Skocz do zawartości

ketyso

Zarejestrowani
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 530d
  • Lokalizacja
    warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ketyso

  1. Witam, Poproszę o rozkodowanie WBAFS11010C521801 Dziękuję
  2. sprawdź bezpiecznik 50A od wentylatora klimy,jest on w schowku pasażera za panelem z bezpiecznikami,musisz rozebrać schowek od dołu i szukaj 50A przewody w kostce 2 grube to masa i +12V i cienki sterowanie ok.+2.5V
  3. ketyso

    Prawy tył niżej stoi 530d

    a nie masz czasami nivo z tyłu?
  4. poprawne działanie pompki jest takie,że zawsze!!! musi działać po podaniu 12 V(jak się zacina to jest niesprawna),oporność powinna mieć ok.10kohm(9.4k-9,8k),jeśli nie ma 10kohm oporności(np. 0,1 na mierniku)sterownik Webasto uzna ją jako niesprawną i w INPA pokaże błąd pompki(pomimo tego że po podaniu 12V działa) Jeśli jesteś pewien na 100%,że twoja pompka zawsze!!! działa po 12V?(sprawdź kilkanaście razy),a nie ma wymaganej oporności 10,to spróbuj oszukać sterownik,żeby widział te 10k oporności(np.rezystor 10k na pompce przed sterownikiem)
  5. ketyso

    Webasto e39 530d

    w nadkolu tam gdzie Webasto,sprawdź jakie masz błędy w Inpie
  6. sprawdź jaką ma oporność,ewentualnie wepnij rezystor 10 k ohm gdzieś w kable pompki
  7. pompkę można sprawdzić czy działa podając 12V,ale najważniejsze jest żeby miała oporność ok.10k ohm(mierzone na wtyczce),może być tak,że pompka będzie działała ale nie będzie miała tej oporności i sterownik uzna ją za uszkodzoną(wywali błąd pompki obiegowej w INPA)sprawdzone i przetestowane na moim Webasto
  8. może być taki:http://allegro.pl/10k-25st-termistor-ntc-b57164k0103k-epcos-8542x5-i3467750180.html
  9. NTC 10kohm,na taki wymieniałem i jest ok.
  10. Witam,ja też poproszę WBADH51090BX15267 Dziękuje i pozdrawiam.
  11. jeśli można to i ja poproszę GZ66181 Pozdrawiam
  12. z tyłu zegarów tak po środku jest jedna mała kość(zapomniałem jak się nazywa)jak ją wyciągniesz to w środku niej jest mały scalak,przelutuj od nowa jego nogi u mnie to rozwiązało problem.pozatym obejrzyj sobie cała płyte od zegarów czy nigdzie nie jest pęknięty jakiś lut
  13. przerabiałem u siebie w zegarach nie działający ekonomizer i obrotomierz(raz działało wszystko innym razem nie)pomogło ponowne przelutowanie w kości z tyłu zegarów(musiały być zimne luty)teraz jest wszystko ok.proponuje to sprawdzić
  14. u mnie po wymianie oleju na zimnym silniku po odpaleniu słychać zawór ok.3sek potem cisza jak makiem zasiał.olej Mobil syntetyk a silnik 280 tyś.przelatane po Polsce,tylko olej zmieniam po 15 tyś.pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.