Skocz do zawartości

Problem z centralnym zamkiem w E90


paypal

Rekomendowane odpowiedzi

Słyszysz jakieś dźwięki wydobywające się z tego zamka przy aktywowaniu go z pilota? Zresztą wydaje mi się że z kluczyka byś nie otworzył jakby się uszkodziły jakieś mechaniczne tryby. Problem chyba leży w silniczku. Swoją drogą są chyba dwa silniczki. Zarówno otwieranie jak i zamykanie z pilota nie działa? Jak tak, to sprawdź jeszcze wiązkę w drzwiach.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 535
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Słysze dźwięki z tego zamka przy otwieraniu i zamykaniu z pilota, ale się nie zamyka i nie otwiera. Z kluczyka zamykają się i otwierają wszystkie drzwi. W czasie jazdy wszystko się rygluje oprócz drzwi kierowcy. Wiązka sprawdzona i wszystko ok. Bezpieczniki sprawdzane 3 razy. Możliwe że coś wypadło albo się zablokowało?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio to samo przerabialem u siebie. Trzeba wyminic w zamku ten element : http://allegro.pl/zamek-silownik-zestaw-naprawczy-bmw-3-e90-e91-e92-i6454948110.html

Operacja raczej nie jest latwa ze wzgledu na skomplikowanie zamka w srodku.

 

 

Edit: Tutaj instrukcja http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1022395

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamek wymieniony. Wszystko działa, namęczyłem się żeby go wyjąć, poluzowałem prowadnice i jakoś wyszedł, dodatkowo mam podświetlane klamki i kabel się plątał, nowy wszedł po minucie. Teraz stary rozbiorę i zobaczę co się zrypało.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Miałem problem z działaniem pilota w e91. Kluczykiem wszystko sie zamykało, przyciskiem na desce tez bez problemu a pilot nie działał. Okazało sie ze była to wina przetartego i pękniętego kabla z nadajnika, znajduje sie on w gumowym kołnierzu przy zawiasach bagażnika (pierwszy kołnierz od prawej). Kołnierz był cały, nieuszkodzony a po rozcięciu okazało sie ze kabelek pęknięty. Zlutowalem, zaizolowane i działa. Pzdr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam podobne objawy jak wielu kolegów przestał działać centralny zamek i teraz otwieram i zamykam go tylko manualnie z kluczyka poza tym wszystko OK jednak ostatnio radio jak by straciło zasięg.W centrum miasta gdzie sygnał radiowy jest mocny programuje wszystkie stacje jak odjadę 4-5 km od centrum gubi zasięg pozostaje jedna zaprogramowana stacja która zanika i szumi w miarę oddalania się od centrum.Poczytałem trochę i nie wiem czy to:kabelki w klapie czy antena w tylnej szybie czy wreszcie moduł antenowy itp.Prosiłbym żeby bardziej doświadczeni koledzy wypowiedzieli się w sprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Zacznij od kabli w wiązkach klapy, trzeba zdemontować spoiler, aby łatwiej operować wiązką.

Miałem podobnie, przerwany kabel był odpowiedzialny za słabe działanie radia poza miastem.

Naprawa - kilkucentymetrowa wstawka, lutowanie i zabezpieczenie jednego z przewodów rozwiązała problem.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Zacznij od kabli w wiązkach klapy, trzeba zdemontować spoiler, aby łatwiej operować wiązką.

Miałem podobnie, przerwany kabel był odpowiedzialny za słabe działanie radia poza miastem.

Naprawa - kilkucentymetrowa wstawka, lutowanie i zabezpieczenie jednego z przewodów rozwiązała problem.

Pozdrawiam.

Dzięki "toker"pytanko a co ze wspomnianym centralnym zamkiem ?szukanie zacząłbyś od tych kabli w wiązce ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W wiązkach naprawiałem dwa różne kable w różnym czasie.

Na forum koledzy opisywali przypadki "centralnego" z przetartym kablem w klapie.

Jak zdemontujesz spoiler sprawdź dokładnie obie wiązki.

Pociągałem za każdy kabelek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacząłem naprawę od sprawdzenia kabli w klapie i BINGO trzy kable przerwane a jeden ledwo trzymał się na izolacji,wszystkie idące od modułu antenowego.Wszystko polutowane zaizolowane zmontowane,centralny i radio śmiga jak ta lala.Nie ma jak nasze forum. Pozdrawiam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Panowe , mam pytania odnośnie zapasowego kluczyka .

 

w instrukcji jest napisane że by raz na jakis czas pojeździć z zapasowym kluczykiem , co też zrobiłem.

 

w poniedziałek pojechałem na zapasowym do pracy ( co ciekawe ustawienia klimy zmieniły się po włożeniu drugiego kluczyka ;) )

 

a więc , pojechałem do pracy ( ok 15 km) zamknąłem auto, wróciłem , zakmnałem auto , jeszcze je wieczorem przestawiałem do garażu. Cały czas zapasowym kluczykiem

 

Dzisiaj rano schodzę , chce otworzyć tym zapasowym kluczykiem na którym wczoraj jeździłem .. i cisza , zamek się nie otwiera .

Poszedłem po kluczyk na którym cały czas jeździłem i nim mogłem otworzyć. Auto Zapaliłem bez problemu na tym nie działającym

 

Myślałem ze ten zapas sie podładuje , wiec nim zapaliłem samochód , pojechałem do pracy ,. ale nadal nei moge zamknąć nim,. tylko tym głównym.

 

Kluczyk nie ma z łu tej klapki na bateryjkę więc rozumiem że ma akumulator.

Jak to jest że działał na początku a teraz padł ?

 

czy jest jakis spoób kodowania kluczyka , moze po rozładowaniu i nałądowaniu ponownie trzeba go jakoś zainicjalizować ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Mam problem z centralnym gdy otwieram z kluczyka awaryjki mrugna a drzwi się nie otwierają światło w środku się zaswieci i podświetlanie klamek też działa. gdy nacisne na przycisk zamykania awaryjki mrugna a rygle nic. Gdy otworze auto z kluczyka otwierają się tylko drzwi kierowcy ale później da się je zamknąć z pilota co to może być?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Witam. Przeczytane całe 32 strony tematu. Powtarza się jedno i to samo. U mnie problem to nie działające piloty. Central działa z konsoli natomiast z pilota ani drgnie. Kable w peszlach wymienione na nowe. Napięcie na kostce diversity jest i dalej nic. Dodam że centralny potrafi sam ozyc i działać przez 2 tygodnie żeby przestać działać i nie działać przez kilka dni. Później znowu potrafi zacząć dzialac. Bezpieczniki cale. Normalny Meksyk. Zwracam się z prośbą do kogoś z Katowic lub okolic posiadającego e91 a żeby pomógł w stwierdzeniu czy to diversity czyli zwyczajnie prosiłbym o możliwość podmianki. Jeśli ktoś byłby chętny proszę o kontakt. Chyba że ktoś ma jeszcze jakieś ciekawe sugestie. Mnie pomysły się skonczyly.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Czy ktoś z forumowiczów miał sposobność przesmarować zamek drzwi kierowcy? Chodzi mi o mechanizm który zatrzaskuje drzwi.

U mnie ten element chodzi dość opornie i przez to drzwi trzeba mocniej trzasnąć, żeby je zamknąć (zupełnie inaczej jest od strony pasażera, gdzie rygiel chodzi płynnie i drzwi zamykają się delikatnie).

Da się to w ogóle w jakiś sposób rozebrać i nasmarować? Czy tylko wymiana elementu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Przeczytane całe 32 strony tematu. Powtarza się jedno i to samo. U mnie problem to nie działające piloty. Central działa z konsoli natomiast z pilota ani drgnie. Kable w peszlach wymienione na nowe. Napięcie na kostce diversity jest i dalej nic. Dodam że centralny potrafi sam ozyc i działać przez 2 tygodnie żeby przestać działać i nie działać przez kilka dni. Później znowu potrafi zacząć dzialac. Bezpieczniki cale. Normalny Meksyk. Zwracam się z prośbą do kogoś z Katowic lub okolic posiadającego e91 a żeby pomógł w stwierdzeniu czy to diversity czyli zwyczajnie prosiłbym o możliwość podmianki. Jeśli ktoś byłby chętny proszę o kontakt. Chyba że ktoś ma jeszcze jakieś ciekawe sugestie. Mnie pomysły się skonczyly.
Podmien diversity, w e91 przed liftem lubi się dostawać do niego woda, styki śniedzieją i po sprawie. Mam to samo... radio słabo ściąga sygnał, centralny działa jedynie z kluczyka lub z konsoli. Pilociki zanim padł raz działały raz nie jak w twoim przypadku a zdechło całkowicie. Miałem tak w e61 pre lci. Wymiana diversity

i wszytko było ok. Polecam również wymienić obudowę diversity z lci która jest zamykana na śrubki

 

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Witam przepraszam że i ja tu pisze ale mam problem z moim e91 330xd. Kupiłem auto z dodatkowym pilotem do centralki i tylko jednym pilotem do włączania auta. Centralka działa tylko z dodatkowego pilota z czego po wymianie 2 dni temu aku pomieszały się przyciski i tym co zamykałem otwiera się i odwrotnie. Na pilocie do włączania auta nic nie reaguje ani centralka drzwi ani bagażnika co proponujecie? I tak musze dokypic dodatkowy pilot ale od czego zacząć szukanie by naprawić ten problem?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przycisk na desce u mnie działa ale tak jak wspombiałem ktoś dołożył inny pilot. Gdy otwieram i zamykam to kierunkowskazy nawet nie migną jak w każdym poprzednim BMW. Od czego proponujecie zacząć bo chcę pozbyć się dodatkowego pilota (albo centralki bo nie wiem co ktoś na kombinował) i używać tylko ori pilota.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.