Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
A dzwięk silnika będzie emitowany przez glośniki. Jeżdżę czasami trzycilindrowym Yarisem, który brzmi jak Syrenka.
Opublikowano
ja od razu radziłbym zrobic w BMW 1,5 cylindra do tego 8 razy turbo i będzie super git majonez :duh: :duh: :duh: :nienie: :jawdrop: :mad2: :mad2: :mad2: :cry2: :cry2:
Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Opublikowano
a ja wierzę w mądrość przedsiębiorstwa BMW :) - mam wrażenie, że jak zrobią ten silnik i któryś z niedowiarków się przejedzie taką 180-konną jedynką - zmieni zdanie :) Poza tym i tak spora część użytkowników BMW w Polsce najpierw kupuje 5-litrowy V12 po czym montuje w nim instalację gazową zabijając tym samym charakter auta...

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
czyli co wracamy do 5er z czterema cylindrami?? :mrgreen:

 

jak to wracamy? 520d i 520i maja 4 cylindry

Opublikowano

chodzilo mi raczej o to ze w benzynowych e39 zrezygnowano z R4 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

ps. 520i to jeszcze nie widzialem R4, pokaz mi skad to wziales??

Opublikowano
chodzilo mi raczej o to ze w benzynowych e39 zrezygnowano z R4 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

ps. 520i to jeszcze nie widzialem R4, pokaz mi skad to wziales??

 

http://www.bmw.pl/produkty/samochody/Seria_5/Modele_BMW_serii_5/BMW_serii_5_Limuzyna/Dane_i_fakty/Silniki_i_uklad_jezdny/Dane_techniczne.html

 

Proponuję się zapoznać z danymi technicznymi 520i E60 i E61 - ten sam silnik co w 120i i 320i :)

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
chodzilo mi raczej o to ze w benzynowych e39 zrezygnowano z R4 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

ps. 520i to jeszcze nie widzialem R4, pokaz mi skad to wziales??

 

ze 2 lata jest juz 4 cylindrowy 520i

 

http://www.bmw.pl/produkty/samochody/Seria_5/Modele_BMW_serii_5/BMW_serii_5_Limuzyna/Dane_i_fakty/Silniki_i_uklad_jezdny/Dane_techniczne.html

Opublikowano
no dobrze to że w E60 są to ja wiem, ale czytajcie panowie ze zrozumieniem :norty: to dalej czekam na dane o benzynowej R4 w E39 bo jeszcze takowej nie widziałem :mrgreen:
Opublikowano

panowie - i to jest dobre podejście do tematu - po co komu 2,5l R6 jak może mieć taka samą moc i moment ( na nawet lepsze ) przy pojemności 1,8 tsi R4 ...

 

jeszcze trochę i nie będzie w ogóle silników spalinowych - bo są całkowicie niewydajne i nieekologiczne. to tylko kwestia czasu...

Opublikowano
Durne ekologiczne lobby :duh: , a jak po wprowadzeniu 3-cyl silnikow spadnie sprzedaz modeli bmw, to sie koncernowi oczy otworzą :roll2:

 

Nie znam statystyk, ale patrząc na auta dostępne w premium selection to dominują samochody z silnikami o raczej mniejszych pojemnościach. Wydaje się, że seria 5 również najlepiej sprzedaje się z silnikiem 2.0d 177KM.

Generalnie nie jest to zła tendencja - moje I BMW to była 530i z 1989r. - miało 3 litry pod maską R6 188 KM, 8,6 do setki i 224km/h prędkość maksymalną przy spalaniu rzędu 10l na setkę na trasie i 13-14 w mieście. Obecnie ojciec kupuje 520d 177KM - 8,5 do setki w wersji Touring, 224km/h przy spalaniu w trasie w okolicach 5 itrów, zaś w mieście 7 litrów - nie mówiąc o elastyczności, która w 520d jest o niebo lepsza. Wniosek - ta sama radość z jazdy przy niższych kosztach eksploatacji.

Jeśli zaś ktoś będzie miał kaprys, ochotę nabycia samochodu z mocną jednostką benzynową będzie mógł kupić R6, V8 czy V12 - przecież BMW nie zarzuca produkcji tych motorów - a jedynie rozszerza ofertę.

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

Opublikowano

Jeśli zaś ktoś będzie miał kaprys, ochotę nabycia samochodu z mocną jednostką benzynową będzie mógł kupić R6, V8 czy V12 - przecież BMW nie zarzuca produkcji tych motorów - a jedynie rozszerza ofertę.

dokladnie.dla wszyskich niezadowolonych z downsizingu,na pewno pozostana tradycyjne jednostki napedowe.takie czasy :roll:

Opublikowano
Durne ekologiczne lobby :duh: , a jak po wprowadzeniu 3-cyl silnikow spadnie sprzedaz modeli bmw, to sie koncernowi oczy otworzą :roll2:

 

Nie znam statystyk, ale patrząc na auta dostępne w premium selection to dominują samochody z silnikami o raczej mniejszych pojemnościach. Wydaje się, że seria 5 również najlepiej sprzedaje się z silnikiem 2.0d 177KM.

Generalnie nie jest to zła tendencja - moje I BMW to była 530i z 1989r. - miało 3 litry pod maską R6 188 KM, 8,6 do setki i 224km/h prędkość maksymalną przy spalaniu rzędu 10l na setkę na trasie i 13-14 w mieście. Obecnie ojciec kupuje 520d 177KM - 8,5 do setki w wersji Touring, 224km/h przy spalaniu w trasie w okolicach 5 itrów, zaś w mieście 7 litrów - nie mówiąc o elastyczności, która w 520d jest o niebo lepsza. Wniosek - ta sama radość z jazdy przy niższych kosztach eksploatacji.

Jeśli zaś ktoś będzie miał kaprys, ochotę nabycia samochodu z mocną jednostką benzynową będzie mógł kupić R6, V8 czy V12 - przecież BMW nie zarzuca produkcji tych motorów - a jedynie rozszerza ofertę.

 

Nie prownuj 3.0 w benzynie z 2.0 turbo diesel :wink:, zawsze takie porownanie przegra benzyna jesli chodzi o zyzycie paliwa.

Porownaj nowoczesne 2.0 w benzynie 170KM z nowoczesnym 2.0 turbodieslem 177KM.

 

Owszem dominuje w sprzedazy 2.0/177KM/350Nm, podobnie na mobile.de, autoscout.de , gdzie w modelu E92 bardzo duzo jest wlasnie ofert z tym silnikiem, o ktorym zlego slowa powiedziec nie mozna.

Natomiast 3 cylindry w bmw nawet serii 1 czy serii 3 to jednak kpina. 3 cylindrowe silniki to moze miec daewoo tico czy skoda fabia, ale nie marka premium jaką jest bmw.

Opublikowano

to tylko 1 cylinder mniej niz u ciebie, wiec o co cho ;)

 

 

najwiecej i tak narzekaja ci co i tak nie sa klientami. przeciez teraz tez mozna kupowac wieksze silniki to czemu tak malo osob je kupuje :D

 

niemniej jest to przykre, jesli o to chodzi.

 

jeszcze trochę i nie będzie w ogóle silników spalinowych - bo są całkowicie niewydajne i nieekologiczne. to tylko kwestia czasu...

no, posluchaj sobie ten wyklad o wizji stworzenia systemu ktory by umozliwil wydajne korzystanie z samochodow elektrycznych

http://blog.ted.com/2009/04/from_software_e.php

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zapewniam, że BMW potrafi spowodować, że 3 czy 4 cylindry brzmią jak 6. Proponuję się przejechać Mini Cooperem S. To małe gówinko brzmi jak M3 i naprawdę nikt by nie pomyślał, że tam pracuje silnik 1.6.

 

Przeciętny nabywca samochodu naprawdę nie wnika ile ma cylindrów. Zapewniam, że 80% posiadaczy 550i nie ma pojęcia, że silnik ma pojemność 4.8, a najnowszego 525d że ma 3 litry.

 

My jesteśmy fanami marki i wnikamy we wszystko, ale auta się sprzedają w setkach tysięcy sztuk i większość nabywców ma w d... czy ma 200KM z dwóch litrów czy trzech, czy ma 3, 4, czy 6 cylindrów. Ważne że auto zapitala i brzmi dobrze, a przy okazji pali mniej niż model poprzedni.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.