Skocz do zawartości

BMW E36 320i nie zapala na mrozie


jn007

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, Bmw posiadam od jakis 5 lat i zawsze w zimie ma z nim problem(tylko w zimie), tzn posiadam bmw e36 320i z 94r. silnik m50 i zachowuje się dziwnie. Gdy jest ciepło wszystko jest ok, ale jak tylko przychodzi zima gdzieś -10 stopni i niżej i autko postoi np. noc na mrozie to nie zapala. Po wepchnięciu go do garażu jak się troche ogrzeje to pali, ale do czasu gdy silnik nie osiągnie właściwej temperatury nie można przekroczyć 2tys Obr/min. Szarpie tak jakby po prostu odcinał. Wymieniłem już czujnik temperatury i oba czujniki położenia, sprawdzałem też pompę paliwa ale okazało się że jest dobra. Auto nie ma instalacji gazowej. Myśle jeszcze o silniku krokowym którego jeszcze nigdy nie ruszałem. Liczę na Waszą pomoc. Jeśli napisałem coś nie tak to przepraszam. Pozdrawiam Marcin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 67
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Czujnik temperatury powietrza dolotowego w kolektorze kiedyś wymieniłem, i z naciśniętym gazem też próbowałem. Byłem także na komputerze ale nic nie pokazało. Nie wiem co jej jest, jak jest tak do -5 to pali a jak niżej i troche postoi to już nie. Mam tak z nią od poczatku czyli od jakiś 5 lat i nikt nie potrafi pomóc, w lecie chodzi super.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym postawil na czujnik temp silnika moze klamac podaje ze temp silnika jest wieksza niz powinna byc na zimnym i juz moze byc problem z uruchomieniem pojazdu.. ssanie automatyczne a raczej jego forma ... jezeli troszke zlapie temp. to bedzie odpalal normalnie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 skoro na cieplym chodzi ok to po cholere robic pomiar cisnienia paliwa hehe tu nie ma znaczenia to pompka podaje stale cnisnienie .... zmieniac sie moze on w aucie jezeli jest wuposarzone w regulator csnienia ... np silnik diesel common rail.... blalal wiec mozesz tez sprobowac odpiac czujnik od tem silnika prw. to ten sam co pokazuje temp. na liczniku..probowac uruchomic ... jezeli nic sie nie zmieni 100 procent ze to wlasnie ten czujnik... krokowiec. a w zyciu .... kolejny abstrakcja niektorych uzytkownikow.. krokowiec jest od wolnych obrotow wiec czy zimno czy cieplo nie ma znaczenia fak przy uruchomieniu pojazdu uchyla przepusnice... ale na odpalanie nie mialby wplywu... przeplywka odpowiada za moc silnika mierzy ilosc powietrza dost. do dolotu i reguluje mieszanke wiec do uruchomienia pojazdu jej tez nie trzeba ..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,kolego u mnie było dokładnie to samo,ale ja nie wymieniałem czujników itd.Wlałem do paliwa środek do czyszczenia wtryskiwaczy ( STP - koszt to tylko 20 zł ) Autko zaraz na następny dzień lepiej paliło ( wcześniej skakał na obrotach,gasł ) Wszystko było super,ale gdy przyszedł nieco większy mróz znowu nie odpalił ( od czasu do czasu ''burknoł'' ) ,sprawę załatwiło lepsze paliwo ( tankuje na shelu V - power ) Polecam Ci ten sposób,mam ten sam model samochodu.Jak zastosujesz to napisz jak poszło,czuje ze wszystko będzie dobrze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.