Skocz do zawartości

witke

Zarejestrowani
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 335i 2007
  • Lokalizacja
    Chorzów

Osiągnięcia witke

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Jeżdzę 335i z 2007 sprowadzoną z USA w automacie i automat posiada spory zapas momentu, więc bez problemu możesz modyfikować na 400+. Szybkość tej skrzyni jest bardzo dobra, w praktyce prawie jak manual, a komfort o wiele większy. Jeśli chodzi o pompę paliwa, ten problem dotyczy statystycznie 5-10% aut z USA, więz zalezy jak trafisz. Większość oferowanych w Polsce jest po dzwonach i warto sprawdzić co było wymienione.
  2. Hmm, to może zapytam, czy jest na forum jakiś użytkownik 335i, który zmienia olej wg. zaleceń producenta, nie kończy opon po 5-10 tys. km i rusza spod świateł bez pedału w podłodze? Zaczynam się martwić, że jestem jakiś dziwny... :wink:
  3. O ile dobrze pamiętam producent zaleca wymianę co 100 tys. mil, ale są dwie szkoły i każdy będzie miał swoje racje. Odnośnie kosztów eksploatacji , to oczywiście zależy od rocznych przebiegów i stylu jazdy. Nie mniej pisanie że 6000 to roczny koszt eksploatacji tego auta jest mocno naciągane, to nie jest M3. Jeżdzę prawie 2 lata i oprócz wymiany oleju i termostatu (koszt 1300 zł w ASO) nie musiałem nic więcej robić. Filtr paliwa może jest drogi, ale nie wymieniasz go co 20 tys km, w twoim przypadku zapewne musieli go wymienić wraz z pompą paliwa. Odnośnie runflatów, one są po prostu drogie niezależnie na jakie auto je zakładasz :) Poza tym zawsze można założyć zwykłe opony. Mozna też wymieniać auto na nowe co 30 000 km. albo gdy popielniczka jest pełna, i wtedy roczny koszt eksploatacji 335i wyniesie 100 tys zł.:)
  4. Po prostu sqbido lubi "inwestowć" w swoje auto i oczywiście koszty są mocno przesadzone. Wymiana oleju odbywa się co 25 000 km, oleju w skrzyni nie wymienia się w ogóle (ewentualnie po jakimś kosmicznym przebiegu) jesli działa poprawnie. Ekspolatacja tego auto niczym się nie różni od innych wersji benzynowych, za wyjątkiem oczywiście nieco większego spalania, ale coś za coś. Benzynę tankuję zawykłą 95 i lałem już z Auchana, Carrefoura, Tesco, Shella, Neste, ST1. Żadna kontrolka "reduced power" się nie zapaliła i rożnicy w mocy żadnej nie było. Do sqbido: ten "reduced power" to mogła być kończąca się HPFP.
  5. Trudno powiedzieć, czy jest w ogóle możliwa zmiana map zapłonu poprzez takie urządzenie bez flashowania ECU. Z założenia ma być to układ w miarę prosty w montażu i nie wymagający żadnych przeróbek. Po godzinie zabawy jest 80 koni więcej, i o to w tym chodzi. Poza tym jest sprawdzony przez co najmniej kilkuset użytkowników.
  6. Którą wersję jb3 posiadasz? Jeśli PNP to chętnie odkupię. Możliwe, że masz zamontowaną jedną z pierwszych wersji i stąd problemy. Chłopcy z BMS cały czas rozwijają swój wynalazek i obecnie jest gotowa wersja JB4, gdzie można min. z kompa definiować własne mapy.
  7. Używam prawie 2 lata 335i sparowadzoną z USA i na razie z silnikiem nie ma żadnych problemów. Tak jak pisał kolega powyżej, problemy z pompą paliwa występują przypuszczalnie z powodu innego składu paliwa w UE i USA. Mam też pytanie do innych użytkowników 335i, czy ktoś z was może instalował JB3?
  8. Chyba jest to ten sam problem, w skrajnych położeniach też wyczuwalne są drgania na kierownicy. Co ciekawe, serwis BMW stwierdził, że mogą wymienić pompę, maglownicę i kilka innych elementów, ale nie gwarantują że problem ustąpi więc zalecili "jeździć aż coś się zepsuje"(!). W którym serwisie wymieniałeś te wężyki? Może podsunę pomysł swojemu ASO.
  9. Poziom płynu jest ok. Czy można coś z tym zrobić? Obawiam się, czy np. zatarcie pompy nie spowoduje innych uszkodzeń.
  10. Mam problem z dziwnym "terkotaniem" w skrajnych położeniach kierownicy podczas manewrów na parkingu, poza tym sam układ wspomagania pracuje chyba za głośno. Podczas wizyty w ASO także zwrócili na to uwagę, jednak usłyszałem że za bardzo nie wiedzą gdzie leży przyczyna i należy czekać aż "coś się zepsuje do końca" (przypuszczam że chodzi o pompe). Mam pytanie, czy ktoś może spotkał się z podobnym przypadkiem? Pozdrawiam
  11. Ciekawe, jak taka akcja wygląda w przypadku 335i sprowadzonych z USA do Polski.
  12. Cieszę się, że jestes zadowolony, ale komentarza na allegro nie dostałem :D :D :D Faktycznie, chyba Twoje, poznaje po przyciemnionej foli. Świat jednak jest mały :) Komentarz oczywiście wystawiłem odpowiedni.
  13. Fajne lampki :) Mnie udało się kupić oryginały na Allegro za 180 zł w stanie idealnym - zauważyłem że chyba sporo osób zamienia tylnie lampy na LED-owe i jest spory wybór.
  14. Działało od razu, po prostu szukałem przeciwmgielnych nie tam, gdzie były :mad2: . Przeróbka faktycznie 5 min roboty + 100zł za wyłącznik. Kupiłem też tylne lampy, ale czy wyjściem nie byłoby wstawienie do czerwonych kloszy żółtych żarówek? W sumie żółty z czerwonym daje pomarańczowy :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.