Przepraszam że zakładam nowy temat, ale w innych nie mogę znaleźć interesujących rzeczy. Mam prośbę, jestem właśnie w trakcie swapa(E36 2.0 na 2.8) i nie wiem jaki dyfer włożyć, mam propozycję żeby zostawić stary z 320(mała głowa bez szpery, przełożenie 3.45) ale podobno nie wytrzyma, lub też mała głowę ze szperą, ale wydaje mi się, że najrozsądniejszym wyborem będzie duża głowa ze szperą, tylko zależy mi na dynamice i przyspieszeniu a nie prędkości. Jakie były największe przełożenia w dużej głowie ze szperą(znajdę więcęj niż 3.15??)??, i czy do 328 pasuje dyfer od M3?? bo wiem, że m3 ma mocowanie wału na 6 śrub a zwykłe na 4, da się to jakoś ewentualie zmienić. Doradzcie coś. Z góry Dziękuję :) Pozdrawiam Marcin