Skocz do zawartości

BMW E36 320i nie zapala na mrozie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Cześć, Bmw posiadam od jakis 5 lat i zawsze w zimie ma z nim problem(tylko w zimie), tzn posiadam bmw e36 320i z 94r. silnik m50 i zachowuje się dziwnie. Gdy jest ciepło wszystko jest ok, ale jak tylko przychodzi zima gdzieś -10 stopni i niżej i autko postoi np. noc na mrozie to nie zapala. Po wepchnięciu go do garażu jak się troche ogrzeje to pali, ale do czasu gdy silnik nie osiągnie właściwej temperatury nie można przekroczyć 2tys Obr/min. Szarpie tak jakby po prostu odcinał. Wymieniłem już czujnik temperatury i oba czujniki położenia, sprawdzałem też pompę paliwa ale okazało się że jest dobra. Auto nie ma instalacji gazowej. Myśle jeszcze o silniku krokowym którego jeszcze nigdy nie ruszałem. Liczę na Waszą pomoc. Jeśli napisałem coś nie tak to przepraszam. Pozdrawiam Marcin
  • Odpowiedzi 67
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
A filtr paliwa?

UWAGA!Brak dachu!

"Nie ma na świecie przyjaźni, która trwa wiecznie. Jedynym wyjątkiem jest ta, którą obdarza nas pies." /Konrad Lorenz/

Opublikowano
zgodzę się z filtrem, ale może pomyśl o nowych świecach lub przepływomierz :?: a krokowiec odpada
Opublikowano
Filtr paliwa jest zmieniony, świece nowe ngk platynowe,a przepływomierz także próbowałem zamienić ale bez skutku :(
Opublikowano

spróbuj go odpalić z wciśniętym trochę pedałem gazu

wtedy między innymi pominiesz krokowca

warto też zainteresować sie czujnikiem powietrza dolotowego

Opublikowano
Czujnik temperatury powietrza dolotowego w kolektorze kiedyś wymieniłem, i z naciśniętym gazem też próbowałem. Byłem także na komputerze ale nic nie pokazało. Nie wiem co jej jest, jak jest tak do -5 to pali a jak niżej i troche postoi to już nie. Mam tak z nią od poczatku czyli od jakiś 5 lat i nikt nie potrafi pomóc, w lecie chodzi super.
Opublikowano
Tak, pomiar był wykonywany ale akurat nie przez mnie. Wynik wyszedł dobry tzn daje takie ciśnienie jak ma być. Ale na mrozie nie słychac jej, tak jak w lecie więc są to trochę dwie sprzeczne rzeczy:(?
Opublikowano
Jak na razie to szkoda mi wydać następnych 200 zł, myślałem że moze problem tkwi w jakims czujniku( bo gdy tylko jest "ciepło" jest ok a gdzy mróz to nie da sie przekroczyc 2000 tys)
Opublikowano
ja bym postawil na czujnik temp silnika moze klamac podaje ze temp silnika jest wieksza niz powinna byc na zimnym i juz moze byc problem z uruchomieniem pojazdu.. ssanie automatyczne a raczej jego forma ... jezeli troszke zlapie temp. to bedzie odpalal normalnie
Opublikowano
2 skoro na cieplym chodzi ok to po cholere robic pomiar cisnienia paliwa hehe tu nie ma znaczenia to pompka podaje stale cnisnienie .... zmieniac sie moze on w aucie jezeli jest wuposarzone w regulator csnienia ... np silnik diesel common rail.... blalal wiec mozesz tez sprobowac odpiac czujnik od tem silnika prw. to ten sam co pokazuje temp. na liczniku..probowac uruchomic ... jezeli nic sie nie zmieni 100 procent ze to wlasnie ten czujnik... krokowiec. a w zyciu .... kolejny abstrakcja niektorych uzytkownikow.. krokowiec jest od wolnych obrotow wiec czy zimno czy cieplo nie ma znaczenia fak przy uruchomieniu pojazdu uchyla przepusnice... ale na odpalanie nie mialby wplywu... przeplywka odpowiada za moc silnika mierzy ilosc powietrza dost. do dolotu i reguluje mieszanke wiec do uruchomienia pojazdu jej tez nie trzeba ..
Opublikowano
Chyba była to kontrola błędów i nic nie pokazało. a gdzie znajduje się ten czujnik o którym piszesz? bo jeden z dwóch,tych w kolektorze dolotowym ten co daje sygnał do kompa wymieniłem dla pewności i nic
Opublikowano
To była chyba tylko kontrola błędów, byłbym wdzięczny za pomoc. Jeden czujnik, ten co daje sygnał do kompa w kolektorze dolotowym wymieniłem na wszelki wypadek i nic
Opublikowano
Witam,kolego u mnie było dokładnie to samo,ale ja nie wymieniałem czujników itd.Wlałem do paliwa środek do czyszczenia wtryskiwaczy ( STP - koszt to tylko 20 zł ) Autko zaraz na następny dzień lepiej paliło ( wcześniej skakał na obrotach,gasł ) Wszystko było super,ale gdy przyszedł nieco większy mróz znowu nie odpalił ( od czasu do czasu ''burknoł'' ) ,sprawę załatwiło lepsze paliwo ( tankuje na shelu V - power ) Polecam Ci ten sposób,mam ten sam model samochodu.Jak zastosujesz to napisz jak poszło,czuje ze wszystko będzie dobrze
Opublikowano
Ok, dzięki wielkie, ale byłem bardzo ciekawy bo ten problem mam już od dawna i nikt nie umiał mi pomóc, czekam jutro na jakieś szczegółowe informacje dotyczące czujnika no i spróbuje z tym paliwem :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.