Skocz do zawartości

chip tuning 330d 204km


dakar61

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 78
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

A ja wiem. Ja kupilem www.autohus.de. Polecam. Mnie sie udalo za 10tys euro z 2004 330d kolor czarny. Sprzedawany tam samochod przechodzi pelna sciezke dekry wraz z pomiarem lakieru cisnienia w cylindrach itp.

 

Witam

 

piszesz nie prawdę co do zakresu usług Autohus pomiary ciśnienia na cylindrach tego nawet nie robią w servisie BMW :duh: Fantasy są naprawdę jeden przekręci drugi doda . To jest Masowa przeróbka metalu z reki do reki a jedyne co jest Prawda to Dekra robi tylko oględziny i stan techniczny.

 

 

Witam. Po pierwsze nie kupowalem z jakiegos autohouse tylko autohus. Po drugie jakbyscie sobie pogrzebali w necie dowiedzieli byscie sie ze autohus to najwieksza firma sprzedajaca samochody polisingowew niemczech. Po trzecie znam sie na samochodach i jezdzilem troche po niemczech by cos kupic i uwierzcie mi jak slysze jakas dziwna nalecialosc turecko rosyjska w niemieckim czy tez angielskim odrazu odkladam telefon. Co do kreconych licznikow jeszcze raz sprawdzie sobie ta firme a potem gadajcie ale nie jestescie jedynymi co twierdza ze mam cos nie tak... a prawda jest taka ze samochod jest w stanie bardzo dobrym co potwierdzily niedowiarki, zreszta dekra daje rok gwarancji itp. Ja bylem w miejscowosci BUCH to jest przy granicy ze szwajcaria jakies 800km od wrocka. Na plac 4ha pelny aut zaden turecki autohouse napewno nie bylo by stac. Zreszta ja bylem odbiorca detalicznym dlatego nie mialem mozliwosci negocjacji ceny....
.

Rok Gwarancji powiadasz ?? wlej skan tej gwarancji

 

proponuje prze wybraniem się po Autko zaczerpnąć opinii kogoś miejscowego w okolicach miejsc Autohus , można się ostro przerazić ja czytam takie historie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

184 KM to też Common Rail - tyle, że 204 -konna to Common Rail II...

Nie masz racji

Wśród diesli można wybierać między starszymi silnikami z pompą wtryskową: czterocylindrowym 2.0 (136 KM) i sześciocylindrowym 2.9 (184 KM). Od 2001 roku BMW miało silniki z wtryskiem common rail: R4 2.0 (150 KM) i R6 3.0 (204 KM).

 

Przeproś :)))

 

 

 

Żartowałem :)

 

Mam rację bo i taki silnik 184 konie mam. M57 inaczej. Dopiero M57N to 204 konie...Ale to już się wszystko tu wyjaśniliśmy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja wiem. Ja kupilem www.autohus.de. Polecam. Mnie sie udalo za 10tys euro z 2004 330d kolor czarny. Sprzedawany tam samochod przechodzi pelna sciezke dekry wraz z pomiarem lakieru cisnienia w cylindrach itp.

 

Witam

 

piszesz nie prawdę co do zakresu usług Autohus pomiary ciśnienia na cylindrach tego nawet nie robią w servisie BMW :duh: Fantasy są naprawdę jeden przekręci drugi doda . To jest Masowa przeróbka metalu z reki do reki a jedyne co jest Prawda to Dekra robi tylko oględziny i stan techniczny.

 

 

Witam. Po pierwsze nie kupowalem z jakiegos autohouse tylko autohus. Po drugie jakbyscie sobie pogrzebali w necie dowiedzieli byscie sie ze autohus to najwieksza firma sprzedajaca samochody polisingowew niemczech. Po trzecie znam sie na samochodach i jezdzilem troche po niemczech by cos kupic i uwierzcie mi jak slysze jakas dziwna nalecialosc turecko rosyjska w niemieckim czy tez angielskim odrazu odkladam telefon. Co do kreconych licznikow jeszcze raz sprawdzie sobie ta firme a potem gadajcie ale nie jestescie jedynymi co twierdza ze mam cos nie tak... a prawda jest taka ze samochod jest w stanie bardzo dobrym co potwierdzily niedowiarki, zreszta dekra daje rok gwarancji itp. Ja bylem w miejscowosci BUCH to jest przy granicy ze szwajcaria jakies 800km od wrocka. Na plac 4ha pelny aut zaden turecki autohouse napewno nie bylo by stac. Zreszta ja bylem odbiorca detalicznym dlatego nie mialem mozliwosci negocjacji ceny....
.

Rok Gwarancji powiadasz ?? wlej skan tej gwarancji

 

proponuje prze wybraniem się po Autko zaczerpnąć opinii kogoś miejscowego w okolicach miejsc Autohus , można się ostro przerazić ja czytam takie historie

 

Elvishh, jak możesz, rozwiń proszę temat.

Jak nie tu to na PW.

Jak dotąd słyszałem dobre opinie o autohus właśnie od uzytkownikow pojazdów tam kupionych.

E46 320d 175 PS@365Nm ...by Rogalotti
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przykład :miał być cały klient otrzymał informacje ze Auto nie uszkodzone i tak było w Ogłoszeniu celem weryfikacji poproszono mnie o oględziny, nawet przez telefon uzyskałem info ze nie uszkodzony

na miejscu :

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//i5.photobucket.com/albums/y167/Elvishh/Plaz/01092008594.jpg

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//i5.photobucket.com/albums/y167/Elvishh/Plaz/01092008595.jpg

 

 

 

już nie wspomnę o ASB + Lessing , posiadają tez nadwornego lakiernika a dostarczane są Auta również trochę mocniej uszkodzone , to ze ktoś jest zadowolony z zakupu życia to nie mam nic przeciwko ale jednak kryteria są dość blisko powiązane z Autami trochę mocniej wyeksploatowanymi , co do cofania liczników jak na razie się nic w tym kierunku nie wydarzyło, ktoś kto kupił 1 Auto może dwa ma dobra opinie ale jeżeli ktoś w roku kupuje/pośredniczy przy zakupie ~ 150 sztuk/rok to już jest inna bajka i można wyciągnąć wnioski .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja wiem. Ja kupilem www.autohus.de. Polecam. Mnie sie udalo za 10tys euro z 2004 330d kolor czarny. Sprzedawany tam samochod przechodzi pelna sciezke dekry wraz z pomiarem lakieru cisnienia w cylindrach itp.

 

mi się udało kupić autko za 12 tys euro w czerwcu - może i taniej bym coś znalazł ale cena i tak nie była duża w porównaniu to ofert

 

pełna dokumentacja , samochód po przegladzie , założone nowe opony 225 , przebieg 170 tys - stan idealny , nawet 1 ryski , 1 właściciel - osoba prywatne - do komisów nigdy nie miałem i nie bede miał zaufania .

 

oczywiście zadowolony bo jak do tej pory tylko wlewam rope i jeżdże .

 

czy przebieg 170 tys dla disla w Austrii to dużo ?? - ja uważam że tyle co nic - kto kupuje disla żeby stał w garażu , każdy mniejszy przebieg byłby podejżany dla mnie , auta jeżdżonego w Polsce z takim przebiegiem napewno bym nie kupił

 

a do 3l silnika przekonali mnie forumowicze , poczatkowo miało być 2,0

napewno bym żałował , spalanie podobne reszta to przepaść , niestety obecnie 3l silniki są dość mocno obłożone opłatami dodatkowymi , mi się udało przed wprowadzeniem tych zmian ale i tak musiałem 13 % akcyzy zapłacić tyle że w umowie miałem 3 tys euro :) dzisiaj to nie przejdzie

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od lipca zerobiłem tylko 10 tys ale to jest po prostu moje 2 auto , na codzień tłuke firmówke

 

ale że firmówka słaba to jak się przesiadam do 330xd to niepowiem oszczednie nie jeżdze :) odpukać przetrwała 1 zachłyśnięcie się mocą i startowanie z pod każdych świateł pełną mocą , przetrwała też placyk na których wyczuwałem auto - prawie się skończyło dachem to wyczuwanie , przeleciałem przez skarpe bo przeadziłem , dobrze sie trzyma to auto i jest dość wysokie wiec nic się nie stało :)

 

teraz już normlnie jezdze :)

 

czekam na ten śnieg ale się niedoczekam chyba

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czekam na ten śnieg ale się niedoczekam chyba

:dance: :dance: :dance:

 

Chyba zrobię :modlitwa: jak spadnie.

 

U mnie też nie najlepiej z tymi przebigami. 4500 w niecałe 3 miesiące.

Pewnie wyjdzie 20k rocznie.

U mnie wyjdzie z 17tyś km w roku a i tak to dużo jak na mnie :)

Rok temu przejechałem Astrą Coupe tylko 9tyś km.

W następnym roku przejeżdżę (BMW) pewnie jeszcze mniej... a potem nikt nie uwierzy, że diesel z 10/2002 ma poniżej 200tyś km nalatane :)

E46 320d 175 PS@365Nm ...by Rogalotti
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam,

Zdecydowałem się na założenie chipa do 330d touring z 2004r. (204KM). Zrobiłem to w warsztacie gdzie serwisuję auto. Koszt to 800 zł. Nadmienię że robili chipy w dwóch autach moich kolegów (330d, 184KM i 530d 193KM) i wyszło im to bardzo dobrze. Miałem okazję przejechać się tymi dwoma samochodami i stwierdziłem że bardzo poprawiła się elastyczność moc itd.

Jednak z moim autem nie wyszło tak dobrze. Po modyfikacji pojechałem na jazdę próbną i okazuje się że jest kiepsko. Do 2200 obr. samochód ma bardzo kiepskie osiągi, zaczyna przyspieszać dopiero po przekroczeniu 2200 obr. następny odczuwalny skok w mocy jest powyżej 3500 obr. Oczywiście zrezygnowałem z chipa - mają wgrać oryginalny program. Teraz zastanawiam się nad przyczyną tej sytuacji że sobie nie poradzili z moim autem.

W moim samochodzie mam m in. elektryczne sterowanie turbiną. Nie ma żadnych elementów sterowanych podciśnieniem, i być może tu mieli problem którego nie rozwiązali.

Doradźcie mi czy próbować zrobić chipa gdzieś w i innej firmie czy dać sobie spokój, jeżeli tak to którą firmę proponujecie w centrum Polski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Zdecydowałem się na założenie chipa do 330d touring z 2004r. (204KM). Zrobiłem to w warsztacie gdzie serwisuję auto. Koszt to 800 zł. Nadmienię że robili chipy w dwóch autach moich kolegów (330d, 184KM i 530d 193KM) i wyszło im to bardzo dobrze. Miałem okazję przejechać się tymi dwoma samochodami i stwierdziłem że bardzo poprawiła się elastyczność moc itd.

Jednak z moim autem nie wyszło tak dobrze. Po modyfikacji pojechałem na jazdę próbną i okazuje się że jest kiepsko. Do 2200 obr. samochód ma bardzo kiepskie osiągi, zaczyna przyspieszać dopiero po przekroczeniu 2200 obr. następny odczuwalny skok w mocy jest powyżej 3500 obr. Oczywiście zrezygnowałem z chipa - mają wgrać oryginalny program. Teraz zastanawiam się nad przyczyną tej sytuacji że sobie nie poradzili z moim autem.

W moim samochodzie mam m in. elektryczne sterowanie turbiną. Nie ma żadnych elementów sterowanych podciśnieniem, i być może tu mieli problem którego nie rozwiązali.

Doradźcie mi czy próbować zrobić chipa gdzieś w i innej firmie czy dać sobie spokój, jeżeli tak to którą firmę proponujecie w centrum Polski.

Co wg Ciebie znaczy "założenie chipa"?

Auto było hamowane przed i po programie? Posiadasz wykresy?

Firma raczej znana, czy domorośli tunerzy?

E46 320d 175 PS@365Nm ...by Rogalotti
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co wg Ciebie znaczy "założenie chipa"?

Auto było hamowane przed i po programie? Posiadasz wykresy?

Firma raczej znana, czy domorośli tunerzy?

 

założenie chipa - miałem na myśli wykonanie chip tuningu

auto nie było hamowane ani przed ani po

firma nieznana jeżeli chodzi o chiptuning ale dobry warsztat jeżeli chodzi o BMW

Jak pisałem zdecydowałem się zrobić to u nich ponieważ zrobili chip tuning w autach moich kolegów i wyszło bardzo dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poprzednie auta to inny sterownik inne ciśnienie doładowania jak i wtrysku widocznie nie wiedzieli za co się biorą u Ciebie i nie daj już więcej im robić bo coś zepsują jeszcze sam bał bym się teraz jeździc po czymś takim mawet jak nic nie wyszło ale integracja była w mapy mimo to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poprzednie auta to inny sterownik inne ciśnienie doładowania jak i wtrysku widocznie nie wiedzieli za co się biorą u Ciebie i nie daj już więcej im robić bo coś zepsują jeszcze sam bał bym się teraz jeździc po czymś takim mawet jak nic nie wyszło ale integracja była w mapy mimo to

 

to co mam teraz zrobić, jak wgrają mapy które były pierwotnie dać sobie spokój z chip tuningiem czy próbować jeszcze w jakieś renomowanej firmie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odebrałem samochód z warsztatu, zostały wgrane oryginalne mapy. auto wydaje mi się że jeździ już normalnie, nie ma skoków mocy jak to było po czipsie. 1700 obrotów i zaczyna normalnie ciągnąć. Mechanik powiedział że chip tuning nie udał się ponieważ mam uszkodzone sterowanie geometrią turbiny, że przez to po założeniu czipa samochód był słaby w dolnym zakresie obrotów i i stąd też te skoki w mocy.

Ja natomiast nie zauważyłem żadnych objawów padającej turbiny. Aktualnie samochód normalnie przyspiesza, nie dymi, oleju nie ubywa, nie słychać żadnych niepokojących odgłosów, gwizdów.

Co jeszcze - otrzymałem od nich informację że tych turbin się nie regeneruje, trzeba kupić nową garetta coś ok 3700zł lub oryginał 6 - 7 tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co jeszcze - otrzymałem od nich informację że tych turbin się nie regeneruje, trzeba kupić nową garetta coś ok 3700zł lub oryginał 6 - 7 tys.

I dobrze że odebrałeś bo jak widze nie znają sie na tym kompletnie , niech wyślą maila tam http://www.motoarena.pl/index.php?go=program_wymiany to dostaną odpowiedż co do turbin , ja nigdy nie miałem problemów po progranie w autach , teraz już nie mam jak go zrobić bo nie mam turbiny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mike czy w tym cherokim w wykonczeniach okien skorodowało pod farbą i gumą aluminium, z tego co pamietam to nawet w egzemplarzach 2 letnich był ten problem.

 

a tak po za tym to z tego co pamietam to cherokee ma dobrego kopa, jedyny minus to mało miejsca w srodku - jest chyba mniej niż w E46.

 

silnik i automat nie do zarżniecia jedyny minus to prowadzenie i spalanie. tak jakby sie jezdziło taczką..

 

wsadz w niego smiało lpg!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

listwy są OK ale widać że coś zaczyna kwitnąć z bliska mam model po 2001r z turkusowym podświetleniem zegarów audio infinity gold nic dodać nic ująć komfort jazdy lepszy jak w BMW w końcu to taka bulwarówka a nie ten kanciak poprzedni miejsca z tyłu jak w E 46 ale z przodu aż za dużo no i wreszcie mam V8 gaz musowo w trasie na 750km spalił 4mi srednio 12,5 ale jazda do 120km/h ale w mieście to połknie 20 odejście spod świateł ma niezłe w zakrętach delikatnie bo to nie BMW ale po polach idzie jak przecinak ogólne wrażenia pozytywne nawet bardzo silnik super a automat potrafi przenieś moment aż do 2300Nm eksploatacja nie jest tania same oleje to koszt ponad 1200zł z filtrami silnik mosty reduktor i automat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
listwy są OK ale widać że coś zaczyna kwitnąć z bliska mam model po 2001r z turkusowym podświetleniem zegarów audio infinity gold nic dodać nic ująć komfort jazdy lepszy jak w BMW w końcu to taka bulwarówka a nie ten kanciak poprzedni miejsca z tyłu jak w E 46 ale z przodu aż za dużo no i wreszcie mam V8 gaz musowo w trasie na 750km spalił 4mi srednio 12,5 ale jazda do 120km/h ale w mieście to połknie 20 odejście spod świateł ma niezłe w zakrętach delikatnie bo to nie BMW ale po polach idzie jak przecinak ogólne wrażenia pozytywne nawet bardzo silnik super a automat potrafi przenieś moment aż do 2300Nm eksploatacja nie jest tania same oleje to koszt ponad 1200zł z filtrami silnik mosty reduktor i automat

 

Szkoda, że nas opuszczasz, zamienilismy kilka słów.

 

Może kup chociaż E30.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.