Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Słyszysz jakieś dźwięki wydobywające się z tego zamka przy aktywowaniu go z pilota? Zresztą wydaje mi się że z kluczyka byś nie otworzył jakby się uszkodziły jakieś mechaniczne tryby. Problem chyba leży w silniczku. Swoją drogą są chyba dwa silniczki. Zarówno otwieranie jak i zamykanie z pilota nie działa? Jak tak, to sprawdź jeszcze wiązkę w drzwiach.
  • Odpowiedzi 537
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Słysze dźwięki z tego zamka przy otwieraniu i zamykaniu z pilota, ale się nie zamyka i nie otwiera. Z kluczyka zamykają się i otwierają wszystkie drzwi. W czasie jazdy wszystko się rygluje oprócz drzwi kierowcy. Wiązka sprawdzona i wszystko ok. Bezpieczniki sprawdzane 3 razy. Możliwe że coś wypadło albo się zablokowało?
Opublikowano
jeżeli mówisz o drzwiach kierowcy to nie. Nie czytałem tematu więc tak tylko mówie o zamku - bębęnku
Opublikowano

Już się dowiedziałem że nie pasuje. Nie ma wejścia na bębenek zamka. Kupiłem od wersji europejskiej. W piątek powinien dojść. Ale swój rozbiorę i zobaczę co się zepsuło.

Dam znać.

Opublikowano
Zamek wymieniony. Wszystko działa, namęczyłem się żeby go wyjąć, poluzowałem prowadnice i jakoś wyszedł, dodatkowo mam podświetlane klamki i kabel się plątał, nowy wszedł po minucie. Teraz stary rozbiorę i zobaczę co się zrypało.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Miałem problem z działaniem pilota w e91. Kluczykiem wszystko sie zamykało, przyciskiem na desce tez bez problemu a pilot nie działał. Okazało sie ze była to wina przetartego i pękniętego kabla z nadajnika, znajduje sie on w gumowym kołnierzu przy zawiasach bagażnika (pierwszy kołnierz od prawej). Kołnierz był cały, nieuszkodzony a po rozcięciu okazało sie ze kabelek pęknięty. Zlutowalem, zaizolowane i działa. Pzdr
Opublikowano

Witam.

Mam podobne objawy jak wielu kolegów przestał działać centralny zamek i teraz otwieram i zamykam go tylko manualnie z kluczyka poza tym wszystko OK jednak ostatnio radio jak by straciło zasięg.W centrum miasta gdzie sygnał radiowy jest mocny programuje wszystkie stacje jak odjadę 4-5 km od centrum gubi zasięg pozostaje jedna zaprogramowana stacja która zanika i szumi w miarę oddalania się od centrum.Poczytałem trochę i nie wiem czy to:kabelki w klapie czy antena w tylnej szybie czy wreszcie moduł antenowy itp.Prosiłbym żeby bardziej doświadczeni koledzy wypowiedzieli się w sprawie.

Opublikowano

Witam,

Zacznij od kabli w wiązkach klapy, trzeba zdemontować spoiler, aby łatwiej operować wiązką.

Miałem podobnie, przerwany kabel był odpowiedzialny za słabe działanie radia poza miastem.

Naprawa - kilkucentymetrowa wstawka, lutowanie i zabezpieczenie jednego z przewodów rozwiązała problem.

Pozdrawiam.

Opublikowano
Witam,

Zacznij od kabli w wiązkach klapy, trzeba zdemontować spoiler, aby łatwiej operować wiązką.

Miałem podobnie, przerwany kabel był odpowiedzialny za słabe działanie radia poza miastem.

Naprawa - kilkucentymetrowa wstawka, lutowanie i zabezpieczenie jednego z przewodów rozwiązała problem.

Pozdrawiam.

Dzięki "toker"pytanko a co ze wspomnianym centralnym zamkiem ?szukanie zacząłbyś od tych kabli w wiązce ??

Opublikowano

W wiązkach naprawiałem dwa różne kable w różnym czasie.

Na forum koledzy opisywali przypadki "centralnego" z przetartym kablem w klapie.

Jak zdemontujesz spoiler sprawdź dokładnie obie wiązki.

Pociągałem za każdy kabelek.

Opublikowano
Zacząłem naprawę od sprawdzenia kabli w klapie i BINGO trzy kable przerwane a jeden ledwo trzymał się na izolacji,wszystkie idące od modułu antenowego.Wszystko polutowane zaizolowane zmontowane,centralny i radio śmiga jak ta lala.Nie ma jak nasze forum. Pozdrawiam.
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Panowe , mam pytania odnośnie zapasowego kluczyka .

 

w instrukcji jest napisane że by raz na jakis czas pojeździć z zapasowym kluczykiem , co też zrobiłem.

 

w poniedziałek pojechałem na zapasowym do pracy ( co ciekawe ustawienia klimy zmieniły się po włożeniu drugiego kluczyka ;) )

 

a więc , pojechałem do pracy ( ok 15 km) zamknąłem auto, wróciłem , zakmnałem auto , jeszcze je wieczorem przestawiałem do garażu. Cały czas zapasowym kluczykiem

 

Dzisiaj rano schodzę , chce otworzyć tym zapasowym kluczykiem na którym wczoraj jeździłem .. i cisza , zamek się nie otwiera .

Poszedłem po kluczyk na którym cały czas jeździłem i nim mogłem otworzyć. Auto Zapaliłem bez problemu na tym nie działającym

 

Myślałem ze ten zapas sie podładuje , wiec nim zapaliłem samochód , pojechałem do pracy ,. ale nadal nei moge zamknąć nim,. tylko tym głównym.

 

Kluczyk nie ma z łu tej klapki na bateryjkę więc rozumiem że ma akumulator.

Jak to jest że działał na początku a teraz padł ?

 

czy jest jakis spoób kodowania kluczyka , moze po rozładowaniu i nałądowaniu ponownie trzeba go jakoś zainicjalizować ?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Mam problem z centralnym gdy otwieram z kluczyka awaryjki mrugna a drzwi się nie otwierają światło w środku się zaswieci i podświetlanie klamek też działa. gdy nacisne na przycisk zamykania awaryjki mrugna a rygle nic. Gdy otworze auto z kluczyka otwierają się tylko drzwi kierowcy ale później da się je zamknąć z pilota co to może być?
Opublikowano
Wszystkie drzwi i bagażnik masz domknięty? Podobna sytuacja dzieje się jak któreś z drzwi są nie domknięte
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Witam. Przeczytane całe 32 strony tematu. Powtarza się jedno i to samo. U mnie problem to nie działające piloty. Central działa z konsoli natomiast z pilota ani drgnie. Kable w peszlach wymienione na nowe. Napięcie na kostce diversity jest i dalej nic. Dodam że centralny potrafi sam ozyc i działać przez 2 tygodnie żeby przestać działać i nie działać przez kilka dni. Później znowu potrafi zacząć dzialac. Bezpieczniki cale. Normalny Meksyk. Zwracam się z prośbą do kogoś z Katowic lub okolic posiadającego e91 a żeby pomógł w stwierdzeniu czy to diversity czyli zwyczajnie prosiłbym o możliwość podmianki. Jeśli ktoś byłby chętny proszę o kontakt. Chyba że ktoś ma jeszcze jakieś ciekawe sugestie. Mnie pomysły się skonczyly.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Czy ktoś z forumowiczów miał sposobność przesmarować zamek drzwi kierowcy? Chodzi mi o mechanizm który zatrzaskuje drzwi.

U mnie ten element chodzi dość opornie i przez to drzwi trzeba mocniej trzasnąć, żeby je zamknąć (zupełnie inaczej jest od strony pasażera, gdzie rygiel chodzi płynnie i drzwi zamykają się delikatnie).

Da się to w ogóle w jakiś sposób rozebrać i nasmarować? Czy tylko wymiana elementu?

Opublikowano
Witam. Przeczytane całe 32 strony tematu. Powtarza się jedno i to samo. U mnie problem to nie działające piloty. Central działa z konsoli natomiast z pilota ani drgnie. Kable w peszlach wymienione na nowe. Napięcie na kostce diversity jest i dalej nic. Dodam że centralny potrafi sam ozyc i działać przez 2 tygodnie żeby przestać działać i nie działać przez kilka dni. Później znowu potrafi zacząć dzialac. Bezpieczniki cale. Normalny Meksyk. Zwracam się z prośbą do kogoś z Katowic lub okolic posiadającego e91 a żeby pomógł w stwierdzeniu czy to diversity czyli zwyczajnie prosiłbym o możliwość podmianki. Jeśli ktoś byłby chętny proszę o kontakt. Chyba że ktoś ma jeszcze jakieś ciekawe sugestie. Mnie pomysły się skonczyly.
Podmien diversity, w e91 przed liftem lubi się dostawać do niego woda, styki śniedzieją i po sprawie. Mam to samo... radio słabo ściąga sygnał, centralny działa jedynie z kluczyka lub z konsoli. Pilociki zanim padł raz działały raz nie jak w twoim przypadku a zdechło całkowicie. Miałem tak w e61 pre lci. Wymiana diversity

i wszytko było ok. Polecam również wymienić obudowę diversity z lci która jest zamykana na śrubki

 

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Witam przepraszam że i ja tu pisze ale mam problem z moim e91 330xd. Kupiłem auto z dodatkowym pilotem do centralki i tylko jednym pilotem do włączania auta. Centralka działa tylko z dodatkowego pilota z czego po wymianie 2 dni temu aku pomieszały się przyciski i tym co zamykałem otwiera się i odwrotnie. Na pilocie do włączania auta nic nie reaguje ani centralka drzwi ani bagażnika co proponujecie? I tak musze dokypic dodatkowy pilot ale od czego zacząć szukanie by naprawić ten problem?
Opublikowano
Przycisk na desce u mnie działa ale tak jak wspombiałem ktoś dołożył inny pilot. Gdy otwieram i zamykam to kierunkowskazy nawet nie migną jak w każdym poprzednim BMW. Od czego proponujecie zacząć bo chcę pozbyć się dodatkowego pilota (albo centralki bo nie wiem co ktoś na kombinował) i używać tylko ori pilota.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.