Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

1. Czy spotkał sie ktoś z skrzypiącymi uszczelkami ? Po prostu jak sie jedzie po lekkich wybojach, np. kocie łby to uszczelki stykajac sie z karoserią skrzypią. Sprawdzalem i uinnych, obajw nie wystepuję, moze akurat moje sa jakies felerne, produkcja auta marzec 2004

Po nasmarowaniu WD40 lub jakąś wazeliną objaw znika , ale tylko na 2 dni

2. Czy nie przeszkadza Wam to , ze prawa kontrolka od kierunkow jest praktycznie niewidoczna ? Przysłania ją koło kierownicy . Nie wiem kto to projektował... , ale porażka na maxa. tzreba dobrze sie nagimnastyjkowac z reg. kier. , aby to bylo w miare widoczne

 

3. Dziwgnie od tempomatu , niefortunnie zrobiona obok dzwigni od kierunków. Często można zahaczyc

 

5. Da się wykasować inspekcje oleju za pomocą kombinacji jakis przyciskow w menu itp. ?

Opublikowano

2. Czy nie przeszkadza Wam to , ze prawa kontrolka od kierunkow jest praktycznie niewidoczna ? Przysłania ją koło kierownicy . Nie wiem kto to projektował... , ale porażka na maxa. tzreba dobrze sie nagimnastyjkowac z reg. kier. , aby to bylo w miare widoczne

zgadza sie, panowie od ergonomii sie nie popisali

kolejna porazka jest brak mozliwosci regulacji wysokosci HUDa na szybie

trzeba siedziec bardzo wysoko z glowa pod sufitem zeby widziec predkosc (kurduplem nie jestem, 185cm)

ja po pewnym czasie dalem sobie spokoj, wole siedziec wygodniej (czyt. nizej) i korzystac z HUDa tylko podczas nawigacji (predkosci nie widze)

Opublikowano

Mam 175 cm. Gdy mam wygodne dla siebie ustawienie fotela i kierownicy to góra kierownicy zasłania obie kontrolki kierunków i czubki zegarów. Miałem tak jeszcze tylko w jednym aucie - Peugeot 406. W Mercu E klasie nie mam najmniejszego problemu.

 

Tempomat nie przeszkadza, po 2,5 roku i 70 tys km w moich łapach nic nie skrzypi.

Opublikowano

188 cm oparcie ustawione dosc pionowo i nie wystepuje u mnie problem z niedostrzeganiem kontrolki kierunkowskazow, gornych czesci zegarow czy predkosci na HUD.

Choc chyba sporo osob na HUD sie skarzylo bo w F01 widzialem na screenshotach iDrive ze dodano funkcje zmiany polozenia wyswietlanego obrazu.

 

Tempomat - kwestia przyzwyczajenia, mi nie przeszkadza (zdecydowanie wiecej problemow mialem kiedys z przyzwyczajeniem sie do wlacznika wycieraczek w Mercedesie).

 

Co do uszczelek, auto 43 tys km z czego 16-17 tys u nas i zdarza sie cos uslyszec czasem.

Think Locally,

Fuck Globally!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z tego co slyszalem mozna zmienic wysokosc wyswietlania HUD w serwisie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
po co zmieniac wysokosc HUD? a fotela nie mozna przesunac? :)

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano

Ja siedzę prawie na samej podłodze, ale plecy prawie pionowo i HUD widzę dobrze.

Odpukać uszczelki nigdy mi nie skrzypiały, a dźwigienka tempomatu moim zdaniem jest OK, w innych markach często montują ją gorzej.

Opublikowano

tempomat to kwestia przyzwyczajenia - poprzednio miałem w kierownicy to była bajka

skrzypienia uszczelek brak (obym nie wykrakał :) )

kontrolki kierunków to kwestia ustawienia fotela i kierownicy - mnie się udało :cool2:

Opublikowano

HUD rzeczywiście słabo widoczny ale tylko przy dosyć mocno opuszczonym oparciu do tyłu (jak tak lubię) i siedzisku na samym dole.

Co do tempomatu to już kilka razy zdażyło mi się pomylić z gajga od kierunków !

Kontrolki od kierunków nie przeszkadzają mi - nie patrzę na nie :lol:

Uszczelki skrzypiące ? nie słyszałem !

Opublikowano
tylko przy dosyć mocno opuszczonym oparciu do tyłu (jak tak lubię)

 

Leżysz w czasie jazdy?

Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Opublikowano

U mnie uszczelki skrzypia po stronie pasazera, HUD mozna regulowac, tylko zwykle w ASO mozna u slyszec, ze sie nie da. Jest to bardzo proste, ale nie mozna przegiac paly. Wystarczy wyjac wyswietlacz na srodku konsoli - 2 srobki. Na dole w glebi jest linka zabezpieczona w zatrzasku. Krecac ja, zmienia sie ka pochylenia. Patrzac po skosie w kierunku licznika w glebi jest sruba z kontra - tu reguluje sie wysokosc.

Prawdopodobnie konstruktorzy poustawiali to wszystko (licznik , ktory zaslania kierownica rowniez) po egzemplarz ze standardowymi fotelami. Siedzi sie zdecydowanie nizej. Mam komfortowe fotele i krew mnie zalewa, ze nie mge sie bardziej obnizyc.

Mimo, ze autko jest w sumie fajowe to jest bardzo niedorobione.

Na tempomat nie mozna marudzic, latwo sie przyzwyczaic. Jak juz kolega wspomnial mercedesa i wycieraczki - to jest dopiero dziwactwo.

Opublikowano
U mnie uszczelki skrzypia po stronie pasazera, HUD mozna regulowac, tylko zwykle w ASO mozna u slyszec, ze sie nie da. Jest to bardzo proste, ale nie mozna przegiac paly. Wystarczy wyjac wyswietlacz na srodku konsoli - 2 srobki. Na dole w glebi jest linka zabezpieczona w zatrzasku. Krecac ja, zmienia sie ka pochylenia. Patrzac po skosie w kierunku licznika w glebi jest sruba z kontra - tu reguluje sie wysokosc.

Prawdopodobnie konstruktorzy poustawiali to wszystko (licznik , ktory zaslania kierownica rowniez) po egzemplarz ze standardowymi fotelami. Siedzi sie zdecydowanie nizej. Mam komfortowe fotele i krew mnie zalewa, ze nie mge sie bardziej obnizyc.

Mimo, ze autko jest w sumie fajowe to jest bardzo niedorobione.

Na tempomat nie mozna marudzic, latwo sie przyzwyczaic. Jak juz kolega wspomnial mercedesa i wycieraczki - to jest dopiero dziwactwo.

 

kolego moze jakis schemacik tej regulacji hud , bo to co znalazlem na e60.net w pdf lekko mnie odstraszyla. To co opisales wyglada na b. prosta czynnosc..

 

Mysle, ze nie tylko ja bede ciekawy protej regulacji hud

 

pozdr

Opublikowano
U mnie uszczelki skrzypia po stronie pasazera, HUD mozna regulowac, tylko zwykle w ASO mozna u slyszec, ze sie nie da. Jest to bardzo proste, ale nie mozna przegiac paly. Wystarczy wyjac wyswietlacz na srodku konsoli - 2 srobki. Na dole w glebi jest linka zabezpieczona w zatrzasku. Krecac ja, zmienia sie ka pochylenia. Patrzac po skosie w kierunku licznika w glebi jest sruba z kontra - tu reguluje sie wysokosc.

Prawdopodobnie konstruktorzy poustawiali to wszystko (licznik , ktory zaslania kierownica rowniez) po egzemplarz ze standardowymi fotelami. Siedzi sie zdecydowanie nizej. Mam komfortowe fotele i krew mnie zalewa, ze nie mge sie bardziej obnizyc.

Mimo, ze autko jest w sumie fajowe to jest bardzo niedorobione.

Na tempomat nie mozna marudzic, latwo sie przyzwyczaic. Jak juz kolega wspomnial mercedesa i wycieraczki - to jest dopiero dziwactwo.

 

kolego moze jakis schemacik tej regulacji hud , bo to co znalazlem na e60.net w pdf lekko mnie odstraszyla. To co opisales wyglada na b. prosta czynnosc..

 

Mysle, ze nie tylko ja bede ciekawy protej regulacji hud

 

pozdr

 

Do tej wazniejszej regulacji - wysokosci - nie znalazlem rysunku, ale jak wyjmiesz ekranik to znajdziesz! Regulacji pochylenia nie rob jesli nie trzeba, bo pozniej bedziesz poprawial co chwile.

Wysokosc reguluje sie po lewej stronie w glebi - tak jakby w tylnym gornym rogu bocznej czesci licznika. Pod skosem wkladasz klucz nasadowy i drugim trzymasz i dokrecasz pozniej kontre.

Ekran jest przykrecony dwoma wkretami u gory - potrzebny krotki srubokret. Pozniej wyciagasz go pochylajac gore do siebie - tylko nie porysuj!

Powodzenia

Opublikowano
U mnie uszczelki skrzypia po stronie pasazera, HUD mozna regulowac, tylko zwykle w ASO mozna u slyszec, ze sie nie da. Jest to bardzo proste, ale nie mozna przegiac paly. Wystarczy wyjac wyswietlacz na srodku konsoli - 2 srobki. Na dole w glebi jest linka zabezpieczona w zatrzasku. Krecac ja, zmienia sie ka pochylenia. Patrzac po skosie w kierunku licznika w glebi jest sruba z kontra - tu reguluje sie wysokosc.

Prawdopodobnie konstruktorzy poustawiali to wszystko (licznik , ktory zaslania kierownica rowniez) po egzemplarz ze standardowymi fotelami. Siedzi sie zdecydowanie nizej. Mam komfortowe fotele i krew mnie zalewa, ze nie mge sie bardziej obnizyc.

Mimo, ze autko jest w sumie fajowe to jest bardzo niedorobione.

Na tempomat nie mozna marudzic, latwo sie przyzwyczaic. Jak juz kolega wspomnial mercedesa i wycieraczki - to jest dopiero dziwactwo.

 

 

 

 

kolego moze jakis schemacik tej regulacji hud , bo to co znalazlem na e60.net w pdf lekko mnie odstraszyla. To co opisales wyglada na b. prosta czynnosc..

 

Mysle, ze nie tylko ja bede ciekawy protej regulacji hud

 

pozdr

 

Do tej wazniejszej regulacji - wysokosci - nie znalazlem rysunku, ale jak wyjmiesz ekranik to znajdziesz! Regulacji pochylenia nie rob jesli nie trzeba, bo pozniej bedziesz poprawial co chwile.

Wysokosc reguluje sie po lewej stronie w glebi - tak jakby w tylnym gornym rogu bocznej czesci licznika. Pod skosem wkladasz klucz nasadowy i drugim trzymasz i dokrecasz pozniej kontre.

Ekran jest przykrecony dwoma wkretami u gory - potrzebny krotki srubokret. Pozniej wyciagasz go pochylajac gore do siebie - tylko nie porysuj!

Powodzenia

 

 

Czy regulacja ta nie wplywa w jakis sposob na ostrosc rzucanego na szybe obrazu ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.