Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
tyle trwa wgranie i shamowanie auta...które tak a'propos było od rana na serwisie, więc czasu na moda było pod dostatkiem :wink:

 

A nie był wgrany gotowiec?

Opublikowano
...nie no, chyba żartujesz :duh: ...pogadaj z dziesiątkami forumowiczów którzy u mnie byli, widzieli jak to wygląda i czasami ile zachodu i poprawek wymaga taka zabawa

 

Nie muszę rozmawiać, bo robiłem u Ciebie program - tylko pytałem po prostu bo byłem ciekawy, pytanie o gotowce nie jest czymś nienormalnym - chyba? Więc po co te teksty o ruskach...

Opublikowano

No to teraz mogę się tutaj wypowiedzieć:

 

http://i43.tinypic.com/2mre245.jpg

 

z mojego autka. Niżej seria, wyżej chip.

 

Pozdrawiam,

http://i42.tinypic.com/2u7vjag.jpg
  • Członkowie klubu
Opublikowano
No to teraz mogę się tutaj wypowiedzieć:

 

http://i43.tinypic.com/2mre245.jpg

 

z mojego autka. Niżej seria, wyżej chip.

 

Pozdrawiam,

Jak zawsze porządnie wykonana robota :cool2:

Opublikowano
Jak by ta wkładka ciul wie co dawała...Też mam wkładke k&n'a i jakos przyrostów mocy nie zauważylem względem zwyklego filtra.Z tego wykresu mam rozumiec,ze w serii wkladka k&n ma dawac +/- 6 KM więcej?
Opublikowano
Jak by ta wkładka ciul wie co dawała...Też mam wkładke k&n'a i jakos przyrostów mocy nie zauważylem względem zwyklego filtra.Z tego wykresu mam rozumiec,ze w serii wkladka k&n ma dawac +/- 6 KM więcej?

Pomiar robiony na seryjnym filtrze (czysty po niecałych 4 tyś przebiegu)

http://images50.fotosik.pl/1946/2f13bf2996a47899.jpg

i na wkładce k&n bez żadnego dodatkowego dłubania.

http://images40.fotosik.pl/2040/50c907735b7b4e2f.jpg

wszytko tego samego dnia na jednej hamowni i w niewielkim odstępie czasu

Opublikowano

...tu się muszę wtrącić, pomiar z takim czy innym filtrem, można zrobić tylko i wyłącznie w tym samym dniu, na tym samym paliwie itd. wtedy ma to sens...i oczywiście wielokrotnie tak robiłem, powiem więcej, robiłem pomiary także bez filtrów i wynik zawsze taki sam, czyli bez różnicy

w turbodoładowanym dieslu niema żadnej różnicy, co innego w wolnossących silnikach

Opublikowano

:cool2: :cool2:

 

kolejne "legendy", tak jak że po "wycięciu" klapek jest identycznie lub lepiej :wink: ...

 

fajna strona napisana przez mojego "nauczyciela jazdy/b. dobrego kolegę/mechanika..." o tzw. sile iluzji tuningu w autach:

 

http://www.chojnacki.com.pl/index.php/filozofia/8-filtry-stokowe

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
czyli bez różnicy

w turbodoładowanym dieslu niema żadnej różnicy, co innego w wolnossących silnikach

 

Bron boze nie chce polemizowac z doswiadczeniem i wiedza, ale na moje oko wydaje mi sie ze wlasnie w doladowanych autach (diesel/benzyna) wymiana filtra da wieksze efekty niz w przypadku wolnossaka.

 

Czemu niby jest odwrotnie? Wyjasnisz ;)?

Opublikowano

G-CS pewnie się wypowie...

 

poczytaj link, który podałem jak chcesz więcej to zadzwoń i powołaj się na mnie...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
...tu się muszę wtrącić, pomiar z takim czy innym filtrem, można zrobić tylko i wyłącznie w tym samym dniu, na tym samym paliwie itd. wtedy ma to sens...i oczywiście wielokrotnie tak robiłem, powiem więcej, robiłem pomiary także bez filtrów i wynik zawsze taki sam, czyli bez różnicy

w turbodoładowanym dieslu niema żadnej różnicy, co innego w wolnossących silnikach

 

To wszytko było robione jednego dnia. Nawet w trakcie wymiany filtra auto nie zjechało z rolek. Tylko podmiana i pomiar. Sam byłem zaskoczony, że tyle dał filtr

Opublikowano

...róbta co chceta, powtórzę:

sam lubię się bawić na rolkach w różne doświadczenia, klienci przyjeżdżają z rożnymi wynalazkami, stożkami itd. z tymi drugimi jest najciekawiej, najczęściej powodują zmiany w wynikach hamowań, częściej na minus...ale to zazwyczaj w układach wolnossących, w turbodoładowanych ilość przepływającego powietrza ustala turbina/soft, więc rodzaj filtra różnicy nie robi...byle był czysty :wink:

jeśli klient nie da się przekonać do pozostawienie seryjnego filtra, pytam: jak myślisz, co daje najmniejsze opory przepływu powietrza, filtr seryjny, filtr xyz czy zupełny brak filtra, robimy kilka powtarzalnych pomiarów na "serii" i to samo np, bez filtra i wynik przekonuje klienta do wyboru filtra SKUTECZNIE filtrujacego, chroniącego silnik :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.