Skocz do zawartości

AWARIA... POMOCY... NIE CHCE ODPALIĆ...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
mam bmw e39 535i automat z 97 roku . otóż przez cały dzień normalnie jeździłem , odstawiłem samochód na chwile , po godzinie próbuje odpalić a rozrusznik nawet nie drgnie. Pomyślałem że może akumulator więc ładowałem , próbowałem wszelkich sposobó łącznie ze zmianą akumulatora , ale bez skutecznie. Kiedyś jak miałem rozładowny to chcąc odpalić rozrusznik nie krecił i słyszalne było takie charakterystyczne "pykanie" , a teraz nawet tego nie ma. Jestem zdesperowany , nie wiem co to może być , a do serwisu mam 100km. bardzo prosze o pomoc , jeśłi ktoś nie potrafi mi pomóc za pośrednictwem internetu to prosze o zostawić numer a sie skontaktuje... Edytowane przez qweert
Opublikowano

cześć,

 

to co mi przyszło na myśl.

Sprawdałeś bezpieczniki.

Mój kolega miał w Mercedesie taki problem, że kawałek obudowy rozrusznika się ukruszył i wpadł pomiędzy zębatkę rozrusznika a koło zamachowe i to wszystko zablokował. Niby drobnostka, ale wyglądało na poważną awarie.

 

3m sie

 

Zmrol

Opublikowano
bezpieczniki oczywiście sprawdziłem , wydaje mi się że tu jest coś elektroniką , ale moge sie mylić. Co to może być ???
Opublikowano
Ja stawiam na EWS (fabryczny immobilaizer) spróbuj odpalic z zapasowych kluczyków jezeli to nie pomoze to chyba podłączenie pod kompa i to w serwisie zostaje.
www.klinika-bmw.pl
Opublikowano
zapasowych nie mam , chciałbym żeby serwis tu juz była ostateczność. Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł , co to może być ?
Opublikowano
Ja stawiam na EWS (fabryczny immobilaizer) spróbuj odpalic z zapasowych kluczyków jezeli to nie pomoze to chyba podłączenie pod kompa i to w serwisie zostaje.

 

Dokladnie zgadzam sie to mi wyglada na immobiliser

Opublikowano
no ale to jest akumulatorek , który sie ładuje gdy jest w stacyjce więc jak mógł sie rozładować ? raczej to wykluczam.... Najchętniej pojechałbym do serwisu ale mam ponad 100km i musiałbym organizować lawete. Może da się jakoś awaryjnie odpalić samochód ? Tylko po to żebym dojechał.
Opublikowano
no ale to jest akumulatorek , który sie ładuje gdy jest w stacyjce więc jak mógł sie rozładować ? raczej to wykluczam.... Najchętniej pojechałbym do serwisu ale mam ponad 100km i musiałbym organizować lawete. Może da się jakoś awaryjnie odpalić samochód ? Tylko po to żebym dojechał.

Mogłeś go położyć na głośniku i się rozmagnezował czego skutkiem jest jego rozkodowanie.....

Jak Ci sie "tylko" rozkodował to pół biedy-gorzej by było jakby Ci siadł immo tak jak mnie się to zdarzyło chyba z dwa lata temu.

SPONSOREM MOJEJ NIEOBECNOŚCI SĄ BROWARY ŻYWIECKIE S.A. :)))



BMW-MADE BY WINNERS, MADE FOR FUN !!!!

Opublikowano
wydaje mi sie że kluczyk jest sprawny , co do immobilaizera to na czym polega awaria ? Czy da się jakoś awaryjnie odpalić żebym dojechał chociarz do serwisu ?
Opublikowano
W moim przypadku awariia immobilizera(mała prostokątna kostka) polegała na tym ,że nie chciał on czytać kodu z kluczyka- poprostu padł,nie działał a dlaczego to nie wiem do dnia dzisiejszego. Jeżeli masz to samo nie ma żadnej możliwości żeby odpalić auto jakimś domowym sposobem- zostaje tylko laweta :?.

SPONSOREM MOJEJ NIEOBECNOŚCI SĄ BROWARY ŻYWIECKIE S.A. :)))



BMW-MADE BY WINNERS, MADE FOR FUN !!!!

Opublikowano
Odlacz akumulator na jakis czas moze to pomoze :think:

 

Też chciałem o tym wspomnieć. 15 - 30 minut powinno wystarczyć. Jeśli po włożeniu nadal nie odpali to chyba pozostaje laweta.

http://img426.imageshack.us/img426/2232/bmwsiga7ar.jpg
Opublikowano
Odlacz akumulator na jakis czas moze to pomoze :think:

 

Też chciałem o tym wspomnieć. 15 - 30 minut powinno wystarczyć. Jeśli po włożeniu nadal nie odpali to chyba pozostaje laweta.

Ja odłączyłem tak profilaktycznie na godzine - i nie pomogło :x

SPONSOREM MOJEJ NIEOBECNOŚCI SĄ BROWARY ŻYWIECKIE S.A. :)))



BMW-MADE BY WINNERS, MADE FOR FUN !!!!

Opublikowano
A jak przekręcasz kluczyk w pozycję zapłon to zapalają się kontrolki ? bo jeśli nie to coś ze stacyjką. Mi kiedyś zgasł i nie mogłem odpalić, wogóle nie reagował na przekręcenie kluczyka. Okazało się, że była przerwa na jakimś kabelku który idzie do stacyjki.

kiedyś


E32 730

E36 318

Opublikowano
moim zdaniem to wina rozrusznika - nie wiem jak dokladnie w tym modelu jest zbudowany , ale moze szczotki sie zuzyly albo madl bendix - ja bym cos w tym kierunku dziala ( mialem tak kiedys w golfie gti -to musielem go postukac !) gdyby to byla wina elektroniki czy elektryki to od razu by sie darla (bmka ) ze cos jej dolega !
Opublikowano
no wydaje mi się że tak myśląc to darła by się też że rozrusznik padł. Troche poczytałem na forum i podzwoniłem i wychodzi mi że to albo immobilaizer albo rozrusznik albo bateryjka w kluczykach. Jutro sie okaże. Jak mam zewrzeć rozrusznik ?
Opublikowano

na automacie /rozrusznika/

do automatu dochodzi kabelek od stacyji i mozna zalozyc ,ze brak jest zasilania musisz go zasilic.przewaznie jest czerwony podpinany na konektor albo go poruszaj moze sie obluzowal.

pozdrawiam

Opublikowano
tu jescze nikt nie wspokniał o tym, ale jescze jedna mozliwość jest, a mianowicie linka od zmiany biegów, jezeli sie poluzowała to mozliwe ze teraz jest w pozycji innej niZ N lub P i wtedy samochod nie zakreci. A druga bardzo prowdopodobna sprawa to bendiks rozrusznika bo jak mowisz nawet nie cyka, a pierw musi zasprzeglic zeby zakręcił.

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano

czy kontrolki podczas odpalania przygasają, czy też pozostają

"takie same" Być może trzeba go zewrzeć na krótko w/g rady "Belgusa"

pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.