Skocz do zawartości

djtecza

Zarejestrowani
  • Postów

    52
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia djtecza

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Witam.W ostatnim czasie przerabiałem temat niedziałającego klucza. Kluczyk jest rozbieralny link do strony z foto i opisem http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=782996. U mnie problemem był zgrzew blaszki który dotyka plus do baterii (brak styku). Przy okazji zamówiłem nową baterię i kluczyk hula jak nowy.Pozdrawiam
  2. Myśle że w twoim wypadku jest niezgodność pinów względem samochodu a nowych foteli. Idę o zakład że fotele są młodsze od auta. Jak coś to pisz bo jestem na topie bo w ubiegłym tygodniu sam montowałem takie fotele
  3. Więc w ramach potwierdzenia. Fotele z kombi pasują do sedan i analogicznie na odwrót ?
  4. Witam. Niedawno dokładałem hak do swego Bmw. Operacja stosunkowo łatwa.Osoba która ma małe pojecie poradzi sobie bez problemu. Myślę że najtrudniejszym etapem jest zdjęcie zderzaka.Wiązki które pokazałeś pasują plug& play.ja osobiscie kupiłem sobie wiązkę uniwersalną z modułem. Przy module jest instrukcja montażu. Co do przycisku koszt 145zł ale uznałem że jest to przerost formy nad treścią i kupiłem sobie w sklepie elektronicznym dyskretny inny przycisk. Po montażu wszystko działa oraz estetycznie wygląda.
  5. Witam. Może powinieneś zmienić ASO. Poczytaj w dziale "Nie polecam" na temat ASO W markach.Być może nic nie zrobili a kasę za usługę wzięli. Proponuję podjechać do kogoś innego.Pozdrawiam
  6. Miałem identyczny przypadek. Okazała się poluzowana klema od aku.
  7. Witam.Problem został rozwiązany. Winą palącej się kontrolki był nowy panel do sterowania klimy. Jednak nie wszystkie panele klimy w wersji LCI nie są kompatybilne z pre-LCI. Rozwiązałem problem w następujący sposób: wymieniłem elektronikę z starego panelu pre-LCI do nowego panelu LCI. Sprawa banalnie prosta. Panel złożony na widoczne zatrzaski, wszytko pasuje idealnie i cieszymy się z gałek w wersji LCI. Na trop wpadłem po przeczytaniu postu użytkownika który posiada BMW e60 pre-lci i rozbił zabieg zmiany panelu i miał identyczny problem.Pozdrawiam i myślę że komuś się przyda następująca wypowiedź
  8. Witam.Pojawiła mi się kontrolka SERVICE. Po przejrzeniu terminów przeglądu zauważyłem że na żółto pali się termin wymiany filtra kabiny (brak daty oraz przebiegu). 2 dni temu zmieniałem panel sterowania klimatronik na nowy ale po zmianie do dziś było ok. Dołączam foto jak wygląda kontrolka. Czy ktoś może pomóc w czy jest problem. Z góry dziękuje. http://www.fotoload.pl/index.php?id=3f3f41278f530edab5a03fd80e3c41aa280
  9. Da się naprawić i to w miarę prosto tylko trzeba mieć części na wymianę, najlepiej dawcę czyli drugą sztukę. Bez problemu poradzisz sobie z nitami i wymianą uszkodzonych części.Jak znajdę turtorial to w załączę. Na obecną chwilę sprawne zamki nie są drogie i nie wiem czy jest sens naprawy.
  10. jaki przełącznik potrzebujesz? mam swój do sprzedania w idealnym stanie ale przez przednich przeciwmgielnych Potrzeby włącznik z regulacją ustawiania świateł, halogeny przód, przeciwmgielne tył oraz z funkcją auto.
  11. Z ciekawości spytam, czy da się wymienić same pokrętło ? Ciężko kupić przełącznik w dobrej cenie i w tej samej konfiguracji co mój. Jeśli się zdejmuje to w jaki sposób bo nie chce czegoś połamać.
  12. Witam.Nie chcę zakładać nowego tematu więc się dopnę.Czy PDC da się dołożyć na przód (mam tył). Bmw bez navi, radio profesional. Jeśli tak czy to mocno skomplikowana operacja Pytam bo mam zamiar zmienić zderzaki i był przy okazji dołożył gadżet.
  13. djtecza

    Chip

    Może polecicie kogoś z woj. podlaskiego kto umie podnieść moc ?
  14. Witam.A może ktoś w twoim aucie kombinował przy klemie pirotechnicznej, próbował coś drutować. Taka myśl przyszła mi do głowy po tym jak napisałeś że auto pali na przewodach idealnie.Ja bym szedł tym tropem i to sprawdził.
  15. Myślę tak jak przedmówca. Gdy włączone jest ogrzewanie na tył to tunel jest mocno nagrzany z klimą będzie na odwrót.Na lato najlepiej z tyłu przestawić na powietrze zimne i po kłopocie. Ten typ tak ma :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.