Skocz do zawartości

Bangle opuszcza BMW!


mms023

Rekomendowane odpowiedzi

Dobra pierwsza seria tych którzy lubią kogoś pojechać przeszła teraz mogą się wysłowić ludzie.

 

Czyli twierdzisz, że należę nie do ludzi tylko ,do chyba bydła nie potrafiącego wypowiedzieć swojego poglądu? Zapominasz się a Twoja arogancja prędzej czy później znajdzie oddźwięk w zablokowaniu Cie na tym forum.

Proszę przyjąć moje przeprosiny, z powodu odmiennych poglądów.

.......a pojechać to sobie można na przejażdżkę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 63
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Dzisiaj stylistyką zewnętrzną wszystkich producentów przyziemnych samochodów pobiło do nieprzytomności Audi, którego modele z poprzedniej dekady służyłyby dzisiaj do popularnych w zimie "zjazdów na byle czym". Oskarżam Bangla o to, że gdybym już dzisiaj musiał zmieniać samochód to musiałbym się przesiąść na napęd x4, bo w przednionapędowym Audi bym pierdnoł, rzygnoł i wyszedł bo chamstwa nie zniese :wink:

 

?! Audi? Które Twoim zdaniem?

 

Wg mnie, za wyjątkiem A5 i R8 nie można powiedzieć, że Audi zrobiło ostatnio naprawdę ciekawy stylistycznie samochód. No bo chyba nie powiesz mi że Q7, A6 i A8 to majsterszyk designu?

Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. Moja interpretacja jest taka, ze ten, kto jezdzil Calibra, nie moze miec pojecia o dobrym smaku... Laughing

 

nie mów, że jak na tamte czasy (1989r) calibra była brzydka, to że teraz na co drugim wiejskim/podmiejskim podwórku stoi zdezelowana calibra z toną szpachli i eksperymentami projektowymy domorosłych rzeźbiarzy we włóknie szklanym, nie znaczy, że jest to brzydki samochód, swego czasu dostał nagrodę właśnie za design

 

Ba Calibra jest dalej ładnym autem... Współczynnik Cx jest na bardzo dobrym poziomie :!: Tylko masa dzieciaków poddaje je tunowi od tyłka strony... Podobnie jest zresztą z kebabami...

 

Zmieniłem swoje upodobania z Opla na BMW ze względu na fenomenalne właściwości jezdne

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. Moja interpretacja jest taka, ze ten, kto jezdzil Calibra, nie moze miec pojecia o dobrym smaku... Laughing

 

nie mów, że jak na tamte czasy (1989r) calibra była brzydka, to że teraz na co drugim wiejskim/podmiejskim podwórku stoi zdezelowana calibra z toną szpachli i eksperymentami projektowymy domorosłych rzeźbiarzy we włóknie szklanym, nie znaczy, że jest to brzydki samochód, swego czasu dostał nagrodę właśnie za design

 

Oczywiscie zartowalem :lol: Swego czasu to Calibra byla ladnym i eleganckim samochodem - obecnie nalezy do tych modeli, ktorych wlasciciele psuja im wizerunek... :)

Edytowane przez KrzysztofP

pozdrowienia

Krzysztof

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie... Pomijając już, że sam Opel pomógł zepsuciu wizerunku Calibry: budowa chyba na bazie Vectry, FWD, ogólnie klasa średnia z zamierzenia, dlatego po latach trudno jest się zachwycać.

Co innego np. o krok wcześniejsza generacja podobnego coupe Opla - unikatowa Monza (nie Manta !): długie, luksusowe coupe, klasa wyższa-średnia (czyli oplowska najwyższa), RWD, rzędowe szóstki, świetna stylistyka, porządne wykonanie. Poza tym, co ciekawe - bez napisu Opel (dotąd nie wiem dlaczego).

 

A tak przy okazji - czy Calibra to nie przypadkiem designed by Chris Bangle :?: :diabel_smiech:

Pytam, bo gdzieś mi się przeczytało, że Bangle kończył z Oplem w czasie, gdy Calibra mogła być już rysowana.

 

pozdr. :)

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra pierwsza seria tych którzy lubią kogoś pojechać przeszła teraz mogą się wysłowić ludzie.

 

No toś pojechał :lol: :?

 

Jak dla mnie jeszcze tylne lampy w BMW są ok - dalej w stylu - ale przód bez nerek już byłby trudniejszy do rozpoznania - wcześniej były podwójne okulary i to było dosyć wyjątkowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak przy okazji - czy Calibra to nie przypadkiem designed by Chris Bangle :?: :diabel_smiech:

Pytam, bo gdzieś mi się przeczytało, że Bangle kończył z Oplem w czasie, gdy Calibra mogła być już rysowana.

 

pozdr. :)

 

Chris Bangle może podawał ołówki ;) Calibra to dzieło Wayna Cherry'ego (szefa biura stylistycznego Opla) i Erharda Schnella

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Mówiąc o stylistyce aut BMW ostatnich 10-lat za bardzo skupiacie się wszyscy na osobie odchodzącego Chrisa Bangle'a. Rozumiem, że temat dotyczy jego odejścia, ale panowie, wszystkie te auta nie są jego osobistymi dziełami, a już na pewno nie zaprojektował ich sam!! Polecam choćby artykuł o projektowaniu nowej 7er, do przeczytania na bmwblog... osób odpowiedzialnych za poszczególne części projektu jest bardzo wiele, Bangle jako chief of design nadzoruje jedynie całą pracę.

I jeśli design BMW nie jest wyjątkowy (dla każdego w innym sensie!) to dlaczego kokpit Mercedesa S, czy nowego Mercedesa E wygląda jakoś znajomo jakby z e60/e65/f01??? Albo czy tył audi A5 nie czerpie garściami z E92??

Każdy może mieć swoje zdanie na temat stylistyki BMW w ostatnich latach, jednakże statystyki nie kłamią i BMW sprzedają się bardzo dobrze, więc ten design wcale nie jest taki zły, tym bardziej, że zapożyczenia ze stylistyki BMW widać na każdym kroku i w każdym segmencie.

 

P.S. Żeby nie było nieporozumień - podoba mi się obecny dizajn bmw, ale jestem wiernym i oddanym fanem e24, e28 i e30.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy może mieć swoje zdanie na temat stylistyki BMW w ostatnich latach, jednakże statystyki nie kłamią i BMW sprzedają się bardzo dobrze, więc ten design wcale nie jest taki zły...

 

Tak poza tematem trochę, bo nie chcę narzucać bezpośredniego porównania – ale wielkość sprzedaży nie definiuje jakości towaru, designu, wartości art. itd. – tylko skalę tego, na ile się coś ludziom podoba (a powody tego często są poza ich świadomością).

 

Przykładowo – w Polsce 99% sprzedawanych projektów nowych domów to mierne katalogowe, typowe budy dla psa – dzieło uczniów techników budowlanych z pieczątką architekta, a nie indywidualne projekty wprost od architekta.

Czy to znaczy, że architektura jednorodzinna w Polsce jest bardzo dobra :?: - nic bardziej mylnego, bo właśnie z tego powodu jest tragiczna – właściwie to jej nie ma..

Inny przykład – większość Polaków woli wsłuchiwać się w wielkie, sztuczne oktawy „pani” Dody, zamiast kupić sobie i włączyć płytę np. Marillion. Czy to oznacza, że wyżej wspomniana jest muzycznie lepsza od Hogartha i reszty :?:

 

Ale tak jak wspomniałem, żeby była jasność – nie mam na myśli stawiania tej sytuacji bezpośrednio ze sprzedażą BMW. Po prostu wielkość sprzedaży zależy nie raz od wszystkiego innego, niż jakości produktu – dlatego taki parametr o niczym nie przesądza.

 

A sprzedaż BMW niech będzie jak największa i coraz większa – z Bangle czy bez niego firma niech się ma zawsze jak najlepiej :)

 

P.S.

...Mówiąc o stylistyce aut BMW ostatnich 10-lat za bardzo skupiacie się wszyscy na osobie odchodzącego Chrisa Bangle'a...

Bezpośrednio z jego ust słyszałem w jakimś wywiadzie TV, żeby w razie zarzutów, kierować je tylko w jego kierunku, a nie zespołu. ;)

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy może mieć swoje zdanie na temat stylistyki BMW w ostatnich latach, jednakże statystyki nie kłamią i BMW sprzedają się bardzo dobrze, więc ten design wcale nie jest taki zły...

 

Tak poza tematem trochę, bo nie chcę narzucać bezpośredniego porównania – ale wielkość sprzedaży nie definiuje jakości towaru, designu, wartości art. itd. – tylko skalę tego, na ile się coś ludziom podoba (a powody tego często są poza ich świadomością).

 

Przykładowo – w Polsce 99% sprzedawanych projektów nowych domów to mierne katalogowe, typowe budy dla psa – dzieło uczniów techników budowlanych z pieczątką architekta, a nie indywidualne projekty wprost od architekta.

Czy to znaczy, że architektura jednorodzinna w Polsce jest bardzo dobra :?: - nic bardziej mylnego, bo właśnie z tego powodu jest tragiczna – właściwie to jej nie ma..

 

Jasne, ale istnieje jeszcze takie coś jak koszty realizacji danego projektu. Może to nie są wymarzone domy Polaków, ale czy stać nas (jako Polaków) na takie, jakie proponuje wyobraźnia i kunszt architektów? Chyba większości jednak nie... I podobnie jest z autami... (swoją drogą strasznie ubolewam nad tym, że BMW wycofało projekt zwany bodajże "CS")

Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...(swoją drogą strasznie ubolewam nad tym, że BMW wycofało projekt zwany bodajże "CS")

Dokładnie... Ja także - podejrzewam, że ten CS pogodziłby miłośników marki w kwestii stylistyki (exterior/interior). Właśnie to prototypowe wnętrze zawiera takie formy, o które mi chodzi w BMW po roku 2000.

 

A co do domów - ludzie są biedni - bo nie zdają sobie sprawy, w jak dużym stopniu mogliby nieraz zaoszczędzić na tym, że dostają specjalny, "uszyty" wprost dla nich indywidualny projekt. Ale szacuję, że niestety Polaki bardzo długo jeszcze będą dojrzewali do tego (dużo bardziej chodzi tu o mentalność niż kasę, bo ludzie z kasą też szukają projektów między pietruszką a pomidorami w hipermarkecie).

 

hej :)

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do projektów budowlanych, to jasne, że w Polsce nadal buda z kolumienką na froncie króluje. Ale solaris, ta buda z kolumienką jest raczej jak skoda octavia, czy toyota corolla, a bmw są raczej jak dom aatrialny, a przynajmniej jak zaułek onyx... ;P

 

Jak już pisałem, zwróć uwagę na ilość zapożyczeń... bmw nadal dyktuje trendy w motoryzacji i jest świeże, a tu już nie może być mowy o pomyłce. To by oznaczało pomyłkę większej ilości stylistów w branży motoryzacyjnej.

Po prostu jest to na dzień dzisiejszy wiodąca stylistyka i to, że nam się mniej podoba wcale nie znaczy, że jest błędna. Jako wielbiciel minimalizmu muszę stwierdzić, że kokpity nowych bmw bardzo mi przypadły do gustu.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... a bmw są raczej jak dom atrialny..

Ok. mattiss - wobec tylko tego fragmentu zgadzam się już ze wszystkim co napisałeś ;)

(choć to projekt nie mój, tylko trochę starszego i utytułowanego kolegi, który skończył moją uczelnię kilka lat wcześniej ode mnie :) )

 

Porównanie takiej architektury do BMW - jak najbardziej trafne :!: :)

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polecam te dwa odcinki amerykańskiego Garage 419:

 

różne rzeczy można mówić o Amerykanach, ale na pewno nie można im zarzucić braku obiektywizmu. w niemieckich programach zawsze najlepsze są niemieckie samochody, w brytyjskich - brytyjskie.

a Amerykanie nie czują się zażenowani wyśmiewając nową Corvettę i przedkładając nad nią Nissana GTR. nie mają też najpochlebniejszego zdania o swoim rodaku - a bohaterze tego topica - i jego projektach...

 

Pozdrawiam,

Rafał

"It`s not the size of the dog in the fight, it`s the size of the fight in the dog" Mark Twain

http://img72.imageshack.us/img72/2328/1727269a1200bw1a.th.jpghttp://img442.imageshack.us/img442/8869/1737368a1200bwa.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Dziwnym trafem nowe Beemki czyli E65, E60 itd krytykują Ci, którzy jeżdzą starymi modelami. Nie chcę nikogo obrażać, ale zalatuje to typową zawiścią i zazdrością w stylu "nie stać mnie na coś to muszę to zgnoić na maksa".

Bangle zrewolucjonizował design samochodowy. To co zastosował w "swoich" modelach BMW zostało potem skopiowane prawie w każdym aucie. Głównie chodzi o grube przetłoczenia blach, tył w stylu plecaka itd. Wszystko co jest nowe i inne niż cała reszta najczęściej jest najpierw krytykowane a dopiero po jakimś czasie docenione.

Wg mnie E60 to jedno z najpiękniejszych aut na świecie i gdy patrzę na nie, to wywołuje u mnie zachwyt. E90 jest ładne, ale właśnie brakuje mu tej ikry i odwagi w stylistyce. Wiadomo czemu tak jest. 3ka to podstawa sprzedaży BMW i wykluczone były wszelkie ryzykowne posunięcia. Na szczęście facelifting udoskonalił E90, które teraz wygląda naprawdę ok. Złapało tę ikrę, której brakowało wcześniej. E65 było strasznie krytykowane, ale w USA, najważniejszym rynku dla BMW, sprzedawało się jak nigdy.

Prawda jest taka, że właśnie dzięki Bungle'owi BMW uniknęło tego, co spotkało bardzo wiele modeli innych koncernów, czyli braku nowych koncepcji stylistycznych, przez co brnięto w nudę i dziwactwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwnym trafem nowe Beemki czyli E65, E60 itd krytykują Ci, którzy jeżdzą starymi modelami. Nie chcę nikogo obrażać, ale zalatuje to typową zawiścią i zazdrością w stylu "nie stać mnie na coś to muszę to zgnoić na maksa". ...

 

Dziwnym trafem w 10/10 przypadków rozmów na podobny temat, ktoś prędzej czy później wyskakuje z taką właśnie śpiewką. Tej płyty mmw już nie odtwarzaj, bo dawno się starła (nigdy zresztą nie miała sensu).

 

Swoją drogą wobec kogo (lub czego) zawistni są "biedacy" ze starych BMW, którzy nie darzą sympatią np. E65, ale bardzo przychylnie patrzą na F01, czy X6 :?:

(które rzadko, ale da się już zobaczyć na żywo w Polsce)

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

A nie zastanowiło Cię, że jednak zawsze ktoś wyskoczy z tą śpiewką i czemu tak jest, że tyle osób o tym pomyśli? Nie zagłebiajmy się w psychologię tego zjawiska, jak poczułeś się urażony to wybacz, ale nie miałem zamiaru dogryzać użytownikom beemek poniżej E60, E90 i E65, bo dogryzałbym i sobie w ten sposób, ale niestety prawda jest taka, że duża części krytyki wywodzi się z powodu jaki podałem.

 

Co do Twojego pytanie to odpowiem Ci tak.. E60 i E65 to auta popularne i dość "bliskie" finansowo wielu ludziom, a większość ich krytykantów ma modele o stopień starsze, a X6 czy nowa 7ma to kosmos cenowy i takie marzenie bardziej dla większości niż osiągalny cel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra pierwsza seria tych którzy lubią kogoś pojechać przeszła teraz mogą się wysłowić ludzie.

 

No toś pojechał :lol: :?

 

 

niestety kolego ale na tym forum jest pewna grupa ludzi którzy jedyne co potrafią robić to od razu po kimś jechać od góry do dołu... nigdy nie rozumiałem tego typu ludzi i nigdy nie zrozumiem :(

 

PS. nie pije tutaj do nikogo konkretnego i proszę o darowanie sobie komentowania mojej wypowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie zastanowiło Cię, że jednak zawsze ktoś wyskoczy z tą śpiewką i czemu tak jest, że tyle osób o tym pomyśli? Nie zagłebiajmy się w psychologię tego zjawiska, jak poczułeś się urażony to wybacz, ale nie miałem zamiaru dogryzać użytownikom beemek poniżej E60, E90 i E65, bo dogryzałbym i sobie w ten sposób, ale niestety prawda jest taka, że duża części krytyki wywodzi się z powodu jaki podałem.

 

Co do Twojego pytanie to odpowiem Ci tak.. E60 i E65 to auta popularne i dość "bliskie" finansowo wielu ludziom, a większość ich krytykantów ma modele o stopień starsze, a X6 czy nowa 7ma to kosmos cenowy i takie marzenie bardziej dla większości niż osiągalny cel.

 

Pójdę dalej... im starsze modele tym łatwiej natrafić na bardzo trudnych ludzi, których nie rozumiemy a ich zachowanie i podejście do innych ludzi i rzeczy jest chore. A co gorsza My to widzimy a oni nie :( Ja w dziale 7er zaczynam czuć niesmak jak mam gdzieś się wypowiadać bo często zlatuje się kilku posiadaczy E32 tylko po to aby się uczepić człowieka nie wnosząc zupełnie nic do tematu a tym bardziej pomagając komu kolwiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

totalne bzdury!!!!! jak można powiedzieć, że E60 to brzydkie auto!!!!!!! Wypowiedzi niektórych są śmieszne. Nowe BMW to majstersztyk designu i oryginalności połączonej z naprawdę dobrymi właściwościami jezdnymi. Dziwicie się, że OPEL czy VW doganiają pod względem nowinek BMW... Kolejna bzdura, popatrzcie na tak prosty przykład jak kontrola trakcji, BMW wprowadziło ją jak VW jeszcze nie marzył o niej w swoich autach. Opel? Pokażcie chociaż jeden model mogący konkurować z BMW? Astra z Seria 3? Przegrany!!!! Vectra z Serią 5? Przegrany? Czy może Signum z wersją 7 (co dla mnie nie ma w ogóle odniesienia, ale może...) to już BRAK SŁÓW!!!! Nie mówiąc już o emocjach jakie wzbudza marka, obok VW czy OPLA przejdziesz bez słowa nawet jak jest ładne powiesz, ładny OPEL czy VOLSKWAGEN, a BMW wzbudza emocje i to się liczy... Narzekający na design nowych BMW, pokażcie mi auto na poziomie E60 z tak oryginalnym wyglądem? Mercedes E klasa? Zwykły trzeszczący złom, który w dodatku nie wzbudza żadnych emocji... To po prostu zwykły mercedes, w dodatku już nie tak dobry jak jest starsi bracia... To jedyny samochód mogący konkurować z BMW i na jego tle wypada bardzo przeciętnie, żeby nie powiedzieć marnie...

Pozdrawiam,

Karol

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwnym trafem nowe Beemki czyli E65, E60 itd krytykują Ci, którzy jeżdzą starymi modelami. Nie chcę nikogo obrażać, ale zalatuje to typową zawiścią i zazdrością w stylu "nie stać mnie na coś to muszę to zgnoić na maksa".

taaa :roll: - szczególnie Ci co mają po 5 szt. M5 E39.... Tych na pewno nie stać jest na E60 520D....

 

Pójdę dalej... im starsze modele tym łatwiej natrafić na bardzo trudnych ludzi, których nie rozumiemy a ich zachowanie i podejście do innych ludzi i rzeczy jest chore.

sztuka prowadzania sporów w sposób cywilizowany (również na forach internetowych) polega na krytykowaniu poglądów, a nie osób. z takim podejściem nie dziwię się, że zebrałeś już 4 ostrzeżenia.... :?

 

wracając do zasadniczego wątku - ja również starałem się przekonać do designu obecnych modeli BMW, próbowałem mocno - ale... się nie udało... mają one ciężki, monumentalny design, który mi osobiście kojarzy się z.... elementami wykończeniowymi naszych, polskich grobów, obecnie stawianych na cmentarzach...

 

rozdzielmy dwa aspekty w tej dyskusji: technikę/technologię (rzecz w miarę wymierna) od designu (rzecz niewymierna, kwestia gustu). technicznie i technologicznie "nowe" BMW są doskonałymi samochodami, na pewno bardziej innowacyjnymi, w stosunku do swojej bezpośredniej konkurencji (Audi, Mercedes) niż kiedykolwiek w przeszłości, rozwiązania te są często kopiowane potem przez pozostałych (choćby i-drive) - jednak sama technika/technologia bez stylistyki jest dla mnie nie do zaakceptowania...

a Chris Bangle, o którym jest ten wątek, nie był szefem inżynierów, tylko szefem projektantów BMW...

Edytowane przez FierceDog

Pozdrawiam,

Rafał

"It`s not the size of the dog in the fight, it`s the size of the fight in the dog" Mark Twain

http://img72.imageshack.us/img72/2328/1727269a1200bw1a.th.jpghttp://img442.imageshack.us/img442/8869/1737368a1200bwa.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Opel? Pokażcie chociaż jeden model mogący konkurować z BMW? Astra z Seria 3? Przegrany!!!! Vectra z Serią 5? Przegrany? Czy może Signum z wersją 7 (co dla mnie nie ma w ogóle odniesienia, ale może...) to już BRAK SŁÓW!!!!

 

Zgadzam się z Tobą w całej rozciągłości tylko że drobna uwaga. Astra to klasa BMW 1, Vectra - BMW 3 a Signum to w ogóle nie wiadomo co to jest.. Nową konkurencją dla BMW 3 a jednocześnie chyba trochę BMW 5 ma być niby Insignia ale Opel chyba sam nie wie czy to nastepca Vectry czy Omegi. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...a Chris Bangle, o którym jest ten wątek, nie był szefem inżynierów, tylko szefem projektantów BMW...

Trafna uwaga... też nie podoba mi się, że bardzo często (bądź zawsze) mówiąc o stylistyce, tłumaczy się ją czymś zupełnie innym.

To wg mnie tylko potwierdza, że to wyjątkowo trudny temat - niestety nie da się o tym pogadać na forum (z przeróżnych względów)

pozdr.

 

P.S.

...ale niestety prawda jest taka, że duża części krytyki wywodzi się z powodu jaki podałem...

Hmmm - zastanawia mnie, w jaki sposób nabiera się pewności o tym. Od kilkunastu minut wśród funkcji forum szukam detektora zazdrości i zawiści jednych użytkowników względem innych - kurcze, ktoś mi to chyba zablokował.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

osobiście nie podoba mi się stylistyka tyłu i wnętrza, jeśli kogoś uraziłem to sorry, od jutra postaram się zaakceptować ten design

 

pozdr

zazdrosny i zawistny posiadacz e39

 

PS

Tył przypomina mi jakieś japońskie gnioty, możliwe, że podobieństwo wynika z tego iz to Japończycy zapożyczyli to i owo od BMW, ale więcej tego jeździ po naszych "drogach" i dlatego tył nowych BMW nie budzi we mnie żadnych emocji (zaznaczam, że z przodu są fenomenalne, a tak jak wspomniałem wyżej z4 to ideał zarówno z przodu jak i z tyłu :mrgreen: )

 

PS2

Porównując OPLA do BMW to chyba się trochę rozpędziliście, jeżeli już chcecie porównywać to vectre z serią 3 a nie 5 chociaż to i tak bezsensowne porównanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sztuka prowadzania sporów w sposób cywilizowany (również na forach internetowych) polega na krytykowaniu poglądów, a nie osób. z takim podejściem nie dziwię się, że zebrałeś już 4 ostrzeżenia.... :?

 

Nie to raczej za to, że nie potrafiłem być wstrzemięźliwy jak jakiś :mad2: pił do mnie i szukał zaczepki, niestety ale nie zawsze udaje mi się trzymać nerwy no wodzy kolego :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.