Skocz do zawartości

czy warto?? e92 335xi


merlin09

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Chcialbym kupic model e92 335xi z roku 2008, przebieg 8 tkm, sprowadzony z US. Rocznie planuje przebiegi +- 25 000 km. Widzialem kilka postow o wadliwosci tego motoru i stad moje pytanie: czy ten silnik naprawde jest taki zly??? Te wady zdarzaja sie sporadycznie czy naprawde jest tak zle?? Jak to sie ma do takiego rocznego przebiegu?? Majac do dyspozycji 140tys warto pakowac sie ten samochod czy szukac czegos innego?? Najbardziej zalezy mi na automatycznej skrzyni-ze wzgledu na mala niesprawnosc, oraz na 4x4-mieszkam w gorach. BARDZO PROSZE O POMOC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego

nie ma samochodów, które się nie psują - są tylko handlowcy, którzy w to wierzą...

mało jest uzytkowników bawarek z tymi silnikami tu na forum więc nie ma jako takiego utartego zdania na temat tych jednostek, jednemu się może psuć non stop a drugiemu nie.

530D podobno też jest generalnie mało awaryjny a jest najczęściej wybieranym silnikiem i w dziale serii5 jest prawie 30 stron postów dot. chociażby usterek kolektora :) Każdy ma inne zdanie na temat, co dla niego jest poważną usterką a co nie... I tak samo podchodź do kwestii 335i.

Z doświadczenia ci napiszę, że nie będziesz miał żadnych problemów z serwisowaniem auta w specyfikacji US w Polsce.

140tys. za 335xi to moim zdaniem dobra cena.

pozdrawiam

Krzysiek


Sprzedam do E90 pre lift:

1. Pasek wielorowkowy do benzyniaków N52

2. Lampy komplet ori tył, używane w bdb stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. że nie bedzie miał żadnych problemów z serwisowaniem, masz na myśli, ze dadzą rade zrobić czy że jeszcze gwarancja wchodzi w gre?

2. Co do opisywania usterk na forum to wiele osób myśli, ze akurat 3.0d jest problematycznym silnikiem bo tyle si eo nim pisze na forum. A tak jak kolega wyżej wspomniał jest po prostu wielu użytkowników tego silnika stąd wiele zapytań. Poza tym przecież nikt nie opisuje sytuacji, ze jechał dziś autem i jak to mu nic nie zaczeło drgać,syczeć czy rzęzić

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem na myśli to, nie będzie miał problemów z serwisowaniem auta. Nie ma problemów z podłączniem pod kompa, kasowaniem błędów, zmianą softów itd. A co do gwarancji to już jest dobra wola ASO, przeważnie marudzą ale i tak naprawią :)

pozdrawiam

Krzysiek


Sprzedam do E90 pre lift:

1. Pasek wielorowkowy do benzyniaków N52

2. Lampy komplet ori tył, używane w bdb stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy tak małym przebiegu raczej nie powinieneś się na razie martwić o awaryjność silnika. W rodzinie jeździ 335i w wersji EU z 2008 roku, w tej chwili przebieg 35.000 i absolutnie nic się nie dzieje i moim zdaniem przy prawidłowym serwisowaniu przez kolejne 150.000km nie powinno się wiele dziać:)

Dbaj o auto, a ono będzie dbało o Ciebie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witaj, niestety "plotki" o wadliwych pompach paliwowych w 335i są jak najbardziej uzasadnione. Padają one bardzo często, a w 90% przypadków niezbędna staje się też wymiana wtryskiwaczy (oprócz pompy oczywiście). Ciekawe jest tylko, że w wersjach europejskich 335i jest mniej awaryjne niż US. Podobno paliwo w US jest tak mizerne, że osprzęt nie daje rady- ale to tylko przypuszczenia.

 

Co do gwarancji to jest ona uznawana przez ASO tylko i wyłacznie jeżeli jest w książce gwarancyjnej pieczątka przeglądu przedsprzedażnego. Dodatkowo mimo posiadania takiej pieczątki gwarancja na "elektrykę" jest w ograniczonym zakresie, np programowanie auta jest na odpowiedzialność właściciela. Wynika to z faktu, że europejskie urządzenia nie mają softu do aut z US. Często się zdarza, że podczas programowania "pada" radio albo światła- pomaga wtedy wymiana padniętych elementów bądź wizyta w nie-ASO i odblokowanie (ale wtedy kolejna wizyta w ASO skończy się i tak odebraniem gwarancji na elektrykę za "nieautoryzowane" grzebanie w aucie).

 

Na pewno 335Xi jest fajnym samochodem, zwłaszcza ten "X"... ja zmieniłem Imprezę na BMW bez "X" i jestem w szoku jak to wogóle jeździ w taką pogodę.

 

Jak jesteś pewny konkretnego egzemplarza, jego historii i bezwypadkowości, oraz nie liczysz się z kosztami paliwa to bierz!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik to marzenie. HPFP (high pressure fuel pump) jest problemem. W moim przypadku HPFP byla wymieniana raz od 2007r. Dzis mam przejechane 64,000km.

Dodatkowo niektorzy skarza sie na zbyt wysoka temperature silnika w modelach bez dodatkowego chlodzenia oleju w nie-sportowej wersji.

Prawie wszyscy skarza sie na twarde opony tzw. "run flat".

 

Pomimo tego wszystkiego kazdy 335i (ja mam bez x, coupe) to super samochod i nie zamienilbym go na nic innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ja dorzuce moje 3 grosze, mimo, że wątek ma już miesiąc.

Zgadza się - padają pompy i wtryski. Ale pompa (nowa, na dwuletniej gwarancji) kosztowała z montażem 2k5pln brutto! Wg mnie to darmo jak za pompę do tej klasy samochodu.

Wtryski są znacznie droższe (1200 sztuka), ale można poszukać używanych - wg mnie warto. To, co mi jeszcze padło to cewki zapłonowe (ok. 300 pln nowe oryginały).

I koniec.

Jeśli chodzi o prowadzenie (mam x-drive) to wrażenia są NIESAMOWITE !! Ja nie zamieniłbym 4x4 na żaden inny pojazd z napędem na jedną (wszystko jedno którą) oś.

A jeśli chodzi o cenę to IMHO 140 kpln to jest jednak sporo (ja płaciłem mniej za moją w zeszłym roku), ale to zależy od wyposażenia (szczególnie nawigutka).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
kazde BMW warto :cool2: :cool2:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam,

 

Jest to moj pierwszy post na Forum! Nie mam jeszcze BMW ale zastanawiam sie powaznie nad zakupem nowego 335i z silnikiem N55 (Twin Power Turbo). Czy jest ktos na Forum, kto ma ten silnik i chcialby cos o nim napisac?

 

Chodzi mi o wysoka awaryjnosc pompy paliwa (afera w USA wraz z podaniem BMW da sadu ... - mnostwo informacji na forach amerykanskich). W Europie problem jakby mniejszy, choc nie bardzo znam fora BMW np w Niemczech.

 

Bardzo sie waham wydac tyle pieniedzy jesli N55 ma ten sam feler co N54.

 

dziekuje i pozdrawiam

Carreras.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
to kup nowa pompe paliwa w ASO i tyle....

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jasna sprawa - tylko, ze one podobno potrafia padac co kilka / kilkanascie tys km w N54 ....

 

Czy jest na Forum ktos z silnikiem N55, zeby mogl sie miarodajnie wypowiedziec ?

 

dziekuje / pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega uzytkowal wersje USA e92 2007 335i okolo 2 lat zrobil nie duzo okolo 20 000km i kompletnie zadnej awarii, a wrazenia z jazdy (sprawdzone osobiscie) samochod bardzo ladnie chodzi, jest tylko problem z trakcja na mokrej nawierzchni dlatego z mocnym silnikiem tylko X, zwlaszcza zima.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jasna sprawa - tylko, ze one podobno potrafia padac co kilka / kilkanascie tys km w N54 ....

 

Czy jest na Forum ktos z silnikiem N55, zeby mogl sie miarodajnie wypowiedziec ?

 

dziekuje / pozdrawiam

 

Witaj.

Ja planuję zakup F10 535i lub xi , też N55.

Także słyszałem trochę negatywów na temat N54. Być może dlatego zrobili N55, z jedną turbiną. Wydaje mi się, że ten motor jest stosunkowo nowy, ciężko będzie się miarodajnie na ten temat obecnie wypowiedzieć. To musi zweryfikować czas.

Forumowicz o nicku: mww , ma obecnie ten motor w swojej 535i, ale wyraża się o niej bardzo pochlebnie.

Prześledź także obszerną dokumentacje na forum:

http://www.autogaleria.pl/forum/showthread.php?p=362284&posted=1#post362284

Użytkownik: piono sporo km zrobił 335i z N54, i padło mu wszystko o czym tu piszemy.

Amerykańce mają tu porównanie N54vN55:

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=324282

 

Pozostaje poczekać jak będzie sprawować się N55 na przestrzeni dłuższego czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Użytkownik: piono sporo km zrobił 335i z N54, i padło mu wszystko o czym tu piszemy.

 

Przeczytałem cały jego wątek, historię z samochodem i trzeba uczciwie stwierdzić, że za kondycję turbosprężarek sam jest odpowiedzialny, bo nie studził po ostrej jeździe autostradowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.