Skocz do zawartości

tomer-tec

Zarejestrowani
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 330d 2004r.
  • Lokalizacja
    Kutno

Osiągnięcia tomer-tec

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. jakie macie przebiegi w swoich autach z tymi drganiami? czy kupiliście je z tą usterką czy nastąpiło to w trakcie uzytkowania przez was samochodów? jezeli drgania wystapiły w trakcie użytkowania przez was samochodów to czy stało się to nagle, czy powoli następowało? ja jutro wymieniam piasty z łożyskami, dam znać czy to coś wpłynęło na zachowanie kierownicy podczas jazdy i hamowania pozdrawiam
  2. miałem podobnie, mechanik przeglądając zawieszenie i układ kierowniczy nie stwierdził żadnych nieprawidłowości, auta (x1) ma przejechane 70 kkm i nie wykazuje objawów zużycia. Borykałem się z drganiami na kierownicy które także nasilały się w trakcie hamowania z prędkości powyżej 100 km/h. poniżej 90 km/h na kierownicy spokój. wczoraj byłem u człowieka który wykonał mi doważanie kół na samochodzie i problem zniknął za rozsądne pieniądze.
  3. no u mnie problem ustąpił wraz z ze wzrostem temperatury, czyli było to spowodowane zamarznięciem jakiś elementów zamka.
  4. Witam, bardzo podobny problem zdarzył się w mojej e46. Auto stało kilka dni na dworze, odpaliłem je, pojechałem. Pierwszy problem pojawił się na stacji benzynowej nie mogłem otworzyć wlewu paliwa ale kilkuminutowa zabawa pilotem pomogła i mogłem zatankować samochód. Następnie (auto było już dobre kilka minut rozgrzane) musiałem otworzyć tylne drzwi i za pierwszym razem udało się bez problemu, jednak za drugim już nie było to możliwe. Zarówno wewnętrzna klamka jak i zewnętrzna nie stawiają prawie żadnego oporu i drzwi się nie otwierają. Centralny zamek działa bezproblemowo. Po zamknięciu drzwi pilotem próbuję otworzyć drzwi od środka i przy pierwszym pociągnięciu wyskakuje guzik w drzwiach centralnego, ale dalej nic się nie dzieje, ruszam klamką zewnętrzną i wewnętrzną i nie można otworzyć drzwi. Klamki wracają same na swoje miejsce. Może któryś z kolegów na forum coś podpowie? Dziękuje
  5. niestety uszkodzenia są zbyt duże, uszkodził się procesor. Więc szukam następującej części: TUNER RADIOWY BECKER BMW PROFESSIONAL BM 54, Dziękuje za każdą informację gdzie można kupić to radio. Ciekawe ile to kosztuje w serwisie??
  6. usterka znaleziona, uszkodził się tuner, popaliły się ścieżki w wyniku wilgoci. szukam teraz elektronika który to polutuje. mam nadzieje że się uda bowiem strasznie drogie to ustrojstwo. Pozdrawiam
  7. Koledzy mam problem z radiem samochodowym, navi 16/9 mk4. otóż nie mogę włączyć radia lewym pokrętłem, żaden z przycisków które znajdują się po lewej stronie navi nie działa. Pozostałe funkcje tzn. komputer, nawigacja, telefon, działają poprawnie. Po prostu wczoraj wszystko działało a dziś już nic nie mogę posłuchać. Bezpieczniki oczywiście sprawdziłem, w zmieniarce cd jest zasilanie. Pomóżcie od czego zacząć szukanie usterki.
  8. tomer-tec

    Przyśpieszenie 330d i 330xd

    oczywiście że manual, z automatem bym się nie bawił w czipsy u mnie po czipsie jest 236 koni i 500 Nm, Nie rozumiem dlaczego po programie przyrosło aż 120 Nm i tylko 35 koni.
  9. tomer-tec

    Przyśpieszenie 330d i 330xd

    niestety po sprawdzeniu na hamowni serii wyszło 201 koni i 390 niutków, czyli gdzieś 20 niutków uciekło. wydaje mi się że auto ma jeszcze potencjał i zastanawiam się czy jeszcze podciągnąć trochę w górnym zakresie obrotów
  10. tomer-tec

    Przyśpieszenie 330d i 330xd

    Po programie przejechałem już ok 3600 km (tak szacuję bo wyjeździłem od programu 4 baki paliwa) Jak dotąd nic niepokojącego w pracy silnika nie zauważyłem i co ważne auto nie dymi. Natomiast martwię się jak długo jeszcze wytrzymają oparcia foteli :D Dodam jeszcze że auto z 2004 roku i przebieg 220 kkm
  11. tomer-tec

    Przyśpieszenie 330d i 330xd

    co myślicie o moim wykresie, wg mnie trochę za szybko zaczyna spadać moment obrotowy. Czy jest sens jechać na korektę aby podciągnęli max moment obrotowy do 3500 obr. Auto to 330d http://images43.fotosik.pl/132/f7e4203faed64526m.jpg
  12. po mojej poprzedniej 328i kupiłem sobie 330d i.... było lepiej przy 330d koszty utrzymania większe a spalanie niewiele mniejsze
  13. tomer-tec

    chip tuning 330d 204km

    odebrałem samochód z warsztatu, zostały wgrane oryginalne mapy. auto wydaje mi się że jeździ już normalnie, nie ma skoków mocy jak to było po czipsie. 1700 obrotów i zaczyna normalnie ciągnąć. Mechanik powiedział że chip tuning nie udał się ponieważ mam uszkodzone sterowanie geometrią turbiny, że przez to po założeniu czipa samochód był słaby w dolnym zakresie obrotów i i stąd też te skoki w mocy. Ja natomiast nie zauważyłem żadnych objawów padającej turbiny. Aktualnie samochód normalnie przyspiesza, nie dymi, oleju nie ubywa, nie słychać żadnych niepokojących odgłosów, gwizdów. Co jeszcze - otrzymałem od nich informację że tych turbin się nie regeneruje, trzeba kupić nową garetta coś ok 3700zł lub oryginał 6 - 7 tys.
  14. w moim poprzednim aucie e36 328i też miałem identyczną awarię. Silnik odpalał bez problemu objawiało się to spadkiem mocy i nierówną pracą silnika.
  15. mam manualną skrzynię i klapki są, jestem już po wymianie kolektora ssącego - 1700 zł
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.