Skocz do zawartości

Diagnoza - szukam/oferuje


nerwus

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam kolegów. Zmieniłem akumulator pacjent BMW 320d / E91 na nowy jednak ładowanie jest 17V. Miał ktoś taki temat? Podpiąłbym się pod kablek w okolicach Elbląga ktoś coś naprowadzi ?

Przeczyść klemy na aku i przeczyść styki przy alternatorze. Jak nie pomoże to regulator napięcia do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Jeśli by kogoś to interesowało, to kablem od Viakena dla VAG'ów da się podpiąć BMW przez INPĘ i nie trzeba przerabiać kabla. Nie działa tylko info czy jest zapłon czy nie.

Trzeba przerabiac :)

połaczysz sie np z e65 bez problemu ale..

bez wgrania wsadu do Bmw i polutowania pinów 7 8 nie połączysz sie z body w e39 np.

 

Ciechocinek/Torun/Włocławek diagnostyka, instalacja nw programów na Twoim laptopie

Inpa

Ista

Ncs

sprzedam iCom Next Ori
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Szukam osoby z okolic Piaseczno/Grójec, która potrafi zakodować auto na nowo po rozładowanym akumulatorze. Po włożeniu kluczyka jest blokada kierownicy, której nie można wyłączyć oraz nie ma zapłonu. Najlepiej z dojazdem pod dom. Osoby chcące pomóc i znające się na rzeczy proszę o kontakt na PW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam panstwa potrzebuje pilnie kogoś kto ma komputer i zna się na jego obsłudze logach itp. Kupilem bmw e61 2005r 525d i mianowicie auto nie ma mocy do 2.7tys obr auto slabo przyspiesza obroty rosna ale prędkość opornie lecz gdy przekroczymy 2.7tys obr auto dostaje mega kopa i zapie.... aż miło lecz gdy zmienimy bieg zas obroty spadna i zas muł. Potrzebuje aby stwierdzić co jest do zrobienia i ile % ma dpf. Przy kupnie auta na kompie był błąd ciśnienia doladowania. Jestem z Bielska-Białej i szukam kogoś z tych okolic moge podjechac i zapłacić Pilne mój numer telefonu 792-784-341
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy prosze o pomoc w iterpretacji INPY. pacjent to BMW e39 525d 2001r. nierowno chodzi silnik jak srednio rozgrzany (jak zimny-OK i jak w pionie-Ok, a po srodku masakra! czasami mam wrazenia ze nie dziala jeden gar) do tego czarny dym jak daje kopa i niesamowicie smierdzi jak rozgrzewam rano. juz sie boje czy nie przypaliw sie tlok. szykuje sie do regeneracji wtryskow.

Podaje inpe:

analog_1.jpg - 171 KB

analog_2.jpg - 167 KB

analog_3.jpg - 194 KB

analog_4.jpg - 157 KB

analog_5.jpg - 159 KB

 

wtryski po rozgrzaniu

analog_4_po_rozgrzaniju.jpg - 157 KB

 

i blady

error_1.jpg - 145 KB

error_2.jpg - 127 KB

error_3.jpg - 125 KB

error_4.jpg - 142 KB

 

przepraszam jak cos zle napisalem, jestem tutaj nowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukam pomocy w zakodowaniu CCC po naprawie w E90. Naprawiający zostawił wsad chyba od E60 bo ma inna obsługę air distribution. Brakuje AUXa w Multimediach, MULF zawiesza cały system bo chyba zakodowane jest TCU, itp. Pewnie trzeba zakodować VIN i wyposażenie. Mam kabelek DCan (przezroczysty), ale po wymianie dysku w kompie i instalacji nowego systemu Win7 64bit nie mogę poprawnie odpalić Inpy/NCSa bo sypie bledami. Może to wina sterowników bo na XP 32 bit wszystko hulało. Może ktoś odpali soft zdalnie i zakoduje mi to CCC lub podjadę gdzieś w okolicach Warszawy do kogoś z pewnym sprzętem i softeem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Wymiana oleju w silnikach, olejów skrzyni 6hp/8hp E/F seria - reset adaptacji, diagnostyka kontroli ciśnienia napełniania sprzęgieł zmiany biegów, wymiana filtrów, wymiana klocków hamulcowych, tarcz hamulcowych, wymiana płynów.

Doposażenie - naprawa elektryki - kodowanie – programowanie - wymiana bloków sterowania serii F

Doposażenie - naprawa elektryki - kodowanie – programowanie - wymiana bloków sterowania serii E.

 

Na przykład najciekawsze opcje:

powrót do życia ))) bloków sterowania FRM;

aktywacja opcji "Sportowa skrzynia biegów" + Launch Control Fxx;

korekta przebiegu podczas instalacji uzywanego modułu sterowania silnikiem, zmiana Vin w ecu dde/dme

usuwanie “crash data” w sterownikach airbag;

zerowanie,montaż,kodowanie liczników 6WA/6WB;

aktywacja Launch Control dla BMW F20 116i/118i i i trybu S1-S8;

 

Zmiana klasy mocy na takich modelach BMW F (CHIP TUNING przez zmianę mapy wtrysku i doładowania NIE ROBIE!):

Tylko te modele, które są poniżej !!!!!:

F20 116i => 118i (136k => 170k)

F3х 316i => 320i ed (136k => 170k)

F3х 320i => 328i (184k => 245k)

F10 520i => 528i (184k => 245k)

F15 2.5d RUS =>3.0d (218k => 249k)

F25 2.0i => 2.8i (184k => 245k)

F26 2.0i => 2.8i (184k => 245k)

 

Firmware jest absolutnie fabryczny bez ingerencji w mapy doładowania i wtrysku paliwa.

Odblokowanie maxspeed na modelach BMW F, które pochodzą z innych krajów.

Edycja przebiegu i vin w uzywanym DDE/DME E/F pod twoje auto.

Konwersja benzynowych modeli F na wersji bez katalizatora.

Na dzień dzisiejszy istnieje możliwość wymiany uzywanych automatycznych skrzyń biegów 8HP na całej serii F, niezależnie od tego jaki sterownik w samochodzie (CAS, FEM, BDC)

 

Kontakt poprzez prywatne wiadomości lub telefonicznie.

Edytowane przez temsky740
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukam kogoś z Krakowa lub okolic kto mógłby podłączyć mi odczytać błędy z bmw e46 330i. Zapaliła mi się kontrolka check engine i chciałbym to sprawdzić. A jeśli nikt nie może to czy możecie polecić jakiś dobry serwis gdzie będę mógł podpiąć samochód ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, po praktycznie 2 lat problemów z moim 520d e39 nareszcie przyszedł koniec, po tylu nerwach, stresach i nie potrzebnie wydanych pienądzach, dzięki koledze "Din76" wszystkie problemy znikneły (chociaż przez to że oddałem sprawne turbo do regeneracji wstaje teraz dopiero po 2,5 tys obr, ok moja wina) W każdym razie dziękuję koledze za profesionalne podejscie do zaprogramowania DDE poprzez wgranie nowego numeru wadliwego wczesniej przeplywomierza powietrza. Auto dostało nowe życie. Dlatego na pewno polecam go wszystkim, którzy mają jaki kolwiek problem z mocą. Dlatego, jeżeli ktoś ma nie daleko do Kraśnika woj. lubelskie to nie zastanawiac się tylko pisać prosto do niego. Do każdego podejdzie indywidualnie i z pełnym zaangażowaniem.

Jeszcze raz dzieki Adam ;) pozdrawiam

 

a jest ktos takyj w wielkopolskim

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.