Skocz do zawartości

Robert_kr

Zarejestrowani
  • Postów

    45
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E46 318i

Osiągnięcia Robert_kr

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Zdaje sobie sprawę, że to auto to nic specjalnego ale jeśli by było w dobrym stanie to mogę to przełknąć. Potrzebuję względnie oszczędne auto na dojazdy do pracy i nieszczegolnie zależy mi na bajerach. Nie wiem tylko jak z awaryjnością tego silnika.
  2. Witam, Czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć coś o tym samochodzie? Zastanawiam się czy ta cena nie jest za niska na ten rocznik? Na allegro ciężko porównać bo nie widzę podobnych. http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-1-ID6yw0Yp.html Dzięki.
  3. Jakby ktoś był zainteresowany to mam do sprzedania oryginalny kabel Carly do BMWhat. Praktycznie nowy. pozdrawiam
  4. Wymieniałem u mechanika (serwis BMW). Najlepsze jest to, że dzisiaj (tydzień od wymiany) zrobiłem ok 50 km i obroty przez całą drogę były stabilne, silnik się nie trząsł. Może sam się naprawił :)
  5. Witam, Ma ktoś może jakiś pomysł dlaczego wymiana pompy vacum spowodowała falowanie obrotów?. Albo skaczą między 800 a 2000 albo są w miarę stabilne ale trzęsie budą. Przed wymianą wszystko było ok więc musi to mieć jakiś związek. Pompa jest nowa (engitech).
  6. Czy za pomocą BMWhat da się robić adaptację modułów?
  7. U mnie też pojawił się taki parch w okolicy łączenia błotnika ze zderzakiem (lewy tylny błotnik) i tak samo na rancie przedniego błotnika. Auto jest bezwypadkowe wiec się zdarza.
  8. Mnie po remoncie kazali wymienić po tysiącu. Co do odpalenia, to też tak mam (ale nie zawsze), czasami dodatkowo zagrzechocze :)
  9. Dlatego wybrałem pierwszą opcję (chociaż podobno dokładnie sprawdzają silniki przed wsadzeniem). Prawda jest taka, że każda z tych opcji jest ekonomicznie bezsensowna, ale przy sprzedaży (uczciwej) straciłbym jeszcze więcej...
  10. U mnie wiązało się to praktycznie z remontem silnika. 600 pln zrobienie głowicy, planowanie itp. (były luzy na prowadnicach zaworów) 1500 pln robocizna 1900 pln części (w tym nowy rozrząd i kompletna odma) W takiej sytuacji można się zastanowić nad swap'em. Kompletny swap na M54B22 170KM to koszt 5 tyś. (w Groupe A.I.E.) więc wychodzi podobnie.
  11. Witam, Mógłby mi ktoś powiedzieć czy da się jakoś sprawdzić sprawność zaworu zwrotnego w tej obudowie (11 42 7 508 966)? Grzechocze mi silnik po odpaleniu, rano albo po długim postoju, po pierwszym odpaleniu już nie ma tego problemu. I jeszcze jedno pytanie na przyszłość. W związku z tym, że nowa obudowa kosztuje ponad 800 pln, zaryzykuje i kupie używaną, może mi ktoś podpowiedzieć jak i czym ją wyczyścić/przepłukać. Nie chcę montować takiej po zakupie bo nie wiadomo co tam może być w środku :-)
  12. 1 litr/500 km to obstawiałbym pierścienie a nie uszczelniacze. Przynajmniej u mnie tak było.
  13. 1500 robocizna 600 głowica Reszta to części. Pierścienie, kompletna odma, uszczelki, kompletny rozrząd, itp.
  14. Czemu nieopłacalny? Generalnie ten silnik jest całkiem przyjemy. Mnie naprawa wyszła równe 4k (wymieniałem pierścienie) i teraz wszystko działa jak należy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.