 2.0d 163 ps.

 

Czy uda ci sie wyciągnąć 190 czy 200 to nadal będzie bida w porównaniu do R6 (nie tylko pod względem osiągów ale choćby dźwięku silnika ) taka prawda :duh:

nie czaje po co ktoś kupuje ekonomiczne 2.0 i chipuje jak i tak to jeździ potem jak kloc-klekot.

Chcesz osiągów kupuj duży silnik ,chcesz ekonomii żeby 1-1,5l mniej Ci palił niż 330/335d- kupuj 320d proste i po co sie oszukiwać :nienie:

nie mówiąc już o benzynowych silnikach bo to inna bajka

 

 

A gdzie kolega wyżej napisał że chce osiągów? Napisał tylko jaki będzie przyrost ale nie pisze nigdzie że to poprawi niesamowicie osiągi bo on koniecznie chce dużych osiągów. Nie każdy robi program dla osiągów bo chce z 2.0 diesla zrobić Ferrari, autem po programi zwyczajnie przyjemniej się jeździ i właśnie może o to koledze Blade1984 chodzi więc po co takie komentarze że tylko R6 i koniec!

Nie branzluj się tą mocą nie każdemu to potrzebne, szanuj zdanie innych.

 

 

Trzymaj się.

 

"nie branzul sie z tą mocą kolego"- kultury by ci się trochę przydało nikt tu się mocą nie podnieca bo nie ma czym :cool2:

a tak offtopic czyżbyś to ty jechał wczoraj z dziewczyną tym 320d po chipie, które pociło się za mną żeby mnie dogonić? W..iona mina tej niewiasty i zrozpaczonego kierowcy -bezcenne :D :D :D

Pozdrawiam Cie !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

320d po chipie jest jeszcze bardziej ekonomiczny,a przyjemność z jazdy jest jeszcze większa mając więcej momentu i koni pod maską. nie czaję jak ktoś może tego nie czaić :)

poza tym nie każdego stać na auto o większej pojemności (szczególnie przy tej złodziejskiej akcyzie), a jeżeli kogoś stać to dobrze dla niego.

 

:cool2: masz racje ale zdarzają się pojedyncze auta z PL salonu i problem akcyzy odpada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tobie by się przydało kultury skoro piszesz takie mało miłe rzeczy do kogoś kto w odpowiednim dziale pisze o ewentualnym przyroście.

 

Nie kolego to nie ja, ja się BMW nie ścigam bo to auto wakacyjne i wyjazdowe, do poturlania się mam Type R i mi wystarczy. Zresztą ile ty masz lat żeby się na forum chwalić że ktoś tam Cię gonił omg... dramat... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy uda ci sie wyciągnąć 190 czy 200 to nadal będzie bida w porównaniu do R6 (nie tylko pod względem osiągów ale choćby dźwięku silnika ) taka prawda :duh:
diesel R6 i dźwięk silnika... Chcesz dźwięku silnika to kup V8 a nie biednym dieslem R6 jeździsz... :wink:
nie czaje po co ktoś kupuje ekonomiczne 2.0 i chipuje jak i tak to jeździ potem jak kloc-klekot.
Ekonomiczny to jest 1,3 diesel a nie 2,0d ... Chipuje po to bo nie chce cieżkiej krowy jaką jest 3,0d i chce 400nm w lekkiej budzie mi to wystarczy narazie... (miałem budżet 50 tyś zł i prawie kupiłem 2,0 tfsi passata cc ale na to jeszcze przyjdzie pora :D ).
Chcesz osiągów kupuj duży silnik ,chcesz ekonomii żeby 1-1,5l mniej Ci palił niż 330/335d- kupuj 320d proste i po co sie oszukiwać :nienie:
Tego zdania to nawet szkoda komentować, jak dla Ciebie duży silnik to 3,0d R6 a mały to 2,0d...

 

 

Moja ocena twojego posta wg twojego rozumowania: Nie było cię stać na porządną mocną benzyne to kupiłeś biedne R6 3,0d...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tobie by się przydało kultury skoro piszesz takie mało miłe rzeczy do kogoś kto w odpowiednim dziale pisze o ewentualnym przyroście.

 

Nie kolego to nie ja, ja się BMW nie ścigam bo to auto wakacyjne i wyjazdowe, do poturlania się mam Type R i mi wystarczy. Zresztą ile ty masz lat żeby się na forum chwalić że ktoś tam Cię gonił omg... dramat... :)

 

nie chwale tylko byłem dla Ciebie tak samo miły jak ty dla mnie

 

Pozdrawiam i nie żywię urazy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego Blade na benzynę było mnie stać tylko że jak ktoś robi 40-50tys rocznie to logiczne że wybierze woła roboczego diesla a zapewniam Cię że R6 w 330d/335d jeździ i brzmi o niebo lepiej niż 320D bo też tym jeździłem

Pozdrawiam i życzę miłego dnia oraz modzenia :cool2: :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vapor widzę że masz problem z czytaniem ze zrozumieniem. Nigdzie nie pisałem że 2,0d brzmi lepiej od 3,0d... Po za tym wyciszenie kabiny w e90 jest niezłe i nie drażni ucha ten biedny 2,0d :D

200km/400nm w aucie warzącym niewiele wiecej jak 1,4 tony spokojnie na rok czy dwa wystarczy :D

P.S jeździłem wieloma autami i wiem jak brzmią miedzy innymi 3,0d 2,4 d5 2,4 v6, i 6,2 V8 z camaro ss ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę ze tym razem ładnie pociągnięte na obrotach. :cool2: ponad 200KM w przedziale 3400-4800 rpm.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.