Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

F10 535i 306KM USA

Kaganiec 210km/h :D

mały problem z hamowaniem, słabe zimóweczki, więc jazda na 5-tym biegu bo łapało 250km/h a wybuchy opon na rolkach mam już za sobą (mam nadzieję) :wink:

 

 

 

http://images66.fotosik.pl/806/0799d57ffe5dd7b9med.jpg

Opublikowano

Moda na biturbo nastała ;-)

 

BMW E60 535D 410KM 700Nm , IC + Hybrydowe Turbo. Konfig bezdymny.

 

11146398_1064700510226344_449883364966146123_o.jpg

10504798_1064700480226347_7064250841187662031_o.jpg

 

 

BMW E60 535D 387KM 715Nm : IC + DPF OFF, program bezdymny.

 

11154941_1064699860226409_7161291942474847866_o.jpg

11157353_1064699926893069_6296458042779910659_o.jpg

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Moda na biturbo nastała ;-)

 

BMW E60 535D 410KM 700Nm , IC + Hybrydowe Turbo. Konfig bezdymny.

 

11146398_1064700510226344_449883364966146123_o.jpg

10504798_1064700480226347_7064250841187662031_o.jpg

 

 

No, i to się nazywa płaski moment :roll: Janek doszedł już sprzęt do turbohybryd? Moja suszerka już czeka :mrgreen:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

Czekamy, maszyny są najwyższej klasy Schenck i troche czekamy w wakacje myślę że ruszymy.

 

Z nowości no to możemy powiedzieć że zamówiliśmy nowa hamownie obciążeniową 4x4 synchro, więc nie będzie już problemu z mierzeniem najnowszej F serii w Xdrive, montaż za jakieś 2 miesiące.

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano
Fajnie że się rozwijacie :cool2: Hamownia 4*4, mody mechaniczne włącznie z hybrydami na miejscu, jeśli utrzymacie rozsądne ceny to sukces gwarantowany :cool2:
Opublikowano

Tak DP Synchro tak jak ma Rogal i Aligator i inni, przebudowa nadmuchu 2x7.5kW etc...

 

Fajnie że się rozwijacie :cool2: Hamownia 4*4, mody mechaniczne włącznie z hybrydami na miejscu, jeśli utrzymacie rozsądne ceny to sukces gwarantowany :cool2:

 

Dobra robota zawsze się obroni ;-)

 

Panowie macie może jakieś informacje, czy warto się bawić w bandaż na kolektorze i początku wydechu + kocyk turbo, w 3.0d?

 

Nie warto. Weź te pieniądze i przerób turbine EGT spadnie Ci o 150stopni z marszu ;-)

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano
większość ma DP 4x4 nie spinane, a na razie spinane DP radzi sobie tak sobie...ale to takie info poza tematem

 

a w czym jest problem? Pas nie wytrzymuje ?! też się zastanawiam nad 4x4 synchro .....

Opublikowano
większość ma DP 4x4 nie spinane, a na razie spinane DP radzi sobie tak sobie...ale to takie info poza tematem

 

a w czym jest problem? Pas nie wytrzymuje ?! też się zastanawiam nad 4x4 synchro .....

byłem przy budowie, i latach testów spiętej 4x4 V-tech, aby to 100% prawidłowo działało, to były lata (6lat) poprawek ...DP dopiero zaczęło i wiem że na razie szału nie ma

osobiści myślę o DynoStar...ale to inna liga

http://www.dynostar.com/img/photos/w4awd1_2b.jpg

 

znajomy Niemiec kupił wypasionego DynoJeta za kupę kasy i już mi odradza :wink:

http://www.mega-speed.de/index.php?eID=tx_cms_showpic&file=uploads%2Fpics%2FIMG_3557.JPG&width=800m&height=600m&bodyTag=%3Cbody%20style%3D%22margin%3A0%3B%20background%3A%23fff%3B%22%3E&wrap=%3Ca%20href%3D%22javascript%3Aclose%28%29%3B%22%3E%20%7C%20%3C%2Fa%3E&md5=c00cf73fc30d2261d8fdbfda8d963f13

Opublikowano

w takim ukłądzie jak aligator na tym pracuje ? ;-)

 

każdy sprzęt ma swoje wady i zalety, czy to hamownia czy tymbardziej sprzęt do remapu :D

 

mój znajomy ma Mahe niedaleko mnie i ile z ta hamownią jest problemów to głowa mała... a to OBD a to z 4x4. Mierzyliśmy te samo auto w danym dniu u mnie 320KM u niego 339KM..

 

Ja powiem tak : Wojtek, Rogal, Kremator aut się przewija multum i jakoś wykresy są i pieniądz się kręci. My wzieliśmy już 3 hamownie z DP i za chwilkę dojdzie jeszcze następne 4x4 do Norwegii oraz inercja z kołem zamachowym do Londynu.

 

Mi osobiście podoba się SuperFlow no ale $$$.....

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano

mówię jak jest, pracowałem na Maha, DP, SuperFlow, V-tech nie wspomnę innych wydumek :wink:

a hamownie DP które wymieniłeś, nie były spinane, to dość świeży projekt

SuperFlow ośka jest super, tak jak i DynoJet, gorzej ze spinanymi 4x4

Opublikowano
DP dopiero zaczęło i wiem że na razie szału nie ma

 

na razie spinane DP radzi sobie tak sobie...ale to takie info poza tematem

 

słucham co jest nie tak z synchro może nas oświecisz bo banany to i maha rysuje.

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano

...w sumie za tą cenę i tak niczego innego nie kupisz, więc nic strasznego się nie dzieje :)

ale shamowanie nowoczesnego 4x4 moze przysporzyć sporo stresu...po prostu są zbyt czułe na różnice w prędkości między osiami, a uzyskanie 100% sztywnego spięcia jest naprawdę trudne

wiele aut 4x4 hamuje się na niespinanych DP i Maha, z innymi niestety nawet na spiętych są problemy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.