Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam nieustanny problem ze świecącymi się poduszkami i nie odpalaniem samochodu rano (przy obecnych mrozach). Wina starego (słabego) akumulatora. Chcę wykorzystać ostatnią deskę ratunku, tzn:

Chcę odpiąć akumulator z klem i go w domu na prostowniku naładować do pełna.

Pytanie:

1. Czy nic mi się nie stanie z elektroniką?

2. Czy centralny i alarm nie będą "szalały" przy ponownym podłączeniu?

3. Czy nie rozkoduje mi się radio (mam orginalne BMW BUSINESS, kaseciak)?

4. Co z wskazaniami komputera pakładowego (tzn. Olej, klocki, itp.?

 

pozdrawiam[/b]

Opublikowano
OK. Jutro rano odłączam i ładuję.

A ile mam go ładować.

80AH przy prostowniku 5A to jakieś 15-17 godzin ładowania???

ja mam prostownik z testerem i dwie opcje normalne ladowanie i szybki, podlączylem na noc na normalnym i jest ok :mrgreen:

joke12
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

bubba26 i jak, wszystko ok?

 

Ja musze u siebie tez akumulator na chwile odłączyć ale żeby błędy skasowac, nie moge w papierach znaleźć kodu do radia i boje sie, że mi sie zablokuje. Też mam oryginalny BMW Business kaseciak ze zmieniarką.

 

Czy te radia napewno maja kod? Bo mam wszystkie papierki do auta, ale kodu nigdzie znaleźć nie moge.

Opublikowano
wydaje mi się że nierozkoduje się pamięc wewnętrzna w radiu , ja nie raz je wyjmowałem i nic nie zmieniło się , nawet ustawienia stacji , co do ładowania to spokojnie może odłączyć , ja jak były mrozy podpinałem nieruszając akumulatora prostownik pod maską jest + i niżej - masa na małym prądzie przez noc wystarczy
Opublikowano

Czy te radia napewno maja kod? Bo mam wszystkie papierki do auta, ale kodu nigdzie znaleźć nie moge.

 

Mają, przynajmniej ja mam kod do radyjka ;)

 

Pytanie poza konkurencją:

Jak kodować stacje w radiu? Nie mam żadnej instrukcji niestety do radia.

Siła i Honor
Opublikowano

Czy te radia napewno maja kod? Bo mam wszystkie papierki do auta, ale kodu nigdzie znaleźć nie moge.

 

Mają, przynajmniej ja mam kod do radyjka ;)

 

Pytanie poza konkurencją:

Jak kodować stacje w radiu? Nie mam żadnej instrukcji niestety do radia.

 

Dano, a z ciekawosci, gdzie w papierach miales ten kod zapisany? Ja przejrzalem wszystko i nigdzie nie moge znalezc. Mam osobna instrukcje do radia (taka ksiazeczka) i taka kartke 'Radiopass BMW Business', pisze na niej :

Model - PH7050

Serial - 11153623

Safety Nr - zostawiono puste. (czyzby to byl kod)??

 

 

Bubba26 na jak dlugo rozlaczyles akumulator, ze sie radio nie zresetowalo???

Opublikowano
ja nie mam kodu i nie jest wymagany przez moje radio nawet wtedy gdy było wypięte na miesiąc po podpięciu zaprogramowanych fal nie wywaliło może wersje kupowane w salonach w PL tak mają
Opublikowano
Kolego akumulator z korkami ładujesz prądem 1/10 pojemności aku czyli wypada u Ciebie ok. 8A i wtedy jakieś 12h. Jak masz prostownik 5A to ładuj tak jak pisałeś jakieś 17h. Akumulatory bezobsługowe ładuje się prądem o połowę mniejszym ale odpowiednio dłuższy czas.
Opublikowano
Witam.Jeżeli masz akumulator z"korkami"?Pod koniec ładowania obserwuj czy we wszystkich celach(otworach)elektrolit "bąbelkuje"-swiadczy to o sprawnych ogniwach.Napewno sie już spózniłem z tą poradą.Pozdrawiam
Opublikowano

ja mam takie samo radio orginalne ze zieniarką cd i też nie mam kodu. Niektóre nie są zabezpieczone kodem. Odłaczałem juz parę razy akumulator i nigdy nie musiałem podawać kodu, zresztą w papierach od radia go po prostu nie ma.

 

W poprzedniej mojej bmw e36 był kod od radia i był tez zapisany w papierach od radia

Opublikowano

Dano napisał:

Jak kodować stacje w radiu? Nie mam żadnej instrukcji niestety do radia.

 

Wystarczy wcisnąć i przytrzymać przycisk. Ten na którym ma być zakodowana fala.

Opublikowano
ja mam takie samo radio orginalne ze zieniarką cd i też nie mam kodu. Niektóre nie są zabezpieczone kodem. Odłaczałem juz parę razy akumulator i nigdy nie musiałem podawać kodu, zresztą w papierach od radia go po prostu nie ma.

 

W poprzedniej mojej bmw e36 był kod od radia i był tez zapisany w papierach od radia

 

Hmm, no ja wlasnie mam wszystkie dokumenty, osobna ksiazeczka od radia, kartka z numerem seryjnym, wiec wydaje mi sie, ze jakby moje radio mialo kod, to napewno bym go gdzies w papierach mial.

 

Pytanie tylko czy da sie na 100% sprawdzic, ze nie mam kodu, nie chce sobie potem radia zablokowac, a jak znam zycie w kraju w ktorym obecnie przebywam przyjemnosc odkodowania radia bedzie droga :/

Opublikowano
czy czasem jest dobrze odlaczyc klemy z aku zeby sie tam wszystko odswiezylo ??????/ czy lepiej tego nie robic ?? a jezeli tak to slyszalem ze ktoras z klem najpierw sie odlacza i taka samą kolejnoscią się podlącza czy to prawda ?
Opublikowano

gdyby radio miało kod to w momencie jakbys odłaczył akumulator i podłączył z powrotem juz musiałbys ten kod podać. Twoje radio nie ma kodu

 

ja tam nie wiem, czy samo odpiecie akumulatora kasuje jakiekolwiek błędy, ale jeśli sie odpina akumulator to najpierw się powinno zdejmować klemę plusową, a potem minusową, i podłaczać też najpierw minusową a potem plusową

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.