Skocz do zawartości

arti26rm

Zarejestrowani
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O arti26rm

  • Urodziny 29.05.1980

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    było e 30 320i e 34 525i vanos'93 jest e 38 750i '97
  • Lokalizacja
    Radom

Osiągnięcia arti26rm

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. No i temat sie wyjaśnił wszystko działa :D Okazało się żę mechanik który ze mną wymieniał przewody podpiął je odwrotnie na łączeniu ich pod podłogą kierowcy.:-) Tak wiec znowu cieszę sie nivem.Dzięki i pozdr.
  2. Witam dzięki za odpowiedz,przy poziomce jak odpuszczam górny przewód cisnienie daje jak szalone wiec pompa chyba ok.Myślę że teraz kolej na wymianę poziomki.Wydawało mi się że gruchy służą tylko do tłumienia a amorki czyli siłowniki do podnoszenia i opuszczania.
  3. Cześć dziś miałem wreszcie czas sprawdzić.Wężyki przy amorkach popuszczałem płyn wypływał; dść powoli wydaje mi się że powinno szybciej i gwałtowniej wyciekać.Dawałem też ciśnienie do zbiorniczka płynu Chf zrobiłem to na włączonym silniku.W jednym i drugim przypadku brak jakiejkolwiek reakcji na ruchy poziomką.Od czego według Was zacząć i co wymienić w pierwszej kolejności.Dzięki i pozdr.
  4. Tak też myślałem a propos tego czujnika ksenonów .Dziś sprawdzę przy amorku.Dam znać jutro jak poszło...Dzięki.Pozdr.
  5. w E39 jest to z tego co wiem na zasadzie pneumatyki są tam miechy ... Dzięki spróbuje dziś z tymi czujkami od ksenonów.Pozdr.
  6. i jak Panowie ktoś pomoże...
  7. Witam Koledzy . Mama problem z nivo u siebie w autku tj. po wymianie przewodów które skorodowały i ciekły jezeli obciążę samochód tył ciągnie się po glebie.Po odpięciu poziomki i ręcznym sterowaniu góra dół brak reakcji oczywiście było to na włączonym silniku.Amorki suche ,płyn ok, odpowietrzałem go na zaworze regulacji leciał czysty płyn bez powietrza.Będę wdzieczny za pomoc.Pozdr.
  8. Witam odnośnie wymiany świec to wymieniałem wczoraj u siebie i jakiegos bólu nie ma,fakt nie mam gazu.Więc majster chęci widać nie miał. Pozdr.
  9. Witam!!!Jesli chodzi o pierwszy montaż to miałem założonego Sachsa w e30 z 1991r.A Berha w e34.Pozdr.
  10. Witam ,możesz spróbować z 10/w 40 do silnika jak nie masz pewności co jest zalane.Polecam BMW High Power Special Oil 10w/40,po rabacie w ASO 21zł netto.Pozdr.
  11. Mostu nie powinno się zalewać w e 34 niczym innym jak 75w/90.Pozdr.
  12. Mogę odpowiedzieć Ci na przykładzie ciężarówek ,bo takie mam doświadczenie z nimi.śmiało można powiedzieć że się sprawdzają ale do Texstara ,Jurida lub Knorra jeszcze im daleko.Pozdr.
  13. Witam!!! Kolego nie kupuj jakiegoś badziewnego visca.Jeśli nie chcesz orginału z ASO kup kup Behra lub Sachsa.Behra kosztuje po upuście 210 zł a masz pewność że to produkt dobrej jakości.Ja kiedyś założyłem do e 30 taki tani ,wył okropnie ,za wcześnie się załączał,silnik był nie dogrzany .Znajomemu takie tureckie Visco urwało się i narobiło szkody,chłodnica,węże,demolka.Czy warto odpowiedz sobie sam.Pozdrawiam.
  14. Witam!!! u mnie na pierwszy montaż szły Juridy a u mojego znajomego co prawda w e 28 Texstary.Pozdr
  15. Witam!!! Ja osobiście polecam Texstar był zakładany na pierwszy montaż .Mam go u siebie i zakładałem znajomym wszystko ok.Pozdr.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.