Skocz do zawartości

320i Trzeci kpl tarcz hamulcowych przerobiony na chipsy


daniello320i

Rekomendowane odpowiedzi

W przeciągu 1,5 roku zjeździłem już trzeci kpl tarcz hamulcowych przednich. Na początku były Febi, potem Jurid a obecnie ATE PD (po miesiacu jeżdzenia) - wszystkie szlag trafiał po dłuższej trasie z większymi prędkościami - parę hamowań i zonk :evil:

Zaciski i tłoczki na pewno się nie zapiekają. Klocki jakich używam to standardowe ATE. Tarcze docierane delikatnie. Jak kupiłem auto to siedziały zwykłe ATE - były proste do samego końca ale cienkie - teraz żałuję że ich sie pozbyłem :oops:

Chcę wysłać obecne tarcze na reklamację (tak samo jak poprzednie Juridy) ale muszę założyć coś innego. Zastanawiam się nad Brembo MAX lub Zimmermannami Sport (o jednych i drugich słyszałem wiele dobrego jak i złego) jak i EBC - może coś doradzićie :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja juz zrobilem 70tys na tarczach ktore byly u poprzedniego wlasciciela i juz konczy sie ich zywot. Czytalem tez na ten temat i ludzie polecaja Zimmermann Sport. Chyba sam sie na takie wlasnie zdecyduje.

http://img177.imageshack.us/img177/7296/111eb2.jpg

Moje BMW i sprzecik audio

www.bts-bmw.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EBC to sobie odpusc od razu Z tych co podales to BREMBO używam w dwoch autach i jest oki do M-ki tez mam nowe Brembo tylko ORO :D

Ogolnie niewiem ile chcesz wydac ale polecil bym ci Brembo ORO ew MAX i klocek FERODO DS performence i nie ma opcji ze sie pognie :D

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klocki DS czy ATE PP odpadaja z racji ceny i tego że mam miesięczne "zwykłe" ATE.

Zdążyłem się zorientować ze tarcze Brembo MAX czy Zimmermanny SPORT to wydatek ok 500zł i tyle jestem w stanie wydać. Na ORO to pewnie ze 2x tyle trzeba wypluć :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
stawiałbym jednak na krzywe piasty,bo tyle kompletów tarcz i w tak krótkim czasie to jest niemożliwe.Zobacz Piasty a przy okazji sprawdz czy tłoczek na pewno się cofa.Może być że klocek minimanie trze o tarcze powodując jej zagrzanie a w konsekwencji dłuższej jazdy przegrzanie i bicie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój rekord to tarcze ATE w 320i przetrwały ok 50 tys.Zużyły się i nie trzymały wymiaru,ale wytłumaczyłem

sobie ,że to były Chińskie tarcze ATE i dlatego taki przebieg

Jeśli chodzi o drżenie ,to musisz tarcze wykańczać techniką jazdy,skoro po wymianie tarcz przez chwilę jest dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam,że w twoim przypadku raczej chodzi o technikę jazdy :D .

Mam ten sam problem w każdym samochodzie jaki do tej pory posiadałem.

Nowe hamulce w moich rękach wytrzymują maks 5tyś.km i zaczynają bić.

W obecnej E36 mam już 3 komplet.Teraz mam Ate PD i klocki Ebc Red i prawa tarcza zaczęła bić po około 7 tyś. więc i tak sporo przejechałem na tym zestawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnie tarcze Brembo MAX załatwiłem jednym wyjazdem do Chorwacji. Nie powiem - było trochę górzystego terenu i auto załadowane na maxa ale i tak starałem się oszczędzać tarcze. Wg mnie jak by były przegrzane to powinny się zrobić fioletowe - a tu nic.

Błędny montaż, zapiekające tłoczki itp śpiewki można włozyć miedzy bajki. Wczoraj rozmawiałem z przedstawicielem jednej z hurtowni od której brałem MAXy - na stwierdzenie że się pogięły odpowiedział: "a czego sie spodziewałeś po tarczach robionych w Polsce". Do tej pory byłem przekonany ze tylko zwykłe brembo u nas klepią a tu zonk. Czyli jeden szajs brembo max, mikoda czy Hart sport :duh:

Pewnie na dniach zakupię zimmermanny - zobaczymy jak one sobie poradzą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeżdże na delphi i klocach delphi .Jestem zadowolony..czasem hamuje z prędkości 180 co często się zdarza i nic złego się nie dzieje.Tarcze ładnie dotarte nie ma bić. Dużo zależy od stylu jazdy. :norty:
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam,że w twoim przypadku raczej chodzi o technikę jazdy :D .

Mam ten sam problem w każdym samochodzie jaki do tej pory posiadałem.

Nowe hamulce w moich rękach wytrzymują maks 5tyś.km i zaczynają bić.

W obecnej E36 mam już 3 komplet.Teraz mam Ate PD i klocki Ebc Red i prawa tarcza zaczęła bić po około 7 tyś. więc i tak sporo przejechałem na tym zestawie.

Ja się pytam: Jak wy to robicie??!! Ja mam z przodu Bosch, tył SBS i jeżdżę po takim terenie gdzie widziałem już nówka samochody zatrzymujące się po drodze bo wymiękają, a ja tam specjalnie nie oszczędzam i do puki mnie swąd hamulców nie wygoni z samochodu to piłuje (a nigdy mnie nie wygonił bo zamykam wtedy szyby :mrgreen: ) Dlatego się pytam JAK? Na jazdę rajdową się hamulce modyfikuje a nie standardowe tarcze mieli, a na zwykłą jazdę zwykłe tarcze wystarczają :P

Edytowane przez ufo000000
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tego nie przeżywam.Jak się tarcze pokrzywią to zakładam nowy komplet i jeżdżę aż się znowu pokrzywią.

Odkąd mam samochód ani razu nie dojeździłem klocków żeby się skończyły z grubości.

Prędzej tracze tak biją,że nie da się jeździć i idzie nowy komplet :twisted: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tarcze Brembo bardzo łatwo potrafia sie krzywic. Polecam Zimmermann.

 

Miales doczynienie z BREMBO ORO czy opinie masz po MAX i innych niskobudzetowych produkcjach ?

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.