Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam kolegow ponownie

 

szukalem na forum tematow o kasowaniu inspekcji i olej

 

jedni pisza tak drudzy innaczej

 

ale jedno w postach jest takie same zeby spiac pin 7 i 19 (masa) w gniezdzie nastepnie.....

i terza 2 wersje :

- spiac piny 7i 19 poczym wlaczyc zaplon

-wlaczyc zaplon i spiac 7 i 19

 

poczym czekac na kasowanie

 

 

problem jest w tym ze ani tak ani tak nic sie nie dzieje

 

 

moze ktos to robil ostatnio i moglby mi dokladnie powiedziec jak to zrobic

 

 

 

pozdrawiam

Opublikowano
W 100% nie jestem pewny ale zdaje się że najpierw włączasz zapłon, potem spinasz piny (mogą być one ciutkę zaśniedziałe, to oczyść). A czy nie zapomniałeś drzwi zamknąć?
Opublikowano

Ja też miałem z tym kłopot u siebie. Poskutkował taki sposób:

Włączasz zapłon, zamykasz drzwi a potem łączysz wspomniane piny na 12 sekund, potem rozłączasz na 12 sekund i znowu łączysz na 12. Rozłączasz i gotowe.

Opublikowano
tak jak koledzy piszą nie każda bm-ka ma w taki sam kasowana inspekcję :? ostatnio kasowałem tak włączyłem zapłon zamknąłem drzwi i pin7 próbówka no i masa i tak dotykałem z 4 razy po kilka sekund :dance: no i poszło to było w 1,6 M43 a w swojej 1,7 tds pykam 7 masa zapłon i po paru sek. gotowe :dance:
Opublikowano

no to tak :

 

1 -wlaczyc zaplon

2 - zamknac drzwi

3-spiac piny na 12 sek

 

ale teraz tak patrzec przez szybe jak to sie robi , czy mozna otworzyc drzwi i wsiasc , bo podobno jak sie zapala wszystkie zielone lampki to trzeba natychmiast wyciagnac kluczyk

 

nie wiem wlkasnie dokladnie

ale jeszcze poprubuje jutro

Opublikowano
Najskuteczniejszy sposob to jechac do elektryka samochodowego ktory Ci to zrobi za 20zl odpowiednim urzadzeniem (nie musi to byc podpiecie pod komputer). Teraz odezwie sie rzesza ludzi twierdzacych ze szkoda 20zl, ale jak zal Ci 20zl wydac na porzadne zalatwienie sprawy, to sprzedaj BMW i kup cos w czym nie ma inspekcji i nie trzeba jej kasowac, a nie odprawiac modly z drutami i doktoratem czy drzwi maja byc otwarte czy zamkniete, a moze klape bagaznika uchylic i na ile sekund ;) Pozdrawiam!
Opublikowano
Najskuteczniejszy sposob to jechac do elektryka samochodowego ktory Ci to zrobi za 20zl odpowiednim urzadzeniem (nie musi to byc podpiecie pod komputer). Teraz odezwie sie rzesza ludzi twierdzacych ze szkoda 20zl, ale jak zal Ci 20zl wydac na porzadne zalatwienie sprawy, to sprzedaj BMW i kup cos w czym nie ma inspekcji i nie trzeba jej kasowac

 

Szkoda czasu i benzyny na dojazd...

 

 

:P

Opublikowano
czasem trwa to dłużej niż 10sekund ... miałem tak jak kolesiowi w E36 318i robiłem kasowanie inspekcji :doh: w mojej E36 320i wkładam w 7 i masa zawsze za pierwszym razem po chwili zapalają sie wszystkie zielone . próbuj lub płać innym za zrobienie to nie majątek 20zł dać komuś kto umie . coś źle robisz spokojnie jeszcze raz zrób jak ci piszą koledzy
Opublikowano
Najskuteczniejszy sposob to jechac do elektryka samochodowego ktory Ci to zrobi za 20zl odpowiednim urzadzeniem (nie musi to byc podpiecie pod komputer). Teraz odezwie sie rzesza ludzi twierdzacych ze szkoda 20zl, ale jak zal Ci 20zl wydac na porzadne zalatwienie sprawy, to sprzedaj BMW i kup cos w czym nie ma inspekcji i nie trzeba jej kasowac, a nie odprawiac modly z drutami i doktoratem czy drzwi maja byc otwarte czy zamkniete, a moze klape bagaznika uchylic i na ile sekund ;) Pozdrawiam!

 

Wychodzę z takiego samego założenia.

Zresztą drutowanie może być niebezpieczne dla komputera/alternatora - o czym przekonało się już wielu posiadaczy BMW.

Poza tym można kupićsobie na allegro gotowy przyżąd - koszt 50-80zł - PAC MAN i około 100zł płaski.

 

Pzdr,

Opublikowano

taaa, nie potrzebnie naciagac Kolegi na koszta.

 

Ok to jest tak, wczoraj kasowalem sobie inspekcje, zrob tak:

 

Poszukaj sobie drucika takiego 10cm ja uzylem takiego co sie woreczki sniadaniowe zamyka.

 

W bemce wloz klucz do stascyjki i przekrec go na 2 pozycje, czyli tak zeby zaswiecila sie kontrolka oleju i akumulatora. Zostaw tak. Otworz maske auta.

 

Wyjdz z auta i zamknij dzwi. Po podniesieniu maski dostan sie do zlacza kolo akumulatora, odkrec okragly "korek" odszukaj pinow 7 i 19 sa podpisane.

 

Polacz 7 i 19 na 13 sekund, nastepne rozlacz na 13 sekund, po czym polacz ponownie na 13 sekund.

 

 

Nastepne mozna zalozyc "korek" na gniazdo i po sprawie, kiedy Podejdziesz do deski rozdzielczej pojawia sie zielone cegielki.

 

:dance:

Opublikowano
Tylko na drucik lepiej dla własnego spokoju dać żaróweczkę 12V 5W.
"Nieudana Operacja To Połowa Udanej Sekcji"
Opublikowano

Do kasowania inspekcji proponuję kasownik cena ok 60zł sam taki posiadam i niebawię się w jakieś kabelki nieumiejętne obchodenie się z kabelkami może dobrowadzić do awari.Było gdzieś na forum że próba kasowania za pomącą przewodów skończyła się niemożnością odpalenia samochodu ktoś zwarł nie te piny czy jakoś tak

http://images42.fotosik.pl/87/e57c14b43097dcd4med.jpg' alt='e57c14b43097dcd4med.jpg'>

Opublikowano
też jestem zdania ze drucik to ryzyko aczkolwiek ludziki tak robią i im wychodzi :) ja wole nie ryzykować koszt kasowania inspekcji to 10zł więc szkoda ryzyka jak dla mnie
Opublikowano
Ludzieeeeeee sami sobie stwarzacie problemy. Od 15 lat robie to samo zaplon 7 pin do masy pare sekund i zielono. Te wszystkie wynalazki dzialaja wlasnie na zasadzie zwarcia miedzy pinem 7 a 19(masą) :wink: 60zl? Najprostszy probnik z zarowka kosztuje 2zl i robi ta sama robote. Dla mnie ktos kto kupuje tego typu kasowniki wynalazki jest po prostu naiwny. A jak ktos myli nr pinu to niech wogole zapomni lepiej gdzie sie otwiera maske
Opublikowano
dzieki sumek80

 

zrobilem i mam zielone cegielki , one tak teraz swiecic sie beda ?

 

czy powinna sie swiecij jedna potem dwie itd?

 

Świecić ma się 5 zielonych, i będą powoli schodziły na 4, potem 3 itd

Pierwsza z reguły świeci najdłużej.

Opublikowano
Dokładnie jak kolega czarny316 napisał, ja sam już zacząłem wątpić, że coś może Wam nie działać, ale poszedłem do auta, 7 do 19 (13s.) 7 do 19 (13s.) i działa, zielono aż miło ;)
Opublikowano
Do kasowania inspekcji proponuję kasownik cena ok 60zł sam taki posiadam i niebawię się w jakieś kabelki nieumiejętne obchodenie się z kabelkami może dobrowadzić do awari.Było gdzieś na forum że próba kasowania za pomącą przewodów skończyła się niemożnością odpalenia samochodu ktoś zwarł nie te piny czy jakoś tak

 

To tak samo jak z plotkami ze dzieci kradna w super marketach i wycianaja nerki, ja tez gdzies to slyszalem, grunt to zadowolony kolega z forum. Niestety samo sie nie zrobi a wizyta kosztuje, wiec kazal Pan musial sam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.