Skocz do zawartości

plooscva

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E92

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia plooscva

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. No i zamontowałem lusterko wg opisu, który podał kolega Trzastek powyżej. Generalnie cała operacja sprowadza się do dołożenia 4 przewodów, które są dostarczane jako zestaw, wraz z kostkami w cenie ok. 90 komplet. Mam lusterko ze wszystkim (homelink, compass, auto dimming). Moge udostępnić materiały drukowane i moje bezcenne doświadczenie :) Wszystko działa, z wyjątkiem tego, że nawet gdy właczę wsteczny, lusterko reaguje na światło i robi się ciemne. Nie przeszkadza mi to, tylko sie zastanawiam, czy zobiłem jakiś błąd przy montażu (ale to chyba niemożliwe, bo raczej nic by nie działalo), czy jednak tak to ma działać? Auto to E92 z US, więc może u nich to jest inaczej.
  2. Ja dorzuce moje 3 grosze, mimo, że wątek ma już miesiąc. Zgadza się - padają pompy i wtryski. Ale pompa (nowa, na dwuletniej gwarancji) kosztowała z montażem 2k5pln brutto! Wg mnie to darmo jak za pompę do tej klasy samochodu. Wtryski są znacznie droższe (1200 sztuka), ale można poszukać używanych - wg mnie warto. To, co mi jeszcze padło to cewki zapłonowe (ok. 300 pln nowe oryginały). I koniec. Jeśli chodzi o prowadzenie (mam x-drive) to wrażenia są NIESAMOWITE !! Ja nie zamieniłbym 4x4 na żaden inny pojazd z napędem na jedną (wszystko jedno którą) oś. A jeśli chodzi o cenę to IMHO 140 kpln to jest jednak sporo (ja płaciłem mniej za moją w zeszłym roku), ale to zależy od wyposażenia (szczególnie nawigutka).
  3. Tak jak napisał przedmówca. Hak jest elektryczny tylko jeśli chodzi o zwolnienie blokady. Resztę robisz z palca. To znaczy z nogi :) Ja nigdy haka nie dotykam, tylko po prostu odpowiednio kopię nogą i wskakuje gdzie trzeba. Tak samo ze zwolnieniem. Można go 'wkopać' na miejsce. Złożonego haka nie widać w ogóle. Do montażu potrzebne są: hak, wiązka, moduł wyłączający PDC i element wykładziny bagażnika z przyciskiem. Ja dałem dość drogo, bo nie wiedziałem o module. Kupiłem nieużywany hak razem z wiązką, ale jak się okazało do innego modelu, niż mój (pojednyczy wydech). Wyszło mnie razem chyba 3kpln z montażem. Na pw mogę podać namiary gdzie montowałem.
  4. Ale rozumiem, że tak czy inaczej muszę ją zmienić? Przy okazji czy takie lusterko ma szansę pasować do mojego samochodu? http://allegro.pl/item831321477_lusterko_bmw_e60_5_e61_fotochrom.html Pozdrawiam
  5. plooscva

    e90 335

    Widzę w profilu,że motor masz podobny. Zaproponuj z łaski swojej jakieś propozycje dłubnięcia. Myślałem na początku o virusie z pewnej warszawskiej firmy (oferują +65 KM i chyba +100 do momentu, oraz usunięcie niepotrzebnego ogranicznika prędkości). Krzyczą za to 2k5 pln. Nie chcę grzebać za wiele. Ot, dobry program.
  6. Podłączę się do tematu.Mnie przyszlo do głowy żeby fotochromowe lustro dołożyć do e92. Mam już lusterko, jednak nie ma ono czerownej diody, na dole (nie mówiąc o kompasie). Czy da się bazować na opisie jak powyżej (w sensie dokupienia wiązki?). Czy diodę można po prostu przełożyć wraz z obudową do lusterka, które jej nie ma? Proszę o jakieś wsparcie :) Dzięki z góry!
  7. plooscva

    e90 335

    Matko Buzka !! W co ja się wpuściłem!? ps. Tanio oddam e92 335xi w idealnym stanie. No miód malina po prostu :twisted:
  8. hej, Więc może nie będę do końca obiektywny, ale po mojemu 335i jest awaryjny. Mam e92 335xi, '07, 59 tkm, sprowadzony ze stanów z przebiegiem 6 tkm, nie rozbity, jeżdżony przez jedną osobę, która dbała o niego (ASO). W skrócie - pewny. Ja mam ten samochód od 2 miesięcy i co najmniej polowę tego czasu stał w serwisie. Leję paliwo wyłącznie na renomowanych stacjach a jednak poleciały mi WTRYSKIWACZE !!! Padły mi od razu trzy sztuki. Koszt w serwisie 1200 jeden. Allegro oferuje (rzadko) za 400, ale udało mi się znaleźć za 200/szt. Uważam, że i tak więc wyszedłem obronną ręką. Filtra paliwa już potem nie wymieniałem (co najmniej 1kpln). Na złość. :evil: Ledwie odebrałem samochód kiedy pałda mi cewka zapłonowa. Koszt już do przełknięcia 240 chyba w ASO (oryginał). Używanych nie szukałem. Zmieniłem cewkę i następnego dnia wyskoczyły mi znowu błędy i pojawił się dobrze już znany komunikat 'Engine Malfunction, reduced power'. Okazało się, że wariują pompy paliwa (są dwie, żeby było śmieszniej). Raz jedna, raz druga - nie wiadomo, jaki powód. Skasowano mi błędy i odpukać od tygodnia nic się nie świeci nowego. Po mojemu jak na samochód za sporo pieniędzy to jednak takie usterki są nie do zaakceptowania w - umówmy się - nowym samochodzie. Silnik sam w sobie ma kopyto, tak że wbija w fotel. Jednak czyni to niezauważalnie, przez co auto nie ma pazura. To jest moje pierwsze bmw i chyba jednak ostatnie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.