Skocz do zawartości

e36 M3 auto na sezon letni koszty utrzymania??


Rekomendowane odpowiedzi

Może mam za dużo czasu, duzo pomysłów ale bardzo ostatnio mysle o czymść szybszym od moje 330i i żeby ialo szpere. Pomysly są e36 2,8 lub m3. PO dłuższym zastanowieniu bardziej jestm za M3 kompletne auto przystosowane do szybkiej jazdy jest się czym rozpędzić jest czym wyhamować ma co trzymać w zakręcie. Budżet na samochod do 35 tys. - i teraz pytanie bo znalazlem lekko uderzoną M3 przód (poduszki cale wieć podlużnice nie powinny ucierpieć). Wymiana 2x blotniki maska zderzak lampy zmocnienie chlonica i ogolnie plastiki i pierdoly czy na takie coś starczy 5-6 tys zloty bo nie wiem czy zwykla maska i blotniki pasuja do m3 coś mi sie zdaje ze tak. Pytam jeszcze o koszty utrzymania M3 jako drugi samochod przebieg roczny planowany na 6000 tys KM, druga opcja M3 na codzien przebieg 20 tys rocznie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

maska i błotniki pasują tylko różnica jest między coupe a sedanem,zderzak jest dość drogi dla M pakietu a co do kosztów utrzymania to spalanie u mnie e 36 M3 3.0 kształtuje się od 10l bardzo spokojna jazda do 20l. średnio 17l. zaraz po zakupie wsadziłem prawie 3000zł w serwis wymieniłem paski,rolki,olej,filtry,visco,pompa wody,elementy zawieszenia,opony na tyle wystarczają na jeden sezon 5-6tyś.km. bridgestone potenza 2szt. ok.1000zł W tym sezonie będę zmieniał klocki i tarcze przód koszt to pewnie ponad 1000zł. Do jazdy na codzień raczej drugi samochód.

Pozdrawiam.

Edytowane przez sebastianMpower
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też tak czuje że M3 to nie zabawka na codzień patrząc na wygode (nie na kase utrzymanie) trudnosci dnia codziennego jak parkowanie, przejazd kolejowy( u mnie w miescie e39 zawadzalo jak troszke szybciej), zima, itp. a utrzymanie 330i i M3 to bedzie pewnie jakies 1500-2500 miesiecznie to jednak za duzo jak na moje zarobki:(. Szkoda bo ladna sztuka Sedan więc troche wygodniej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
też tak czuje że M3 to nie zabawka na codzień patrząc na wygode (nie na kase utrzymanie) trudnosci dnia codziennego jak parkowanie, przejazd kolejowy( u mnie w miescie e39 zawadzalo jak troszke szybciej), zima, itp. a utrzymanie 330i i M3 to bedzie pewnie jakies 1500-2500 miesiecznie to jednak za duzo jak na moje zarobki:(. Szkoda bo ladna sztuka Sedan więc troche wygodniej

 

 

Faktycznie wysokie te koszty. Przy znacznie mniejszych przebiegach ok 2tys. rocznie, mozna na M3 wydawać znacznie więcej miesięcznie niż nawet 2,5tys. Wystarczy załozyć sobie turbinkę :8)

///M3T: 545KM 671Nm


Moje zabawki ;)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=26716

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Faktycznie wysokie te koszty. Przy znacznie mniejszych przebiegach ok 2tys. rocznie, mozna na M3 wydawać znacznie więcej miesięcznie niż nawet 2,5tys. Wystarczy załozyć sobie turbinkę :8)

 

Ale ty sie nie liczysz :wink: Twoja M-ka nie wytrzymuje twojej jazdy :twisted:

Może to bledy wieku dzieciecego moze cos innego To jest niewazne :mrgreen:

Byle dalej jezdzila bezawaryjnie :cool2:

A fakt jest taki jak sie zastanawiasz czy cie stac na utrzymanie M-ki to znaczy ze NIE :twisted:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie wysokie te koszty. Przy znacznie mniejszych przebiegach ok 2tys. rocznie, mozna na M3 wydawać znacznie więcej miesięcznie niż nawet 2,5tys. Wystarczy załozyć sobie turbinkę :8)

 

Ale ty sie nie liczysz :wink: Twoja M-ka nie wytrzymuje twojej jazdy :twisted:

Może to bledy wieku dzieciecego moze cos innego To jest niewazne :mrgreen:

Byle dalej jezdzila bezawaryjnie :cool2:

A fakt jest taki jak sie zastanawiasz czy cie stac na utrzymanie M-ki to znaczy ze NIE :twisted:

 

oj kolega lekko pojechał, a że po ziomku z poznania i do tego z pe-zetowa, przeto wtrącic się muszę; wydaje się, że w zagadniionej kwestii krismax udielał odpowiedzi w formie porady na pytanie, zadane w poscie w którym uczestniczył, czyż nie? nie o sobie zatem w tym momencie dawał i dlatego zbędna ciętośc, kolego. A co do tematu to w mojej opini e36 w m idzie i "przechuchac" jak krismax, podziw za furmanki ziom, ale mozna i jeszcze dac radę czyli pojechac po kosztach i na low budgecie, auto rzeczywiście nadaje się nawet na takie podejście. Ważne jest tylko, w moim odczuciu, przeznaczyc to auto w zupełności jako tzw. projekt a nie jako samochód codzienny i torowy zarazem, to chyba lepiej w jakiś tam japończykach 4wd wychodzi. pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj kolega lekko pojechał, a że po ziomku z poznania i do tego z pe-zetowa, przeto wtrącic się muszę; wydaje się, że w zagadniionej kwestii krismax udielał odpowiedzi w formie porady na pytanie, zadane w poscie w którym uczestniczył, czyż nie? nie o sobie zatem w tym momencie dawał i dlatego zbędna ciętośc, kolego. A co do tematu to w mojej opini e36 w m idzie i "przechuchac" jak krismax, podziw za furmanki ziom, ale mozna i jeszcze dac radę czyli pojechac po kosztach i na low budgecie, auto rzeczywiście nadaje się nawet na takie podejście. Ważne jest tylko, w moim odczuciu, przeznaczyc to auto w zupełności jako tzw. projekt a nie jako samochód codzienny i torowy zarazem, to chyba lepiej w jakiś tam japończykach 4wd wychodzi. pozdro

 

Kolego okrutnie ciężko się ciebie czyta .... :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W żadnym wypadku niepojechałem po KRISMAXIE

Naprawde imponuje mi wklad kasy i samodzielnej pracy w jego M3 a to, że byly tam jakies "wypadki" przy pracy to normalne w takich projektach

Własne cala przyjemnosc z takich modow to zrobic samemu a gdy cos sie nie uda to isc dalej do przodu i za to go szacunek sie nalezy

Jednakze koszty uturbiania-pojscia wlasna droga nie moze byc w zaden sposob brana pod uwage przy kosztach eksploatacji

PS Ten temat jest pomylka M-Powera nie kupuje sie dla osczednosci a dla przyjemnosci w takie autka wklada sie serce i worek pieniedzy ktorych sie nie liczy bo i tak warto :mrgreen:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przestań się tłumaczyć :evil: Czy ja wyglądam na obrażonego :?:

 

Co do wydatków, to właśnie wysrała mi się uszczelka pod głowicą i "wydatków" nie ma końca...

///M3T: 545KM 671Nm


Moje zabawki ;)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=26716

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

ja kupiłem ///M318is E36 i jak narazie jeżdżę nim po mieście od kupna zrobiłem nią już ponad 2000 przez 2 miesiące wygoda jest depnąć nawet jak się uprzeć jest gdzie ale w Łodzi nie ma takiej trasy żebym pojeździł więcej jak 200-220 bo a to zakręt a to coś :mad2: Koszta paliwa ... hmm ... nie wiedziałem że to je jak smok i nie chciał bym chyba poczuć silnika 3.0 :D

Dobra auta ale utrzymanie go to koszta i nie mówię tu o oryginalnych częściach do BMW jako samej marki ale do samej ///M Power

Kupując to trzeba się liczyć, ja osobiście stanąłem na rozdrożu i nie wiem czy odpicować ją dla siebie i mieć okazyjnie i kupić drugie auto na codzień czy sprzedać niestety nowe mieszkanie mnie zjada a nie mam dla mojej buni garażu co mnie strasznie boli że musi być pod chmurką.

Cóż na pewno zostanę przy BMW ...

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
też tak czuje że M3 to nie zabawka na codzień patrząc na wygode (nie na kase utrzymanie) trudnosci dnia codziennego jak parkowanie, przejazd kolejowy( u mnie w miescie e39 zawadzalo jak troszke szybciej), zima, itp. a utrzymanie 330i i M3 to bedzie pewnie jakies 1500-2500 miesiecznie to jednak za duzo jak na moje zarobki:(. Szkoda bo ladna sztuka Sedan więc troche wygodniej

 

jak w uzytkowaniu na codzien wygląda porównanie M3 e36 kontra M5 e39?

 

W zime jazda po miescie tymi bolidami jest możliwa i sensowna? czy na zime lepiej miec inne autko?

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...
też tak czuje że M3 to nie zabawka na codzień patrząc na wygode (nie na kase utrzymanie) trudnosci dnia codziennego jak parkowanie, przejazd kolejowy( u mnie w miescie e39 zawadzalo jak troszke szybciej), zima, itp. a utrzymanie 330i i M3 to bedzie pewnie jakies 1500-2500 miesiecznie to jednak za duzo jak na moje zarobki:(. Szkoda bo ladna sztuka Sedan więc troche wygodniej

 

jak w uzytkowaniu na codzien wygląda porównanie M3 e36 kontra M5 e39?

 

W zime jazda po miescie tymi bolidami jest możliwa i sensowna? czy na zime lepiej miec inne autko?

 

 

Odpowiem sobie sam. Jazda zimą po miescie czy to e36 M3 czy e39 M5 nie ma żadnego sensu. Sprawdziłem oba te wozy w takich warunkach.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.