Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Może mam za dużo czasu, duzo pomysłów ale bardzo ostatnio mysle o czymść szybszym od moje 330i i żeby ialo szpere. Pomysly są e36 2,8 lub m3. PO dłuższym zastanowieniu bardziej jestm za M3 kompletne auto przystosowane do szybkiej jazdy jest się czym rozpędzić jest czym wyhamować ma co trzymać w zakręcie. Budżet na samochod do 35 tys. - i teraz pytanie bo znalazlem lekko uderzoną M3 przód (poduszki cale wieć podlużnice nie powinny ucierpieć). Wymiana 2x blotniki maska zderzak lampy zmocnienie chlonica i ogolnie plastiki i pierdoly czy na takie coś starczy 5-6 tys zloty bo nie wiem czy zwykla maska i blotniki pasuja do m3 coś mi sie zdaje ze tak. Pytam jeszcze o koszty utrzymania M3 jako drugi samochod przebieg roczny planowany na 6000 tys KM, druga opcja M3 na codzien przebieg 20 tys rocznie
Opublikowano (edytowane)

Witam

maska i błotniki pasują tylko różnica jest między coupe a sedanem,zderzak jest dość drogi dla M pakietu a co do kosztów utrzymania to spalanie u mnie e 36 M3 3.0 kształtuje się od 10l bardzo spokojna jazda do 20l. średnio 17l. zaraz po zakupie wsadziłem prawie 3000zł w serwis wymieniłem paski,rolki,olej,filtry,visco,pompa wody,elementy zawieszenia,opony na tyle wystarczają na jeden sezon 5-6tyś.km. bridgestone potenza 2szt. ok.1000zł W tym sezonie będę zmieniał klocki i tarcze przód koszt to pewnie ponad 1000zł. Do jazdy na codzień raczej drugi samochód.

Pozdrawiam.

Edytowane przez sebastianMpower
Opublikowano
też tak czuje że M3 to nie zabawka na codzień patrząc na wygode (nie na kase utrzymanie) trudnosci dnia codziennego jak parkowanie, przejazd kolejowy( u mnie w miescie e39 zawadzalo jak troszke szybciej), zima, itp. a utrzymanie 330i i M3 to bedzie pewnie jakies 1500-2500 miesiecznie to jednak za duzo jak na moje zarobki:(. Szkoda bo ladna sztuka Sedan więc troche wygodniej
  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
też tak czuje że M3 to nie zabawka na codzień patrząc na wygode (nie na kase utrzymanie) trudnosci dnia codziennego jak parkowanie, przejazd kolejowy( u mnie w miescie e39 zawadzalo jak troszke szybciej), zima, itp. a utrzymanie 330i i M3 to bedzie pewnie jakies 1500-2500 miesiecznie to jednak za duzo jak na moje zarobki:(. Szkoda bo ladna sztuka Sedan więc troche wygodniej

 

 

Faktycznie wysokie te koszty. Przy znacznie mniejszych przebiegach ok 2tys. rocznie, mozna na M3 wydawać znacznie więcej miesięcznie niż nawet 2,5tys. Wystarczy załozyć sobie turbinkę :8)

///M3T: 545KM 671Nm


Moje zabawki ;)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=26716

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Faktycznie wysokie te koszty. Przy znacznie mniejszych przebiegach ok 2tys. rocznie, mozna na M3 wydawać znacznie więcej miesięcznie niż nawet 2,5tys. Wystarczy załozyć sobie turbinkę :8)

 

Ale ty sie nie liczysz :wink: Twoja M-ka nie wytrzymuje twojej jazdy :twisted:

Może to bledy wieku dzieciecego moze cos innego To jest niewazne :mrgreen:

Byle dalej jezdzila bezawaryjnie :cool2:

A fakt jest taki jak sie zastanawiasz czy cie stac na utrzymanie M-ki to znaczy ze NIE :twisted:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Faktycznie wysokie te koszty. Przy znacznie mniejszych przebiegach ok 2tys. rocznie, mozna na M3 wydawać znacznie więcej miesięcznie niż nawet 2,5tys. Wystarczy załozyć sobie turbinkę :8)

 

Ale ty sie nie liczysz :wink: Twoja M-ka nie wytrzymuje twojej jazdy :twisted:

Może to bledy wieku dzieciecego moze cos innego To jest niewazne :mrgreen:

Byle dalej jezdzila bezawaryjnie :cool2:

A fakt jest taki jak sie zastanawiasz czy cie stac na utrzymanie M-ki to znaczy ze NIE :twisted:

 

oj kolega lekko pojechał, a że po ziomku z poznania i do tego z pe-zetowa, przeto wtrącic się muszę; wydaje się, że w zagadniionej kwestii krismax udielał odpowiedzi w formie porady na pytanie, zadane w poscie w którym uczestniczył, czyż nie? nie o sobie zatem w tym momencie dawał i dlatego zbędna ciętośc, kolego. A co do tematu to w mojej opini e36 w m idzie i "przechuchac" jak krismax, podziw za furmanki ziom, ale mozna i jeszcze dac radę czyli pojechac po kosztach i na low budgecie, auto rzeczywiście nadaje się nawet na takie podejście. Ważne jest tylko, w moim odczuciu, przeznaczyc to auto w zupełności jako tzw. projekt a nie jako samochód codzienny i torowy zarazem, to chyba lepiej w jakiś tam japończykach 4wd wychodzi. pozdro

Opublikowano

oj kolega lekko pojechał, a że po ziomku z poznania i do tego z pe-zetowa, przeto wtrącic się muszę; wydaje się, że w zagadniionej kwestii krismax udielał odpowiedzi w formie porady na pytanie, zadane w poscie w którym uczestniczył, czyż nie? nie o sobie zatem w tym momencie dawał i dlatego zbędna ciętośc, kolego. A co do tematu to w mojej opini e36 w m idzie i "przechuchac" jak krismax, podziw za furmanki ziom, ale mozna i jeszcze dac radę czyli pojechac po kosztach i na low budgecie, auto rzeczywiście nadaje się nawet na takie podejście. Ważne jest tylko, w moim odczuciu, przeznaczyc to auto w zupełności jako tzw. projekt a nie jako samochód codzienny i torowy zarazem, to chyba lepiej w jakiś tam japończykach 4wd wychodzi. pozdro

 

Kolego okrutnie ciężko się ciebie czyta .... :?

Opublikowano

W żadnym wypadku niepojechałem po KRISMAXIE

Naprawde imponuje mi wklad kasy i samodzielnej pracy w jego M3 a to, że byly tam jakies "wypadki" przy pracy to normalne w takich projektach

Własne cala przyjemnosc z takich modow to zrobic samemu a gdy cos sie nie uda to isc dalej do przodu i za to go szacunek sie nalezy

Jednakze koszty uturbiania-pojscia wlasna droga nie moze byc w zaden sposob brana pod uwage przy kosztach eksploatacji

PS Ten temat jest pomylka M-Powera nie kupuje sie dla osczednosci a dla przyjemnosci w takie autka wklada sie serce i worek pieniedzy ktorych sie nie liczy bo i tak warto :mrgreen:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano

ja kupiłem ///M318is E36 i jak narazie jeżdżę nim po mieście od kupna zrobiłem nią już ponad 2000 przez 2 miesiące wygoda jest depnąć nawet jak się uprzeć jest gdzie ale w Łodzi nie ma takiej trasy żebym pojeździł więcej jak 200-220 bo a to zakręt a to coś :mad2: Koszta paliwa ... hmm ... nie wiedziałem że to je jak smok i nie chciał bym chyba poczuć silnika 3.0 :D

Dobra auta ale utrzymanie go to koszta i nie mówię tu o oryginalnych częściach do BMW jako samej marki ale do samej ///M Power

Kupując to trzeba się liczyć, ja osobiście stanąłem na rozdrożu i nie wiem czy odpicować ją dla siebie i mieć okazyjnie i kupić drugie auto na codzień czy sprzedać niestety nowe mieszkanie mnie zjada a nie mam dla mojej buni garażu co mnie strasznie boli że musi być pod chmurką.

Cóż na pewno zostanę przy BMW ...

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Dobrze, ze nie ///M-Power 316i... :norty:

Znowu magia znaczka ///M z Allegro... :duh:

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
widziałem coś takiego w e90, rzekomo oryginalne, wersja is "m" na rynek włoski, dużo m pakietu i detali i carbonowa nakładka na kapie zaworów, pod spodem zwykła czterocylindrówka i pewnie pare kucyków dodane.
  • 1 rok później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
też tak czuje że M3 to nie zabawka na codzień patrząc na wygode (nie na kase utrzymanie) trudnosci dnia codziennego jak parkowanie, przejazd kolejowy( u mnie w miescie e39 zawadzalo jak troszke szybciej), zima, itp. a utrzymanie 330i i M3 to bedzie pewnie jakies 1500-2500 miesiecznie to jednak za duzo jak na moje zarobki:(. Szkoda bo ladna sztuka Sedan więc troche wygodniej

 

jak w uzytkowaniu na codzien wygląda porównanie M3 e36 kontra M5 e39?

 

W zime jazda po miescie tymi bolidami jest możliwa i sensowna? czy na zime lepiej miec inne autko?

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
  • 10 miesięcy temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
też tak czuje że M3 to nie zabawka na codzień patrząc na wygode (nie na kase utrzymanie) trudnosci dnia codziennego jak parkowanie, przejazd kolejowy( u mnie w miescie e39 zawadzalo jak troszke szybciej), zima, itp. a utrzymanie 330i i M3 to bedzie pewnie jakies 1500-2500 miesiecznie to jednak za duzo jak na moje zarobki:(. Szkoda bo ladna sztuka Sedan więc troche wygodniej

 

jak w uzytkowaniu na codzien wygląda porównanie M3 e36 kontra M5 e39?

 

W zime jazda po miescie tymi bolidami jest możliwa i sensowna? czy na zime lepiej miec inne autko?

 

 

Odpowiem sobie sam. Jazda zimą po miescie czy to e36 M3 czy e39 M5 nie ma żadnego sensu. Sprawdziłem oba te wozy w takich warunkach.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.