Skocz do zawartości

Uturbienie


Gallon

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, nie wiedzialem jakim temacie to napisac posiadam silnik 1.8 115 koni.

 

Mam pytanie czy ktos ma 100% informacje ile kosztuje uturbienie?

Nie interesuja mnie przypuszczenia.

 

I Jezeli jest jakas osoba ktora zwiekszala moc w takim aucie prosił bym o kontakt na PW. Był bym wdzieczny. Dziekuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

samo zakucie silnika od spodu i odprezenie go to koszt rzedu 7-8 tys zl , do tego jak policzysz turbinke +/- 2,5-4 tys zl , gumy i inne pierdoly koszt okolo 3 tys zl dodatkowo robocizne minimum 1,5-2,5 tys zl to sie uzbiera tyle ze gra nie warta swieczki , w dodatku 1,8 , powiedz jeszcze m40 czy m43 ??

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam ci kolege Bagora z forum który zajmuje się chipowaniem. Podajesz mu numer seryjny orginlnego układu ECU (jeśli dobrze pamietam) I programuje nowy .Zmienia odcinke z 6200 do 6500 i coś jeszcze ...dynamika się zmienia,dołóż wałek za 790 zł od świątka i zmień układ wydechowy...pare koni wleci pod maske :P
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten wałek co kolega podesłał z allegro jet wałkiem normalnym.Cena wałka ostrego to 790 zł .Wałek ten ma zmieniony czas i kąt otwierania zaworów przez co daje do 10 kucy. Są też inne wałki firmy piper cams ale to wyższa półka cenowa 258 funtów więc powyżej 1200zł,ale wrażenia napewno solidne jak na wyżyłowanie M40.

 

http://cgi.ebay.co.uk/Piper-Cams-Camshaft-ULTIMATE-ROAD-BMW-E36-318i-M40_W0QQitemZ330302994462QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item330302994462&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1683|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318

 

Więc wałek + krzywki M43 i pastylki+ Chip od BAGORA + wydech np od Is + stożek jakiś lepszy(ogólnie odradzany ...bo zasyfia dolot) ...Te rzeczy sprawią że twoje m40 zamruczy i da przyjemność z jazdy

 

Jedyny minus...opróżni kieszeń ...ale czego się nie robi dla swojej BUNI :dance:

http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od tego jaką moc chcesz uzyskać. Jeżeli nie chcesz robić potwora to przy doładowaniu 0,4-0,5bar nie trzeba zakuwać, ani odprężac silnika. Koszty zależą od tego czy użyjesz nowych czy uzywanych części i od tego jak dużo pracy wykonasz sam. Swego czasu interesowałem się tym tematem, ale skończyło się na kupnie auta z mocnym silnikiem. Koszt przeróbki soft-turbo to 4-8tys.zł. Przy takich kosztach można się też zastanowić nad swapem. Kto co woli.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie Nie kupiłem jej zeby była ekologiczna. Kupilem ja 2.5 roku temu , Od wujka z niemiec(wujek lekarz) I Mialem okazje wczesniej jezdzilem 1.1 clio starym wiec dlamnie to 1.8 to była niesamowita moc. Wsadzilem duzo serca w to auto zeby onie dbac i zeby wygladalo. Chce zeby była troszke zwinniejsza.

 

Auta nie zmienie bo zabardzo sie przywiazalem, i chyba serce by mi peklo..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedużym kosztem to chyba tylko chip, a turba to raczej nieopłacalny interes mimo że jak twierdzisz silnik jest z małym przebiegiem.

 

A swap na IS Cię nie interesuje? 140km i z tego co kolega mówił to wepchał sam silnik i komputer od 1,8 (1,8 zatarł) i chodzi normalnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swap na M50B25 jest dwa razy tańszy jak uturbianie to na trubo cie sta c a na swap nie????

 

Dziwne masz podejście silnik skrzynia tylni most i wiązka to jakieś z modelu M50B25 to jakies 3 tysiące do tego hamulce i robocizna to góra 5000zł do kupy a turbo nawet nie starczy i będzie zarąbista turbodziura a doładowanie soft turbo bez wielkiej trubo dziury nie da znpowu tak wiele mocy jak M50B25 i nadal to będzie R4 a nie kultow BMW z motorem R6 który słychac co nadjeżdżą akle jak chcesz :)

 

Profesjonalne turbo to pewnie koło 15 tsyaików a jak zrobisz sam to będzie wiecej stac w garazu jak jeździć a po swpaie aby się cieszyć jazda

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie wszystko zależy co kolega obrał na cel... Jeśli chce mieć masakre mocy to lepiej na początek szczepić inny silnik... Jeśli chce rasować M40 to uszanujmy jego decyzję i podpiweidzmy co i jak... Jak każdego będziemy tak hamować z uturbianiem M40 to się nie dowiemy co z tego wyszło :twisted: VW też wsadził do Polo 1.3 turbine i wycisnął z niego chyba o i le dobrze pamiętam 115kuca, fiat w uno też wcisnął turbo... a można było wsadzić inny silnik... sam chciałbym spróbować, ale nie mam ani kasy ani zaplecza... ale jak kolega uturbi M40 i będzie to latać to będzie szacun co?? Dajmy się wykazać :cool2:

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak uturbisz silnik to on tez dostanie po dupie...

1.8 m43 ma 115 a m40 chyba 113

 

mowisz ze masz super autko itd. wiec pomysl sam czego naprawde chcesz i ile masz kasy... bo jak masz np. 5 tys to lepiej wsadzic m50b25 i cieszyc sie jazda... soft turbo - 0,4 czy 0,6 bara ci naprawde nie da za duzo tej mocy...

 

wiec, dasz za turbo tez dajmy 5 kola, dostaniesz moze 140-160. m50b25 ma 193, wiec juz tracisz... Jesli uturbisz bez zakuwania dlugo z tym silnikiem tez nie pojezdzisz. bo to wszystko sa przeciazenia... lepiej miec chyba seryjnie iles mocy niz krzesac z malego silniczka zblizona moc...

 

audi ma swoj 1.8T i tam chyba jest 150 koni, a silnik jest nowszy...

Posluchaj kolegow i jak chcesz wiecej mocy to swapuj silnik... a jak ci tak szkoda to nie rob nic... sam walek kosztuje 800, do tego chip 200, stozek z dolotem 150, jesli sam sobie porobisz to nic nie kosztuje a jesli nie to dolicz ze 300. juz masz kolo 1500...

B M W
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co ze sterownikiem itp.?

 

Tu na forum wiele razy spotkałem się ze stwierdzeniem że trzeba wymieniać, kolega z M43 1,8 włożył tego większego IS-a 1,9 i mówi że nic poza silnikiem nie było ruszane i wszystko działa :cool2: co wy o tym sądzicie bo sam już nie wiem czy trzeba czy nie trzeba go wymieniać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ludzie.... niektorzy chca miec wlasnie silnik TURBO to sie calkiem inaczej jezdzi niz wolnossacym o tej samej mocy. Ja tez bym zakladal turbo do 1.8 zamiast ladowac wiekszy silnik. I co z tego ze slabszy bedzie... chodzi mi o to ze niektorzy moze wlasnie chca turbo i to jest samo w sobie dla nich satysfakcja. A audi z tego silnika 1.8 wyciaga seryjnie 225KM (moze nawet wiecej)... najslabsza wersja ma 150.
Sprzedam: tylnie lampy od Z3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A audi z tego silnika 1.8 wyciaga seryjnie 225KM (moze nawet wiecej)... najslabsza wersja ma 150.

co znaczy "audi z tego silnika 1.8 wyciąga...."?kolego te silniki są rózne pod każdym względem.Jedynie pojemność mają taką samą,wszystko inne je dzieli.Silnik VAG od początku był konstruowany pod turbosprężarkę i dlatego jest podatny na wszelkie próby tuningu.

A little piece of heaven in my hands
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.