Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam , mam problem z jednymi drzwiami z tyłu strona prawa , wszystko sie otwiera z pilota , zamyka guziczek sie chowa , tylko od środka nie mogę otworzyć klamka nie ma oporu otwierania ,czy to zamek bedzie do wymiany czy szukac winy w bezpiecznikach ale dziwi mnie ze to tylko jedne drzwi .Pozdrawiam
  • 3 miesiące temu...
  • Odpowiedzi 537
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Ja miałem problem tylko z centralnym (nie otwierał się z pilota), radio działało mi bez zarzutu.

Ok, udało mi sie załatwić ten diversity, ale od e91 lci, mam nadzieję że bedzie pasować do pre lci. W weekend odbędzie sie zabieg, dam znać co i jak...

Już po,

Diversity okazało się zbędne. Po zamontowaniu modułu problem pozostał. Już mi ręce opadły ale jeszcze raz postanowiłem sprawdzić te kabelek w peszelach i...to było to. Pekly dość głęboko ale szło naprawić. Po operacji wszystko zaczęło działać. Problem z radiem i centralnym znikł. Znów okazało się że najprostsze naprawy są właściwe :)

Teraz zostałem z diversity. Jak ktoś potrzebuje to mam takie coś...

Witam który to peszel prawy lewy kolor kabelka u mnie nagle przestało działać otwieranie/zamykanie z pilotów :mad2:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Niestety kable zmienione brak skutków! obstawiam sterownik :mad2: napięcie ginie przy samym wejściu na płytkę :cry2: . Jeżeli ktoś chce odsprzedać sterownik proszę PW
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Może ktoś wie jak rozwiązać problem z kluczykiem przy E 91.Od kilku dni nie działają u mnie funkcje kluczyka ,tzn nie otwiera ,ani nie zamyka się samochód z pilota,nie działa również funkcja otwierania tylnej klapy.

Auto otwieram za pomocą ,,grota'' który jest wyjmowany z kluczyka. wkładam kluczyk-kartę do stacyjki i auto normalnie odpalam startem. Sam kluczyk jest zasilany akumulatorkiem,nie jest rozbieralny i nie występuje tam wymienna bateria.Klucz zapasowy również nie działa.

Z informacji uzyskanych w ASO wynika że kluczyk po prostu rozładował się i należy go u nich zamówić,jednak nie jest to do końca tak oczywiste,ponieważ dzwoniłem do 3 różnych serwisów bmw i uzyskałem różne informacje, Frank Cars uważa ,że najlepiej auto podjechać i zdiagnozować za co życzą sobie 200-300zł ,następnie jeśli to wina kluczyka zamówic go za 682 zł po czym muszą go przypisać do mojego auta za kolejne 300 zł, Aso w Łodzi twierdzi ,że po prostu to normalny objaw rozładowania akumulatorka w kluczyku z powodu rzadkiej eksploatacji (co mogłoby zgadzać się w moim przypadku) i należy go wymienić za co życzą sobie 700zł z przypisaniem gratis, Natomiast M-cars twierdzi ,że zamówiony na bawarii kluczyk jest gotowy do użycia bez konieczności przypisania do auta.

Z różnego rodzaju wypowiedzi na forach wynika ,że jest możliwość naprawienia kluczyka ,ale konieczne jest rozcięcie ,inni użytkownicy twierdzą ,że jazda przez wiele godzin z powoduje naładowanie kluczyka.

Jeśli ktoś ma konkretną wiedzę to bardzo proszę o radę bez zbędnych złośliwości.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co to znaczy rzadka eksploatacja?. Czy drugi klucz działa prawidłowo? Wg mojej wiedzy ASO zamawia klucze w centrali BMW (pewnie samo oprogramowanie do standardowego klucza, które fizycznie wgrywają sami) Cena zależna jest też pewnie od tego czy zamawiasz klucz kpl. z grotem czy bez. Powinno się też standardowo usunąć z pamięci samochodu uszkodzony klucz i dopisać nowy.
Opublikowano

A dlaczego jest powiedziane że to na pewno wina kluczyków?

Mam też e91 2006 rok i u mnie było podobnie. Wina była po stronie modułu-anteny (nie wiem jak to się dokładnie nazywa), a konkretnie przetartych przewodów obok tego.

Zrobił się tam syf ze starości, a wyglądało to tak że własnie nie chciało się otworzyć z pilota.

Te kluczyki raczej się nie psują, same się ładują podczas jazdy (ważne żeby co jakiś czas pojeździć na jednym i drugim kluczyku).

Opublikowano
A działa ci w ogóle centralny zamek, możesz go zamknąć i otworzyć od środka przyciskiem na desce? Może to tylko padł bezpiecznik, częsta usterka. Jeśli centralny działa prawidłowo, sprawdź stan przewodów w tylnej klapie, często się przecierają na zgięciach. Trzeba zdejmować te gumowe peszle i sprawdzać poszczególne przewody. Ewentualnie sprawdź stan taśm uziemiających w zawiasach klapy (są 4, po dwie na zawias). A radio odbiera ci normalnie, czy są problemy ze złapaniem stacji?
Opublikowano

Radio odbiera normalnie, co do przewodów w klapie nie wiem,sprawdzę ,jeśli chodzi o taśmy uziemiające są uszkodzone po 1 z każdej strony..Zapasowy kluczyk również nie działa.

centralny działa z grota którego wyciągam z kluczyka. wewnątrz auta również działa zamykanie i otwieranie..

najlepiej będzie jeśli podjadę do ASO i niech konkretnie zdiagnozują usterkę ,skoro u WAS zdarzały się takie problemy..

dziękuję za rady,jak rozwiążę w 100 % problem napiszę o co chodziło dokładnie :D

jestem umówiony na czwartek w ASO ,więc po wizycie dam znać co było przyczyną.

Na pewno do wymiany są taśmy uziemiające..

Opublikowano

U mnie było dokładnie tak samo jak opisujesz to u siebie.

Też wyciągałem grot z kluczyka i nim otwierałem, wewnątrz też dało się otworzyć

i zamknąć.

 

Wina leżała po stronie przetartych przewodów.

Kluczyki pewnie są ok.

Opublikowano

Dzięki kolego za podpowiedź,do tej pory byłem bardzo zadowolony z mojej e 91 ,nie stwarzała żadnych problemów po za wymianami eksploatacyjnymi.Fakt ,że auta dużo nie używam, przelot ma głównie autostradowy.

Wszystko wyjaśni sie w najbliższy czwartek.. pozdro

Opublikowano

Dziś byłem z opisaną wyżej awarią w ASO. Tak jak pisał kolega Lewan winą był zawilgocony moduł antenowy.Osuszyli go ,przeczyścili i działa .Trafiłem na spoko ludzi w ASO i skóry nie zdarli ,całość 430 zł.Wszystkim mającym E 91 polecam ,aby nie myć bardzo mocnym ciśnieniem tylnej klapy która zawsze jest brudna,ponieważ wspomniany moduł jest słabo uszczelniony fabrycznie i może dojść do zalania tego elementu.

Dziękuję wszystkim za rady ,zwłaszcza koledze Lewanowi, pozdrawiam

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam,

 

U mnie problem jest taki, ze pewnego dnia przestaly dzialac obydwa piloty.

Poczytalem troche na forum, sprawdzilem bezpieczniki (na wszelki wypadek wymienilem bezpiecznik 56 i 57), odlaczylem tez akumulator na okolo 10 minut. ale wszytko na nic.

W zaistnialej sytuacji podejrzewam, ze moze to byc wspominany na forum modul komfortu. Czy wie ktos, ktora konkretnie czesc odpowiada za centralny zamek? Jak sie do tego dostac i wymienic?

Czy mozna dostac nowa czesc poza siecia serwisowa BMW?

BMW E91 2005

 

Z góry dzieki za pomoc.

Tomek

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witajcie,

Odgrzewam starego kotleta :)

Mam problem z otwieraniem drzwi pasażera. Zamyka bez problemu natomiast nie otwiera, cycek blokujący nie podnosi się do góry.

Drzwi pasażera od wczoraj otwieram z klamki :/

Czytałem różne posty i wychodzi na to że to najprawdopodobniej wina zamka.

Mógłby ktoś na schemacie pokazać mi o jaki element chodzi..??

Temat dotyczy E91 320D

 

Aha jeszcze jedno, podpowiedzcie jak bezinwazyjnie zdjąć boczek drzwi..?? na co uważać aby nie połamac jakiś spinek zatrzasków.

 

Dzięki za pomoc

Opublikowano
przerwa w instalacji ( rzadkość )

Zamek ryglujący drzwi do wymiany ( normalna rzecz ) cena w aso za nowy zamek jest niższa niż czasami na allegro używki

 

Ja obstawiam zamek ryglujący który jest razem z siłownikiem do centralnego zamka

 

Naprawić się tego nie da ponieważ jest on nitowany a po rozłożeniu możemy zrobić sobie dobre puzle :)

Bzdury kolego piszesz, naprawa jest jak najbardziej do zrobienia. Miałem poprzednio Rover 75, tam są identyczne pod względem budowy zamki, wymiana silniczka (jednego z dwóch) to 40 min roboty przy już wyjętym zamku.

Opublikowano
Witajcie,

Odgrzewam starego kotleta :)

Mam problem z otwieraniem drzwi pasażera. Zamyka bez problemu natomiast nie otwiera, cycek blokujący nie podnosi się do góry.

Drzwi pasażera od wczoraj otwieram z klamki :/

Czytałem różne posty i wychodzi na to że to najprawdopodobniej wina zamka.

Mógłby ktoś na schemacie pokazać mi o jaki element chodzi..??

Temat dotyczy E91 320D

 

Aha jeszcze jedno, podpowiedzcie jak bezinwazyjnie zdjąć boczek drzwi..?? na co uważać aby nie połamac jakiś spinek zatrzasków.

 

Dzięki za pomoc

Na 100 % padłci jeden z silniczków - standard (w roverze 75 to samo jest). Kolego, jeżeli nie chcesz się pchać w koszty nowego zamka (i słusznie) kup używkę na allegro (pół roku temu kupowałem 60 złoty zapłaciłem) swój stary rozebrałem i mam jak coś jeden silniczek na podmianę (po warunkiem że ten padnie co go mam, bo siedzą tam dwa silniczki różniące się miedzy sobą). Wymiana banalnie prosta. wpisz w Google ten numer 51 21 7 202 143 - to jest owy zamek

Koszt na bmwstore - 362, na allegro - 100, różnica jest.

viewtopic.php?f=15&t=193415 tu masz co i jak z boczkiem i samym zamkiem

  • 2 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
p.s.

 

Wlasnie dostalem maila od Inchape Wroclaw. BMW obnizylo cene zamka z silownikiem.

 

Z 450 do 134zl brutto.

 

Witam.

 

Czy może ktoś potwierdzić, czy obniżona cena na zamek ciągle jest aktualna? Przestał mi działać zamek w prawym przodzie - nie zamyka i nie otwiera.

 

Dzięki i pozdrawiam

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,

 

Jak wiekoszść w temacie mam problem z pilotami.

 

Początkowo było tak ze auto czasami przeważnie rano nie reagowało na pilota, musiałem wciskać guzik otwierania z 20x i dopiero zaskakiwał. Jak już raz zaskoczył cały dzień działał a sytuacja powtarzała się kolejnego dnia rano.

 

Od kilku dni wogole nie reaguje na żadnego pilota ( mam 2 ), muszę otworzyć kluczem, chwilę pojezdzić i dopiero zaskakuje pilot - choć raz wogole nie zaskoczył i otwierałem i zamykałem z kluczyka.

 

Czy to będzie modół komfortu ? należy wymienić cały czy jest jakiś element który za to odpowiada ?

Opublikowano

żaden błąd na pulpicie nie wyskakuje, rozumiem że będzie jakiś "ukryty" tylko do zczytania ?

czyli ściślej co to może być ?

Opublikowano
Nie wiem, nie jestem czarodziejem, ale jesli masz kabel k+DCAN to latwo mozna to sprawdzic.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano

Ja też mam dziwną sytuację z centralnym zamkiem - borykam się z tym już rok. Na początku nie działało zamykanie z pilota (otwieranie i bagażnik działa). Zamykałem auto z kluczyka albo przez dotknięcie klamki. Sporadycznie udawało się auto zamknąć pilotem. Te same objawy są w 2 kluczykach.

 

Ostatnio przy zamykaniu auta przez dotknięcie klamki zaczęły się także zamykać lusterka- wcześniej musiałem przytrzymać klamkę ok.5 sekund.

 

Dodam, że bezpieczniki sprawdziłem. Co jeszcze sprawdzić ??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.