Skocz do zawartości

Nie wskazują mi wskaźniki od obrotów i zużycia paliwa


paulo.27

Rekomendowane odpowiedzi

Prawdopodobnie padły ci zegary.

 

no i wszystko jasne :D ,ale udzieliles wyczerpujacej odpowiedzi :cool2: ,

no a tak na temat to dzialaja Ci normalnie na tescie zegarow ? byc moze cos obluzowalo sie z tylu jakas kostka jezeli nie dzialaja w tym samym czasie

BMW nie dla idiotów :naughty: :diabel_smiech: , LPG :naughty:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź wtyczkę oraz przewody w tylnym moście.

 

A co ma obrotomierz i ekonomizer to wtyczki w moście?

Układy wydechowe do BMW: www.pamaku.pl


Ten, kto pyta jest głupcem przez pięć minut, kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam prawie taki sam problem - obrotomierz i ekonomizer raz dział raz nie, dodatkowo przy tym pada wskaźnik temperatury (skacze)

 

Moje pytanko jest takie: pojawiło się to na drugi dzień po kasowaniu inspekcji. gość męczył się dokładnie 45 min aż powiedziałem, że przyjadę kiedy indziej.

Czy to tylko zbieg okoliczności, a może te zdarzenia mogą mieć ze sobą jakiś związek???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wlasnie kiedys w e36 znalem taki myk ze wszystkie zegary szly do gory do konca i opadaly na dno, czy w e34 tez to dziala i czy ktos moze mi przypomniec jak to sie wlanczalo ?

cos pamietam ze kluczyk + to od zerowania licznika dolnego

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wlasnie kiedys w e36 znalem taki myk ze wszystkie zegary szly do gory do konca i opadaly na dno, czy w e34 tez to dziala i czy ktos moze mi przypomniec jak to sie wlanczalo ?

cos pamietam ze kluczyk + to od zerowania licznika dolnego

pozdrawiam

 

tak w skrocie to sie nazywa test zegarow :) i chyba o to Ci chodzi a jak to uruchomic to :search: i jest to w e34 i nie tylko

BMW nie dla idiotów :naughty: :diabel_smiech: , LPG :naughty:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wlasnie kiedys w e36 znalem taki myk ze wszystkie zegary szly do gory do konca i opadaly na dno, czy w e34 tez to dziala i czy ktos moze mi przypomniec jak to sie wlanczalo ?

cos pamietam ze kluczyk + to od zerowania licznika dolnego

pozdrawiam

 

powinny iść do końca, naciskasz przycisk do kasowania dziennego przebiegu i trzymając go przekręcasz kluczyk na 1 pozycję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tytułujemy wątki wg ogólnie przyjętego stylu. Warto było by się zapoznać z nim :D

:search: akumulatorki w zegarach :search:

W piątce, w odróżnieniu do trójki E30, to raczej ciężka przeprawa, więc proponuję rozejrzeć się za innym zestawem wskaźników.

Pozdrawiam, Michał
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ducat: OK masz racje - rozgladałem się i na giełdach mozna kupic zegary za 100 PLN.

Ale... moze by tak troche podywagować??? Ciagle mnie to dręczy, że pojawiło się po kaaaaasoooowaniu insp., moze gdzieś, cos...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Witam :)

Chcę podłączyć się do tematu,choć o niedziałających zegarach już było.Mam E-34 z 90r. z analogowym licznikiem kilometrów i bez testu zegarów.Problem jest w tym,że czasami nie działa mi obrotomierz i ekonomizer i zapala się INSPEKCJA(mruga) :modlitwa: Jak pojeżdże więcej,kilka razy zgasze samochód,lub wylece na trase to wszystko gra.Natomiast jak postoi przez noc,problem się znowu pojawia :mad2: To tak jakby coś się ładowało podczas jazdy i rozładowywało na postoju.

Właśnie wyjąłem zegary,rozkręciłem je i są tam dwa akumulatorki.

Czy to one mogą powodować te problemy :?:

Za co one odpowiadają :?:

Pomóżcie koledzy :modlitwa: ,bo ta mrugająca inspekcja już mnie w oczy razi :evil: ,że o braku obrotomierza nie wspomne :cry2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączę się i ja do dyskusji bo mam pewne doświadczenie w tej dziedzinie.Przeglądając forum można znależć wiele przyczyn na niedziałajace (fiksujące) zegary:Wtyk w moście ,luźne wtyki , bezpieczniki,kondensatoki w liczniku itd. Wszystkie te tematy przerobiłem i nie pomogło. Rada jest taka albo kupujesz używane dobre zegary najlepiej z tego samego rocznika, albo dajesz do naprawy do elektronika który ma o tym pojęcie. :lol:

Ja oddałem do elektronika i jestem zadowolony bo narazie wszystko działa. Trzeba się zastanowić czy kupować używki i nie wiedzieć czy będą długo działać czy naprawiać stare bo koszta są podobne ok 100pln :cry:

POZDRAWIAM

TOMEK[E32]730
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narazie zamówiłem akumulatorki i spróbuje je wymienić.Jeżeli to nie pomoże to chyba będę musiał zawieźć je do jakiegoś elektryka i niech on z nimi powalczy.A później zostanie tylko wymiana na inne zegary. :mad2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

U mnie w E-30 jest te sam problem ale tu ktoś z poprzednich włąścicieli majstrował przy elektryce i dlatego tak jest. W E-30 Obrotomierz i Wskaźnik zużycia paliwa podpiete sa pod bezpiecznik chyba 21 razem z oświetleniem wnetrza które oczywiście tez mine dziąła i radio - z tym że radio podpiałem inaczej i teraz jest ok.

Przed zakupem zegarów dobrze by było sprawdzić - tzn. podpiąc inne i czy będa działać wtedy się dowiesz czy wina lezy po stronie zegarów czy po innej - jeszcze nie zbadanej.

..:: Burzę Mity Wyobraźni ::..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem akumulatorki i niestety nic się nie zmieniło :mad2: Jak jeżdże po mieście i kilka razy zgasze i zapale samochód to obrotomierz działa normalnie już cały dzień.Dam jeszcze szanse jakiemuś elektrykowi jak on nic nie wskura to się poddam :modlitwa:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz na myśli te dwie (w moim przypadku) kostki, które wtyka się w zegary :?:

Tylko dlaczego nie przerywają chaotycznie?Jak troche pojeżdże to działają bez przerwy i mija problem.Problem pojawia się znowu po postoju.Czy za takie zachowanie mogą odpowiadać zimne luty :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tyłu zegarów tak po środku jest jedna mała kość(zapomniałem jak się nazywa)jak ją wyciągniesz to w środku niej jest mały scalak,przelutuj od nowa jego nogi u mnie to rozwiązało problem.pozatym obejrzyj sobie cała płyte od zegarów czy nigdzie nie jest pęknięty jakiś lut
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narazie zamówiłem akumulatorki i spróbuje je wymienić.Jeżeli to nie pomoże to chyba będę musiał zawieźć je do jakiegoś elektryka i niech on z nimi powalczy.A później zostanie tylko wymiana na inne zegary. :mad2:

Witam

A pomierzyles te akumulatorki?

Szkoda kasy jak sa dobre .U mnie byla zwalona plytka i wymiana aku nic nie dala.Wymienilem cala plytke i jest ok.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Belgus a co za płytke wymieniłes i gdzie takowej szukać :?:

Widze, że przyczyn może być wiele, może jaszcze ktoś znalazł coś odpowiedzialnego za niedziałający obrotomierz i ekonomizer.Chętnie wysłucham i będę szukał aż w końcu znajdę przyczyne, bo lubie jak wszystko działa w moim autku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymienilem plytke zegarow /ta z aku/

Kupilem na allegro za 40 pln bo nie moglem skasowac inspekcji .

po wymianie poszlo jak z platka , a wczesniej na starej wymienilem aku /baterie/ i nie skasowalem do konca .

Po wzmianie nawetwskaynik paliwa yacyal pokayzwac prawde.

Najciekawsye jest to ,ye bateria do plztki ,ktore kupilem wcyesniej ,kosytowalz mnie tey 40 pln :shock:

Popatry ,kto na allegro spryedaje cyesci -np. zegary- i skontaktuj sie y nim.

poydrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymienilem plytke zegarow /ta z aku/

Kupilem na allegro za 40 pln bo nie moglem skasowac inspekcji .

po wymianie poszlo jak z platka , a wczesniej na starej wymienilem aku /baterie/ i nie skasowalem do konca .

Po wzmianie nawetwskaynik paliwa yacyal pokayzwac prawde.

Najciekawsye jest to ,ye bateria do plztki ,ktore kupilem wcyesniej ,kosytowalz mnie tey 40 pln :shock:

Popatry ,kto na allegro spryedaje cyesci -np. zegary- i skontaktuj sie y nim.

poydrawiam

 

U mnie jest troche inaczej z mocowaniem aku. Po prostu są przylutowane biegunami do czterech cienkich blaszek i dla stabilności przyklejone do zegarów.

 

z tyłu zegarów tak po środku jest jedna mała kość(zapomniałem jak się nazywa)jak ją wyciągniesz to w środku niej jest mały scalak,przelutuj od nowa jego nogi u mnie to rozwiązało problem.pozatym obejrzyj sobie cała płyte od zegarów czy nigdzie nie jest pęknięty jakiś lut

 

Zbliża się weekend to sobie wyciągne zegary przelutuję tego scalaka i przejże ścieżki na płycie zegarów.

Dzięki wszystkim za sugestie.Dam znać jak rozwiąże problem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.