Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

w maju bede wymieniał olej w silniku, skrzyni i moście, i mam pare pytań

 

1. most strasznie wyje, jest to uciążliwe, czy moge tam zalać jakiś gęstszy olej niż polecany ?

2. jaki idzie olej do skrzyni ? nie mam żadnej nalepki, a skrzynia to getarg 260 ( autko z 1990 r. )

Opublikowano

co do wyjącego mostu to wymiana oleju nie pomoże. mi też wyje tylko że czasami i tak cichutko i po wymianie oleju dźwięk dalej występuje.

 

Pozostaje regeneracja mostu.

BMW


Bayerische Motoren Werke

Opublikowano (edytowane)

witam,

 

ja u siebie przedni i tylny dyferencjał mam zalany Mobil'em VS600

http://www.ekonaft.com.pl/mobil_last/samochodowe-mobil/n02_przekladniowe/full-gearlube-vs600.htm

 

silnik (M50B25) ok 200 Tkm ELF EXCELLIUM LDX 5W40 (wcześniej Mobil X 5W40)

http://www.elf.com.pl/produkty/osobowe/silniki/benzyna.htm

Edytowane przez krilan
Opublikowano
do silnika boje się troche zalać syntetyk, bo podejrzewam że obecnie chodzi na mineralnym :? , a co do mostu to dzięki za podpowiedz pewnie zaleje taki sam :wink:
Opublikowano
Witam ,możesz spróbować z 10/w 40 do silnika jak nie masz pewności co jest zalane.Polecam BMW High Power Special Oil 10w/40,po rabacie w ASO 21zł netto.Pozdr.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Myślę , że ten 10w60 to troszkę smarowanie tyłka miodem.

To kosztowny olej < i chyba ful syntetyk z tego co pamiętam ale mogę się mylić >

Ja mam dobry 10w40 od ponad 70 000km i jest ok. < oczywiście zmieniany na czas :lol: > A silnik często kręcę wysoko.

10w60 to bym dał jak autko by stało paląc gumy na placu.

Ale oczywiście zrób jak chcesz < i potem opisz na forum jakie efekty >

Nikt poza tobą nie wie jak traktujesz własne autko.

zresztą tematów o oleju jest na forum tyle , że nocy zabraknie na przeczytanie.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
myśle na castrolem 10w60 EDGE, autko dostaje troche w kość więc wolałbym je troche zabezpieczyć :wink:

 

Jak sie zdecydujesz to koniecznie napisz. Moze wtedy sie zdecyduje w koncu na cos, bo mam kilka roznych na uwadze.

Gdzies wyczytalem ze 10w60 niekoniecznie jest dobry do jazdy na codzien, bylo jeszcze pare istotnych minusow, ale i plusy tez sie pewnie znajda. Np 0w40 czy 5w tez z edge ma aprobate BMW LL04 - a ten 10w60 jak dobrze pamietam nie...

Pozdrawiam
Opublikowano

cały czas zastanawiam sie nad olejem 10w60 edge lub valvoline VR1

 

 

dzis w serwisie dowiedziałem sie kolejnych ciekawych informacji, otó moje bmw 525 m50b25. książkowo dysponuje mocą 230 KM, ma wzmocnione sprzegło i zawieszenie od m-ki. ponac było robione na zamówionko

Opublikowano
cały czas zastanawiam sie nad olejem 10w60 edge lub valvoline VR1

 

 

dzis w serwisie dowiedziałem sie kolejnych ciekawych informacji, otó moje bmw 525 m50b25. książkowo dysponuje mocą 230 KM, ma wzmocnione sprzegło i zawieszenie od m-ki. ponac było robione na zamówionko

 

czy to wyszło po rozkodowaniu VIN'u?

Opublikowano

tak wyszło to vinie i oględzinach auta, 3 panów oglądało autko i niewiedzieli co to za wersja

 

 

może ktoś poradzic w sprawie oleju ? bo musze zamówic dzis

Opublikowano
cały czas zastanawiam sie nad olejem 10w60 edge lub valvoline VR1

 

 

dzis w serwisie dowiedziałem sie kolejnych ciekawych informacji, otó moje bmw 525 m50b25. książkowo dysponuje mocą 230 KM, ma wzmocnione sprzegło i zawieszenie od m-ki. ponac było robione na zamówionko

 

ksiazkowo to ja mam m5 ...

papier wszystko zniesie

 

LEJ jakiekolwiek 10w40 ACEA A3/B3 (+) lub cos z aprobata LL-98 / 01

Pozdrawiam
Opublikowano
do silnika boje się troche zalać syntetyk, bo podejrzewam że obecnie chodzi na mineralnym :? , a co do mostu to dzięki za podpowiedz pewnie zaleje taki sam :wink:

 

Ten silnik powinien pracować na co najmniej półsyntetyku. Jeżeli chodził na mineralnym to musi być niezłe padło.

A w te 230KM, raczej bym nie wierzył. Hamownia prawdę Ci powie. Oczywiście z tym robieniem na zamówienie to prawda, tak jak w przypadku każdego BMW.

Opublikowano
Ten silnik powinien pracować na co najmniej półsyntetyku. Jeżeli chodził na mineralnym to musi być niezłe padło.

A w te 230KM, raczej bym nie wierzył. Hamownia prawdę Ci powie. Oczywiście z tym robieniem na zamówienie to prawda, tak jak w przypadku każdego BMW.

 

czy każdy kto usłyszy że auto chodziło na mineralnym myśli że to złom lub padło :mad2: , niektórzy do dobrych aut leją mineralke bo chcą oszczędzić, nie popieram tego, ale nie jestem w stanie przewidziec na jakim oleju chodzi auto.

 

a padłem raczej nie jest bo nie odstawałem od e39 528,

Opublikowano

czy każdy kto usłyszy że auto chodziło na mineralnym myśli że to złom lub padło :mad2:

 

Raczej tak...

 

niektórzy do dobrych aut leją mineralke bo chcą oszczędzić

 

Wiec niech przesiada sie do gorszych aut, a w sumie lepiej na rower to wyjdzie na dobre nastepnym wlascicielom.

Pozdrawiam
Opublikowano

może i niczego, ale nie lubie takich stwierdzeń na odległość, tak jakbym powiedział że Twoje autko to padło nie nadające sie do jazdy. W życzywistości może to być pieknie utrzymany egzemplarz z silnikiem który chodzi jak zegareczek.

 

Chodzi mi tylko o takie wypowiedzi, dużo jest speców którzy na odległość mogą powiedzieć o aucie wszystko choć nie wiedzą o nim nic.

 

 

PS. Dzis odnalazłem naklejke, i auto chodzi na oleju serwisowym BMW 10W40. i takim sam zaleje teraz.

pozd.

Opublikowano
Co do kuni mechanicznych , nie wiem dlaczego ale u mnie w niemiecki brifie mam wpisane 235 PS , nie wiem czy w to wierzyć :worried: , ale E60 525d dostało po dupie :). Pozdro
SPRZEDAM BMW 530 M60B30 TOURING AC SCHNITZER !

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.